adik1983 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 witat do wymiany rozrzadu w b6 nie trzeba go całkowicie sciągac podobno mozna go ustawic w pozycje serwisową czyli jak to zrobic
spetsnaz Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Jeżeli chodzi Ci o pas przedni to odkręcasz mocowania i odsuwasz tak, żeby można było dość z kluczami do rozrządu. Pas jest odkręcony całkowicie, chodzi jednak o chłodnicę klimy i wspomagania.
adik1983 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2013 nio tak ale w ktora strone sie go odsunac w avf silniku bedzie wystarczajaco miejsca
Duch^ Opublikowano 11 Stycznia 2013 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Pewnie w przeciwną od paska rozrządu
adik1983 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2013 ale na prawo czy na lewo ---------- Post dopisany at 00:35 ---------- Poprzedni post napisany at 00:35 ---------- czy trzeba odczepiać chlodnice
GOLI Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Zdejmujesz zderzak,odkręcasz wzmocnienie czołowe i odchylasz do przodu auta. Nie rozłączasz przewodów chłodnicy, z tego co pamiętam to chyba tylko rozłączasz kostki elektryczne za lewą lampa,ale pewien nie jestem.Zyskujesz wystarczająco dużo miejsca żeby wymienić rozrząd 1
lukaszwaniek Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 Ja jak wymieniałem to chłodnice klimatyzacji z wężami położyłem na ziemi a chłodnice wody oraz pas przedni wyciągnąłem całkiem.
karo-servis Opublikowano 15 Stycznia 2013 Opublikowano 15 Stycznia 2013 odsuniesz go na tyle żeby dojść do rozrządu to jest pozycja serwisowa chociaż na serwisie zawsze piszą nabijanie klimy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się