bigfoot Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Po przelaczniu z wstecznego na 'D' (skrzynia automatyczna) przez jakis czas asystent parkowania wydaje dzwieki, takie jak by cos znajdowalo sie blisko czujnika (a sie oczywiscie nie znajduje). Dlaczego uklad pipczy nawet po wylaczeniu wstecznego? Gdzie szukac problemu? BF
.Pablo. Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Podpiac vaga powinien być jakiś błąd.
bigfoot Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2013 No wlasnie podpialem i zadnego bledu nie ma. Moze jest jakies zwarcie w ukladzie generujacym "pipczenie" i dlatego mam problem? Jak to najlepiej sprawdzic? Czy jest jeden bezpiecznik, ktorym moge calkowicie odpac asystenta bez odcinania innych ukladow elektrycznych?
Golem1 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Układ sygnalizacji przy parkowaniu powinien się rozłączać po zmianie biegu ze wstecznego na inny, sprawdź czy tu nie leży problem czy następuje prawidłowe wysprzęglenie jak czy światła wstecznego ci się też automatycznie wyłączają.
bigfoot Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2013 Zmiana ze wstecznego na inne biegi jest ok, to jest automat i poprawnie wyswietla PRND. Czasami gdy wlacam wsteczny nie ma 'kontrolnego' pipniecia. Najbardziej jednak nie rozumiem dlaczego gdy bieg przelaczony jest z R na D pipczy przez kilkadziesiat sekund jadac do przodu...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się