magik1011 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Opublikowano 7 Stycznia 2013 wszystko co mam. najbardziej niepodoba mi sie że na jałowym mam cisnienie doładowania zadane 1060 a zmierzone 970 skad taka róznica? może to dlatego rano zaraz po odpaleniu nie mam w ogóle mocy, żeby ruszyć muszę mocno zwiększyc obroty żeby nie zgasł grupa 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM a może to przepływomierz?
przemik Opublikowano 8 Stycznia 2013 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Wstaw logi jak przystało na to forum.... linki.... w takim smietniku łatwo o pomyłke..
magik1011 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 "Miszczu" teraz ładne logi linki?
vauxhall95 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Tak wstajace turbo widze pierwszy raz w zyciu
german81 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 jak dla mnie geometria zaczyna sie lekko przycinac lub sztanga jest zle wyregulowana i masz nieszczelnosc miedzy turbo a kolektorem ssacym
magik1011 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 znaczy źle wstaje? czy dobrze.
german81 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 wstaje ksiarzkowo tylko od samego dołu masz przeładowanie .ja bym wydłurzył sztange o 1 obrut i sprawdz czy nie masz olejistych wycieków na łaczeniach przewodów i na IC. turbo było moze regenerowane lub rozbierałes n75 ?
magik1011 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 nic nie robiłem niedawno go nabyłem.a nieszczelny dolot mam własnie i to niestety chyba na kazdym możliwym łaczeniu wali. sprzęgło zmienialem ale to chyba nie ma związku.
german81 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 sprzegło nie ma nic wspólnego . to w takim razie zacznij od uszczelnienia dolotu wustarczy jak powymieniasz tylko oringi na łaczeniach . mozna je kupic w ASO po ok 10 pln za sztuke . jak uszczelnisz dolot powtórz logi przynajmiej z bloku 3 11 pojedynczo .
magik1011 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 a można z tym jeździć bo szykuje mi się dłuższa trasa,jakies 4000 km i nie zdążę zrobić tego przed wyjazdem,ale chyba nic nie powinno się stać. a co z przepływką dobrze mierzy no i dlaczego tak nie mam mocy z rana na zimnym??
german81 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Opublikowano 10 Stycznia 2013 przepływka mierzy dobrze . mozesz jechac z tymi nieszczelnosciami . a ten brak mocy na zimnym silniku moze byc zwiazany z np uszkodzonym czujnikiem temperatury .zrób kompet logów statycznych i dynamicznych . wtedy bedzie mozna cos powiedziec bo tak to wrózenie z fusów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się