macjar Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Witam mam pytanko, otóż czy na zdjeciu ponizej jest wszystko jak nalezy ? Koniec tego weza jest zaslepiony sruba
karo-servis Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 no nie bardzo mam takie bfb na placu to zobacze dokąd to idzie i czy mam pozostalą część
macjar Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 dzieki ---------- Post dopisany at 07:57 ---------- Poprzedni post napisany at 07:56 ---------- A w ogóle od czego jest ten waz ?
macjar Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 Witam Czy na zdjeciu ponizszym jest wszystko na miejscu, czy czegos nie brakuje. Nie moge sie polapac w etce czy czego nie brakuje
Łukasz13 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 To tak ma byc u mnie tez to jest zaslepione fabrycznie.(pierwsze zdjecie).
Łukasz13 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 (drugie zdjęcie) Nie wiem czy dobrze widze ale to chyba jest eżektor tzn. kawałek co z niego został cos masz tam grubo namieszane, daj zdjęcie bardziej z oddali, a co masz zrobione z ta grubszą rurka co wychodzi z kolektora koło przepustnicy, powinna byc do niego podłączona. Swoja droga ten eżektor włąśnie w tym miejscu sie rozszczelnia i rozłazi na dwie częsci u mnie też tam uciekało powietrze, tylko ja go skleiłem i jest ok. A u Ciebie ktoś poszedł po bandzie. Mam nadzieje że ta rurka z kolektora koło przepustnicy nie jest podłączona prosto do odmy? A wspomaganie hamulcy co raczej chyba słabo działa w takim układzie.
macjar Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 inne zdjecia co do 1 zdjecia z tym zaslepionym wezem, na pewno jest tak fabrycznie zrobione ?? bo mnie sie wydaje ze tutaj ktos "wspomógł" fabryke Co do reszty zdjec ..... próbuje ogarnąć brak cisnienia doladowania i widze ze ktos mi sprzedal auto "aby tylko sie kulało" :/ mam nadzieje ze z Wasza pomoca ogarne caly ten burdel :/
Łukasz13 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Pierwsze zdjecie jest ok narazie zostaw, zajmij sie reszta tzn tym eżektorem, musisz go kupic i załozyc jak Bog przykazał, zobacz jeszcze gdzie idzie ta rurka koło przpustnicy bo jak do odmy to nie za dobrze bedzie tam uciekac doładowanie.
macjar Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 kolo przepustnicy sa 2 wezyki jeden idzie bog wie gdzie a 2 idzie do odpowietrzenie bloku silnika (wymienilem zaworek ktory puszczal w innym moim temacie byl ten temat poruszany ) http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/odpowietrzenie-bloku-silnika-257955/ - tutaj bedzie wszystko w porzadku, ale ten wężyk nr 1 ...... bede musial poszperac w garazu gdzie on idzie, a mozesz podeslac jak u ciebie to wyglada ? Patrzylem w etce to wyglada u mnie jakby ktos poskracal powywalał co sie dalo byle by chodzilo
Łukasz13 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Brakuje ci tej częsci <br /><br /> Ten grubszy węzyk co wychodzi z kolektora powinien wchodzic do tego eżektora jak opisane na zdjeciu a potem z eżektora rozchodzi sie na odme czyli łączy sie z tym zworkiem który wymieniłes, a drugi idzie do serva. Tak to powinno wygladać: http://img04-otomoto.sogastatic.pl/C27392470_10.jpg
macjar Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 to znaczy ze wg poprzedniego tematu "odpowietrzenie silnika" nadal jest zle popodlaczane ?
Łukasz13 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Powinno byc dobrze, tylko odpowietrzenie odmy powinno byc dołączone do tego eżektora a nie tak jak teraz masz prosto z kolektora idzie tam prosto do tego zaworka który wymieniłeś, przy doładowaniu pewnie znowu go rozwali i bedzie przepuszczał w dwie strony.
macjar Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 A czy moglbys umiescic baardzo dokladne zdjecia ? jak to powinno poprawnie wygladac w calosci waz nr 10 gdzie powinien wchodzic ? do ezektora czy do kolektora ? bo u mnie wchodzi do kolektora. Czy kupowac uzywke ?
Łukasz13 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Byłem teraz sprawdzic dla pewności, zdjęc nie mam za bardzo jak zrobić, z tego schematu co zamieściłeś wąz odpowietrzający nr 10 wchodzi od dołu do jednej odnogi eżektora,na tym zdjeciu z eżektorem co dałem jest opis "do odmy". A u ciebie ten przewód jest bezpośednio złączony z weżem z kolektora, a nie powinno tak byc bo wąz z kolektora powinien wchodzic najpierw do eżektora na zdj opis " z kolektora". trzeci króciec z opisem " do serva" powinien byc włożony tak gdzie idzie ten gruby wąz do serva u ciebie to takie cos z pomaranczową gumką, to kawałek eżektora, potem odepniesz ta opaske i to wywalisz. Jednym słowem jak bedziesz miał eżektor to tylko go podłaczysz jak mowiłem i powinno byc dobrze. Jeszcze teraz tak pomyslałem bo nie chce Cie przypadkiem wprowadzić w bład, bo w sumie nie sprawdzałem jak dokładnie ten eżektor blokuje przpływ, bo z tego co wynika ze strzałek na zdjęciu to na pewno blokuje przepływ w strone serva, tylko nie wiem czy blokuje tez w strone odmy czy dopiero dalej ten zaworek co wymieniłeś blokuje przepływ w strone odpowietrzenia silnika.
macjar Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 Chyba zesmy sie nie zrozumieli ja u siebie na kolektorze mam 2 wyjscia 1- powinno być połaczone wg wąż nr 10 2- do ezektora tak jak opisujesz U mnie sytuacja jest taka waz z kolektora polaczony jest z odma (rozumiem ze to zle )
Łukasz13 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Aha czekaj no to lipa, no bo u mnie jest tylko jedno wyjście co idzie do eżektora, a to drugie u ciebie to nie mam pojęcia gdzie ma iść, a etka co mówie że do czego to drugie wyjscie ma być podłaczone do węza nr 10 tak?
Łukasz13 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Dobra słuchaj to niech ten wąz nr10 zostanie powiedzmy że jest dobrze, zajmiemy się tym drugim co powinien iśc do eżektora, teraz tak patrze w etce to dałeś rysunek odpowietrzenia z silnika AVj a u ciebie w BFB jest inaczej zobacz w etce ale i tak eżektor powinien być. Zobacz gdzie idzie ten przewód wychodzący z kolektora na zdj słabo widać ale czasem nie połaczony jest z ta metalowa rurka która biegnie tam za silnik?
macjar Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 no jest polaczony z ta rurka co biegnie za silnik Brakuje ezektora i zworka zwrotnego :/ ezektor 058 133 753 B zaworek zwrotny 06A 133 528A i nie wiem czy nie powinenm miec jeszcze takiego zaworka 07C 133 529A
Łukasz13 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Jeśli nie ma tam nic po drodze to wychodzi że tak nie masz eżektora, i zanim wejdzie w tą metalową rurkę powinien być zaworek zwrotny, a ta rurka łączy się chyba z dolotem, możesz tą rurkę narazie na próbe zaslepić żeby nie uciekało tam powietrze, turbo powinno wcześniej wstawać, servo i tak ciagnie z tego cienkiego węzyka, bo teraz turbo dmucha do dolotu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się