ino_hizo2 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Witam, mam nie lada dylemat. Coś mnie tchnęło zajrzeć do rozrządu i zauważyłem, że pasek jest delikatnie zaolejony. Prawdopodobnie cieknie uszczelniacz wału korbowego. I teraz nie wiem czy jeździć tak jeszcze z 10000 km (wymiana rozrządu) co raz kontrolując stan paska czy lepiej zrobić ten przeklęty uszczelniacz (?) i przy okazji wymienić rozrząd, który i tak wymieniam co 50000 km (zostało ok. 10000 km). Za wstrzymaniem przemawia do mnie temperatura otoczenia, bo garaż mam nie ogrzewany i przydało by się wymienić uszczelkę pod misą bo trochę się poci. Jak na razie auto więcej stoi niż jeździ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się