Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem, traci moc po wymianie IC


slo

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie..

Jakiś czas temu strzelił mi IC podczas dynamicznego przyspieszenia.. Wracając po wymianie przeciagnalem klekota i przy ok 170km/h stracił moc, jechał max ok 100km/h. Po jakimś czasie problem wystąpił także na 4 i 3 biegu podczas ostrego przyspieszania. Traci nagle moc i jedzie jakby miał z 40KM. Po wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Nie dzieje się.to przy każdym mocnym przyspieszeniu, ale zdarza się to coraz ciężej.

Ponadto zauważyłem jakby się trochę szybciej wkrecal na obroty, ale może mi się tylko wydawać.

Na postoju zatelepie co jakiś czas budą i wydaje mi się, że czuć ropę w kabinie.

Podejrzewa ktoś co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik który robił mi IC mówił że turbo jest w porządku. No i ciągnie normalnie, aż momentami wydaje mi się że za dobrze..

Hmm zacina wie geometria i komp zapodaje tryb awaryjny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi zrob , pewnie wyjdzie ze sprezarka do czyszczenia

a IC wywalilo po pewnie sprezarka dmucha grubo ponad norme ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego :vaglogi: wtedy będzie można szukać problemu :wink: Auto wchodzi Ci w tryb awaryjny, przyczyn może być wiele. Turbo przeładowuje, może masz jakąś nieszczelność w dolocie (ale wtedy kopciłby Ci na czarno tak że widziałbyś to w lusterkach, straciłby też sporo na mocy). Tak więc zrób komplet logów i sprawdź błędy jakie masz zapisane w sterowniku silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komunikat trybu awaryjnego wyświetla fis? Bo żadnego błędu nie wywala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komunikat trybu awaryjnego wyświetla fis? Bo żadnego błędu nie wywala

U mnie nic się nie pojawiało na FIS-ie, gdy auto łapało tryb awaryjny (miałem dziurę w dolocie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm czytajac zachowanie twego auta to moge powiedziec ze lopatki w turbawce sie zacinaja,ale wtedy powinno ci wywalic na fisie blad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czemu stało się to akurat w czasie wymiany IC ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"hmm czytajac zachowanie twego auta to moge powiedziec ze lopatki w turbawce sie zacinaja,ale wtedy powinno ci wywalic na fisie blad "

O jakim wy błędzie na fisie mówicie, który miałby się wyświetlic ? jak to ma niby wyglądać :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czemu stało się to akurat w czasie wymiany IC ?

Ja bym odwrócił pytanie, dla czego musiałeś wymienić IC-ka ?

Bo przeładowujące turbo doprowadziło do jego rozerwania , sprawdź ( pod obciążeniem ) VAG-iem - silnik-wartości mierzone- grupa 11, środkowe okienka pokazują ciśnienie doładowania, lewe wymagane, prawe faktyczne :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...