Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Jakie koło dwumasowe oraz sprzęgło do A4 B8 2.0TDI CR?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 22.02.2023 o 23:32, Mymlok napisał(a):

a jest sachs performance z dwumasem w komplecie ? bo widzę tylko same sprzęgło...

Dwumasy nie ma perfo, poprostu zwykła dwumasa ja brałem o numerach 2294 001 965

Opublikowano

Panowie możecie mi podpowiedzieć co zrobić że starym oryginalnym sprzęgłem z dwumasa od a4 b8 2.0Tdi? Skupują to gdzieś? Biorą później do regeneracji? Czy do wywalenia zupełnie?

Opublikowano

złom

  • Dzięki 1
Opublikowano
Godzinę temu, Dev napisał(a):

złom

Godzinę temu, Dev napisał(a):

złom

Dzięki No to leci w "kibel"

Opublikowano

Cześć, odkopię trochę temat.

 

Mam problem ze sprzęgłem (zaczęło wysoko łapać, podczas jazdy robi się twarde i słabo odbija).
Szukam kompletu na wymianę, silnik po programie na 170KM 400Nm. Zastanawiam się czy montować standardowe sprzęgło (SACHS 2290 601 098) - wg opisu było montowane do 170KM, czy jest sens szukać czegoś mocniejszego.

 

Silnik CJCB, skrzynia LLM.

Opublikowano (edytowane)

Witam ,a czy ktoś szedł w drugą stronę czyli do cglc i skrzyni mvt pakował komplet sprzęgła z cjca/cjcd? 

Cena za zestaw do 177 jest jakaś abstrakcyjna jak za sprzęgło do 4 cyl diesla.

Edytowane przez jarekp_1986
Opublikowano

Zakładał ktoś sprzęgło docisk z CGLC do CAGB,CAGA,CAHA pasuje czy trzeba też koło

Opublikowano

Cześć. Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj. Mam do wymiany sprzęgło. Ponoć najlepiej jest wsadzić od wersji CGLC. Ja mam CAGC. Czy wszystko pasuje P&P czy trzeba coś przerabiać? W planach jest też chip na jakieś 150 koni. Z góry dziękuję za odpowiedzi 

Opublikowano

Czy przy wymianie sprzęgła dawaliście nowe śruby tak jak zaleca Elsa? Np. Do przykręcania sanek 

Opublikowano
W dniu 7.05.2024 o 15:51, Djbomba8888 napisał(a):

Cześć. Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj. Mam do wymiany sprzęgło. Ponoć najlepiej jest wsadzić od wersji CGLC. Ja mam CAGC. Czy wszystko pasuje P&P czy trzeba coś przerabiać? W planach jest też chip na jakieś 150 koni. Z góry dziękuję za odpowiedzi 

Stoję przed tym samym tyle że do cjcd, śledzę temat na grupie  Fb bo dopadło mnie szarpanie podczas ruszania i podobno sprawę rozwiązuje właśnie komplet od cglc. Jest gościu co zakładał do przedlifta i pasuje bez przeróbek, jeździ tak 6 lat i ma stage 2 zrobione. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...