Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.9TDI 1Z]96r Dziwne problemy z turbiną (?)


pablo78

Rekomendowane odpowiedzi

slawek66, zapraszam do NEWBIE i zapoznania z regulaminem.

W przeciwnym razie posty beda usuwane. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem tego typu ze auto mi dosyc glosno gwizdze (juz przy 2 tys obr gdzie wyczuwalna praca turbiny jest powyzej 3 tys obr).

Witam serdecznie !

Ja swoje autoko mam od 6 miesięcy i w początkowym okresie użytkowania nie zwracałem bacznej uwagi na wszystkie szczegóły. Teraz wydaje mi się, że turbiny nic nie słychać. Nawet przy przyciśnięciu pedału przyśpieszenia na max i rozkręceniu silnika powyżej 3 tys obr/min nie mogę usłyszeć najmniejszego świstu. Silniczek zbiera się przyzwoicie ale nie jestem pewien czy z turbiną wszystko jest ok.

zrob pelna diagnoze Vag'iem (jałowy i pod obciazeniem) ...

nikt z nas (przynajmniej ja) nie posiada kryształowej kuli która pomoze zdiagnozowac co dolega twojemu TDI ... :twisted:

P.S jezeli cos wogole mu dolega ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki śliczne za odpowiedź, poczytalem troche postów na temat zapchanego katalizatora a moja niunia posiada przebieg 220 tys (na liczniku) a z tego co patrzylem to pewnie jeszcze oryginalny katalizator musze zacząć od tego. Są tacy, którzy piszą, że po wywaleniu kata bardzo ładnie słychać świst turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1Z niebardzo słychac turbine , a jak ją zaczynasz słyszeć to jest tylko powód do zmartwienia , inaczej rzecz sie ma w AFN i tym podobnych gdzie jest zmiennna geometria łopatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam już za sobą problem z czarną chmurą dymu za autem- wymieniłem przewód na oryginalny (200zł).Okazało się że to co miałem zamontowane w aucie to był zwykły wąż (możliwe że od wlewu paliwa z poldka). Autko od razu lepiej chodzi.

Mam jeszcze pytanko o n75.

Odnalazłem na forum wszystko o tym zaworku i wiem (bo widziałem) że są takie dwa zaworki. Nie znalazłem jednak odpowiedzi który to n75 (są bardzo podobne).

Czy n75 to ten z przodu auta ( na lewo od chłodnicy) czy to ten za silnikiem (przy ściance). Oczywiście pytam dla silnika 1Z.

Dzięki za wcześniejsze podpowiedzi, przydały się :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...