Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie pali po nocy i dłuższym postoju POMOCY!!!


Irvine

Rekomendowane odpowiedzi

sprawdzę rozrusznik jako pierwsze, jak to nie da efektu to po drugie sprawdzę czujnik temp. paliwa porównując na kompie dane z temp. zewnętrzną. A jak to nie pomoże to sprawdzę koło zębate zamieszczone na rozrządzie przy pompie paliwa. Na końcu podjadę do niezależnego mechanika tak jak Piotrsob1 proponuje, żeby sprawdzić pewne rzeczy jeszcze raz, bo być może coś zostało nie należycie zrobione.

---------- Post dopisany 02-02-2013 at 11:18 ---------- Poprzedni post napisany 31-01-2013 at 00:20 ----------

mam pytanie, czy problem z zapalaniem auta, drganie auta przy wyższych obrotach oraz dziwne metaliczne odgłosy spod maski silnika mogą sugerować, że został wyrobiony klin na wale rozrządu, bądź zębate kółko rozrządu albo też źle zamocowane koło pasowe może powodować takie objawy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego wlasnie przerabiam ten sam problem. Mialem identyczne obajwy. Poranne odpalenie to byla droga przez męke. Po sprawdzeniu takich podstaw jak kat wtrysku swiece i paliwo i wykluczeniu zapowietrzania sie, byl pomiar kompresji. Poajwily sie metaliczne stuki. Kompresja wyszla kiepska, wiec czapke zdjalem, a tam zonk. Po ustawieniu wszystkiego na znakach, 1 tlok byly troche pozniej GMP :shock3: Okazalo sie ze wyrobilo sie kolko napedu rozrzadu na wale korbowym. Rozarzad przestawil sie o 2-3 zabki. Ten stuk metaliczny bral sie z tego, ze tlok deilkatnie dotykal zaworu. Na szczescie, nie uszkodzily sie ani tlok, ani zawory, ani walek. Jak glowcia byla na wierzchu to poszla od razu do szlifu, do tego komplet nowych zaworow, szklanek i uszczelniacze zaworowe. Po tym zabiegu autko odpala jak tylko kluczyk wloze :wink: Radze szybko sprawdzic jak jest u Ciebie, bo moze sie okazac, ze bedzie juz za pozno i skonczy sie wiekszymi kosztami niz u mnie :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego wlasnie przerabiam ten sam problem. Mialem identyczne obajwy. Poranne odpalenie to byla droga przez męke. Po sprawdzeniu takich podstaw jak kat wtrysku swiece i paliwo i wykluczeniu zapowietrzania sie, byl pomiar kompresji. Poajwily sie metaliczne stuki. Kompresja wyszla kiepska, wiec czapke zdjalem, a tam zonk. Po ustawieniu kola zamachowego na znaku, 1 tlok byly troche pozniej GMP :shock3: Okazalo sie ze wyrobilo sie kolko napedu rozrzadu na wale korbowym. Rozarzad przestawil sie o 2-3 zabki. Ten stuk metaliczny bral sie z tego, ze tlok deilkatnie dotykal zaworu. Na szczescie, nie uszkodzily sie ani tlok, ani zawory, ani walek. Jak glowcia byla na wierzchu to poszla od razu do szlifu, do tego komplet nowych zaworow, szklanek i uszczelniacze zaworowe. Po tym zabiegu autko odpala jak tylko kluczyk wloze :wink: Radze szybko sprawdzic jak jest u Ciebie, bo moze sie okazac, ze bedzie juz za pozno i skonczy sie wiekszymi kosztami niz u mnie :whistling:

a też auto wpadało w wibracje u Ciebie przy 1700-2000 obrotów i im wyższy bieg tym bardziej bądź jakaś górka? Miałem jakiś czas temu rozbierany silnik i po tym wszystkim są te objawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie te same objawy mialem. Mozesz bawic sie w ustawianie kata wtrysku, swiece, jakies opornik na czujnik temepratury a i tak efektu nie bedzie, jak rozrzad jest przestawiony. Sprawdz kolko na wale, bo moze byc juz za pozno, czego Ci nie zycze :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obrobione kółko widoczne by było na VAGu,rozchwiany by był kat wtrysku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem cały wątek i mam podobny problem. U mnie jednak po odłączeniu czujnika temperatury pali na strzała. Czujnik oczywiście wymieniony i dalej kicha co może być przyczyną. Wszystko powymieniane, świece, wstawiony zawór zwrotny, filtr nowy. Po odpaleniu i zgaszeniu ponownie pali na strzała. Kąt wtrysku 54. jeszcze tydzień temu było wszystko ok. Miesiąc temu zmienione świece na Baru, bo tylko jedna działała i palił normalnie. A teraz kicha. Co do czujnika to na blacie wskazuje ok zarówno nowy jak i stary. Dawki paliwa nie zmieniłem, wiec samo też se nie zmieniło. Pompa regenerowana 2 lata wstecz, może coś z nastawnikiem - jak to sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio miałem podobny przypadek i ktos w adaptacjach chcac chyba zmniejszyc dawke na jałowym zmniejszył na max rozruchowa.I auto chwile krecilo na zimno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te dziwne metaliczne dźwięki spod maski to były za przyczyną luźnej pół osi, natomiast drgania na 3, 4 , 5 między 1500 - 2000 obr okazało się, że to wina docisku, także ten objaw też wyeliminowany, problem z zapalaniem jeszcze nie rozwiązany, na razie zapala, temp. są w okolicy zera, w przyszłym tyg. zabieram się za rozrusznik, bo nie dałem rady ostatnio i napisze o efektach, a jeśli chodzi o rozrząd wszystko jest ok, tak jak pisał kaliS4 komputer pokazałby, że coś jest nie tak, czujnik temp. też jest sprawny, dobrze pokazuje wartości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...