Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wahania obrotów podczas jazdy i stania , proszę o pomoc!


kamil22lodz

Rekomendowane odpowiedzi

witam panowie , problem polega na obrotach , posiadam Audi B5 1995 1.8 na gazie BRC dzieje się to na benzynie jak i gazie

obroty wariują na zimnym jak i ciepłym silniku , podczas jazdy i stania podchodzą ponad 2000... i opadają i tak w kółko , może nie jest to cały czas ale teraz zdarza się to częściej , wyczyściłem przepustnice i nic to nie pomogło , co robić dalej ? proszę o pomoc bo żona mi żyć nie daję !! i nie tylko żyć ;) bez auta ani rusz ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpal silnik i psiuknij plakiem w okolicach dolotu przepustnicy i jak silnik zacznie wariować to będziesz wiedział że jest gdzieś nieszczelność, i jak nie zabardzo się znasz to raczej oddaj do mechanika, a jak nie to szukaj po kolei w dolocie dziury, wężyki podciśnienia odchodzą ci bezpośrednio od przepustnicy taki cienki który idzie do regulatora ciśnienia pb i drugi idzie do ezektora czyli takiego trójnika. Po prostu musisz każdy wężyk sprawdzić, ale najpierw podłącz pod VAG bo może się naszukasz a tu jakiś czujnik nie domaga :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź ładowanie alternatora i napięcie aku w spoczynki i w stanie pracy pod obciązeniem i bez miałem pdobnie jak mi altek padał.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy chciałbym odświeżyć temat tak jak pisałem walczę z autem z tymi obrotami - po wizycie u elektryka , bo miałem jeszcze mały problem z rozrusznikiem - okazało się ze dopatrzył się urwanego przewodu odmy , powiedzcie mi czy to jest przyczyna ze auto wariuje , obroty ? jutro wstawiam do mechanika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak najbardziej dziurawa odma róna się falowanie obrotów itp itd lewe powieetrze ciągnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście, że tak pisałem szczelność dolotu a odma to jego część :) jak wymienisz odmę to powinno być wszystko dobrze, a falują ci dlatego że silnik sobie "lewe" powietrze łapie i przepływka mu daje coś innego i coś innego zasysa w skrócie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Piter mam nadzieje że jutro wszystko wróci do normy po wymianie odmy :) miłego wieczoru , pozdr

---------- Post dopisany 05-02-2013 at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany 03-02-2013 at 21:41 ----------

uufff i po problemie - tak jak pisaliście panowie odma była przyczyna świrowania obrotów , w ogóle jej nie miałem , porwana itp , ułamana ;\ dziś już jest dobrze wymieniona cała , autko wróciło do normy , ahhh od razu lepiej się zbiera itp itd , a najbardziej cieszy równa praca silnika :):) dzięki koledzy za pomoc , kończę temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by ktoś szukał miałem podobne obiawy, winny był szmaciany wężyk od podcisnienia który idzie do przepustnicy...

http://a4-klub.pl/1-8-211/szarpanie-zla-temperatura-ciezko-pali-wariuje-problem-rozwiazany-265729/#post3407506

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...