Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie ACC Adaptive Cruise Control aktywny radar 2008-2012


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Masz sterownik co ma wiecej BAJTÓW :)

Zazancz ACC w BYTE 5 ( ZWIJAK)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok czyli kolejny nowy przypadek dla potomnych ☺ Zaznaczylem ACC w zwijaku i bez problemu przyjęło kodowanie. Na razie jeszcze nie ma manetek i zaczela mrugac dioda od świec na desce, ale jak na razie wszystko idzie ok. Za tydzien manetki i zobaczymy co z tego będzie.

No to jestem kolejnym szczęśliwym posiadaczem ACC :banan::banan::banan: Jutro pierwsza trasa 1k km, wiec wszystko opisze po weekendzie, bo troche smiechu było.

Edytowane przez czester
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie np. Abs kodowania nie przyjmuje, mimo to ACC działa.

A co Ty chciales kodowac w ABS ?

Pomerdało mi się, nie przyjmuje kodowania bixa w ABS, nie ACC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak obiecałem wrzucam skany ze sterowników. Wszystko działa jak należy i muszę przyznać, że bajer na autostradę na prawdę fajny, szczególnie jak jedzie się 1000km, jedynie co to trzeba się przyzwyczaić do jego działania bo na początku miałem trochę brak zaufania. Nie do końca przetestowałem Braking guarda, bo na wyświetlaczu faktycznie pokazuję sie informacją o odległości, ale jeszcze nie odważyłem się wyczekać aż sam zacznie hamować. W pierwszym poście WRC napisałeś, że osoby, które nie mają doświadczenia w kodowaniu itd. lepiej niech się za to nie zabierają, ale dzięki Tobie i koledze Paudib8 obeszło się bez najmniejszych problemów i nawet takiemu lajkowi jak ja udało się wszystko samemu zamontować i zakodować, i uważam że był to jeden z łatwiejszych przeróbek jakie robiłem, wystarczy tylko dobrze poczytać forum. Co do kalibracji jest to jedyna rzecz z którą udałem się do ASO, bo niestety nie udało mi się odpalić VCDS-a 908,1 ani Vasa, i nikogo nie znalazłem z odpowiednim kablem, a szkoda bo nawet zbudowałem sobie lustro. Śmiechu było co nie miara, bo umówiłem się w Katowicach (w Gliwicach w ogólnie nie chcieli się podjąć komponentu) i gość 2 dni przed dzwoni mi, że elektryk się rozchorował i nic z tego nie będzie, dlatego udało umówić mi się w ASO w Rybniku na sobotę. Komponent i kalibracja miała kosztować 600zł, zostawiłem auta i po 1,5h dzwonią, że chyba nic z tego nie będzie bo o ile z komponentem nie było problemu to kalibracja przechodzi pozytywnie, ale błąd pozostaje w komputerze. Mówię Panu elektrykowi, że czytałem na forum, że błąd zniknie po paru km, na co stwierdził że głupoty piszą i błąd musi zniknąć od razu i że prawdopodobnie radar jest uszkodzony. Ostatecznie zapłaciłem 300 + 50 za próbę kalibracji, i po przejechaniu dosłownie 3km radar sam się aktywował :grin: (uśmiałem się jak nigdy).







Dla przypomnienia 2.0 CAHA Q 2010 r. Star/Stop Avant:





Address 01: Engine (J623-CAHA) Labels: 03L-906-019-CAG.clb

Part No SW: 03L 906 022 RM HW: 03L 906 019 AL

Component: R4 2,0L EDC H22 8422

Revision: 25H22---

Coding: 1219401A245603080000

Shop #: WSC 01234 444 12345

ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022RM A02005

ROD: EV_ECM20TDI03L906022NP.rod

VCID: 8109E38F10FC51161BD-80D4




Address 13: Auto Dist. Reg (J428) Labels: None

Part No SW: 8K0 907 561 HW: 8K0 907 561

Component: ACC2 H07 0070

Serial number: 00000000000000

Coding: 00EEE9

Shop #: WSC 01234 444 12345

VCID: EFEDB5373E685766FD9-80BA


No fault code found.




Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 8K0-953-568.clb

Part No SW: 8R0 953 568 R HW: 8R0 953 568 R

Component: Lenks.Modul H02 0171

Revision: 00000000 Serial number: 20120608001106

Coding: 00001F

Shop #: WSC 01234 444 12345

VCID: 50AF96CB0316E89E443-8005


Component: E221 - MFL H02 0010


No fault code found.



Address 17: Instruments (J285) Labels: 8T0-920-xxx-17.clb

Part No SW: 8K0 920 930 D HW: 8K0 920 930 D

Component: KOMBIINSTR. H20 0255

Revision: 00100000 Serial number: CIY342A1A

Coding: 0F0D11000F000008000000

Shop #: WSC 01234 444 12345

VCID: 2E53E83379E29E6E36F-807B


No fault code found.







Edytowane przez czester
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A5 ,2.0TFSI ,2009 ,bez haka ,kodowanie : 00C7E0

ACC dokladane.

Edytowane przez MarcinOslo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś wyczytałem ale nie mogę tego znajść . Mam radar ACC w mojej A4 s-line rocznik 2010 i przymierzam się do zmiany przodu na poliftowy , jak wygląda sprawa z radarem może zostać ten sam czy trzeba też zmieniać na poliftowy .

Przy zmianie przodu WRCLAGUNA coś wspominał że radar był niżej i nie pasował na dziurę w nowej karatce zderzaka i trzeba uchwyt mocujący zmieniać czy coś takiego . Jaki numer tego uchwytu ?


w sterowniku STG 13 ACC w dopasowaniu kanałów można ustawić włączyć funkcje w MMI ustawienia regulacje odległości.
w moim przypadku przykład na MMI 3G HIGH

281zrqv.jpg
123mtdj.jpg
kefbtg.jpg

STG 13 ACC -> funkcja 10 DOPASOWANIE -> kanał 07 -> zmieniamy z 0 na 1 -> testuj i zapisz Edytowane przez Love-AUDI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś wyczytałem ale nie mogę tego znajść . Mam radar ACC w mojej A4 s-line rocznik 2010 i przymierzam się do zmiany przodu na poliftowy , jak wygląda sprawa z radarem może zostać ten sam czy trzeba też zmieniać na poliftowy .

Przy zmianie przodu WRCLAGUNA coś wspominał że radar był niżej i nie pasował na dziurę w nowej karatce zderzaka i trzeba uchwyt mocujący zmieniać czy coś takiego . Jaki numer tego uchwytu ?

Tak trzeba zmienic mocowanie RADARU 8K0 907 574 C :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, robił ktoś kalibracje ACC w serwisie jakimś? We Wrocławiu zawołali 1000zł!! :cry::cry:

Kolega czester płacił 300zł. Ja na pewniaka umówiłem się na kalibracje, datę godzinę, wszystko dograne i na rozchodne pytam o cenę... a ona, że równy tauzen O_O poszaleli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, robił ktoś kalibracje ACC w serwisie jakimś? We Wrocławiu zawołali 1000zł!! :cry::cry:

Kolega czester płacił 300zł. Ja na pewniaka umówiłem się na kalibracje, datę godzinę, wszystko dograne i na rozchodne pytam o cenę... a ona, że równy tauzen O_O poszaleli

:o

Lepiej poszukaj innej opcji ,1000zl to jakies nieporozumienie ...

Zreszta można to tez zrobić w domowych warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stracili poczucie rzeczywistości z tym tysiącem.

Swoją drogą, to ja myślę, że jak się kupi używany, nie kręcony/regulowany na stole radar i prosty uchwyt, to po prawidłowym zamontowaniu nie powinien potrzebować kalibracji. Takie mam przemyślenia. Dodam, że mój jej nie wymagał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że muszę przeprowadzić, bo mam komunikat "ACC Niedostępne"

Niemogę PW do ciebie bo wyskakuje, że niema takiego użytkownika [emoji15]

Kalibrujesz lustrem czy serwis? ;)

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez ChiPis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Opolu zawołali 900 ale z geometrią, która ponoć jest obowiązkowa przy kalibracji radaru :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Opolu zawołali 900 ale z geometrią, która ponoć jest obowiązkowa przy kalibracji radaru :huh:

Chyba poupadali na glowe z tymi cenami :facepalm:

I co ,jak powiesz ze nie chcesz geometrii bo nie dawno robiles i jest ok to Ci odmowia kalibracji radaru ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Opolu zawołali 900 ale z geometrią, która ponoć jest obowiązkowa przy kalibracji radaru :huh:

Chyba poupadali na glowe z tymi cenami :facepalm:

I co ,jak powiesz ze nie chcesz geometrii bo nie dawno robiles i jest ok to Ci odmowia kalibracji radaru ?

Gdyby to było konieczne i niezbędne to wolę na geometrię jechać we własnym zakresie i za stówkę pyknąć 3D wraz z szarpakami itd ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, że tak, to było po prostu ich tłumaczenie czemu tak drogo. Jak powiedziałem, że w Kato chcą 300zł, to stwierdzili, że musieli się pomylić, a w Gliwicach w ogóle się nie podjęli zadania, bo to dokładany sprzęt :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co ma w praktyce geometria do ACC :eusathink: prędzej bym powiedział że geometria plus LINE ASSIST


Gdzieś wyczytałem ale nie mogę tego znajść . Mam radar ACC w mojej A4 s-line rocznik 2010 i przymierzam się do zmiany przodu na poliftowy , jak wygląda sprawa z radarem może zostać ten sam czy trzeba też zmieniać na poliftowy .
Przy zmianie przodu WRCLAGUNA coś wspominał że radar był niżej i nie pasował na dziurę w nowej karatce zderzaka i trzeba uchwyt mocujący zmieniać czy coś takiego . Jaki numer tego uchwytu ?


Tak trzeba zmienic mocowanie RADARU 8K0 907 574 C :hi:

Ok dzięki za odpowiedz
A jeszcze pytanie czy ramkę radaru też trzeba zmieniać na 8K0907299A czy może zostać stara z przedlifta ? Edytowane przez Love-AUDI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...