tomek20stencel5 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Panowie, pytanie mam, co zrobić, żeby tył obniżyć? Z tyłu auto straszna koza. Z tego co pamiętam co mi kolega z forum mówił jak auto sprzedawał to zmienił amorki przód na Kayaba i sprężyny przód i tył Kayaba. Z przodu pomiędzy błotnikiem a oponą mam ok. 3-3.5cm, a z tyłu 7.5-8cm. Co zrobić, żeby tył usiadł niżej. Ma być przyczepność dobra, może być twardo, nie przeszkadza mi to w ogóle. Same sprężyny zmienić czy amory też?
Lukasz_N Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Amory nie maja tu do rzeczy. Za wysokosc auta odpowiadaja sprezyny. Moga byc zle sprezyny dobrane ( nie ta kategoria wagowa ) i dlatego zadek pieje.
tomek20stencel5 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 To jakie sprężynki wrzucić, żeby prowadził się pewnie i w końcu usiadł.
Lukasz_N Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Jak chcesz miec kompromis miedzy komfortem, a twardoscia, to szukaj 1 BE.
tomek20stencel5 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2013 A bez kompromisu - sama twardość? Możecie coś polecić?
Lukasz_N Opublikowano 9 Stycznia 2013 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Ma byc beton? Szukaj sportowych. Bylo kilka watkow na forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się