Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czy czegos tu nie brakuje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanko, otóż czy na zdjeciu ponizej jest wszystko jak nalezy ?

Koniec tego weza jest zaslepiony sruba

dsc02831e.jpg

Opublikowano

dzieki :)

---------- Post dopisany at 07:57 ---------- Poprzedni post napisany at 07:56 ----------

A w ogóle od czego jest ten waz ?

Opublikowano

Witam

Czy na zdjeciu ponizszym jest wszystko na miejscu, czy czegos nie brakuje.

Nie moge sie polapac w etce czy czego nie brakuje

dsc02835tp.jpg

Opublikowano

To tak ma byc u mnie tez to jest zaslepione fabrycznie.(pierwsze zdjecie).

Opublikowano

(drugie zdjęcie) Nie wiem czy dobrze widze ale to chyba jest eżektor tzn. kawałek co z niego został:grin: cos masz tam grubo namieszane, daj zdjęcie bardziej z oddali, a co masz zrobione z ta grubszą rurka co wychodzi z kolektora koło przepustnicy, powinna byc do niego podłączona.

Swoja droga ten eżektor włąśnie w tym miejscu sie rozszczelnia i rozłazi na dwie częsci u mnie też tam uciekało powietrze, tylko ja go skleiłem i jest ok. A u Ciebie ktoś poszedł po bandzie.

Mam nadzieje że ta rurka z kolektora koło przepustnicy nie jest podłączona prosto do odmy? A wspomaganie hamulcy co raczej chyba słabo działa w takim układzie.

Opublikowano

inne zdjecia

dsc02834nz.jpg

dsc02836hr.jpg

dsc02838g.jpg

co do 1 zdjecia z tym zaslepionym wezem, na pewno jest tak fabrycznie zrobione ??

bo mnie sie wydaje ze tutaj ktos "wspomógł" fabryke

Co do reszty zdjec .....

próbuje ogarnąć brak cisnienia doladowania i widze ze ktos mi sprzedal auto "aby tylko sie kulało" :/

mam nadzieje ze z Wasza pomoca ogarne caly ten burdel :/

Opublikowano

Pierwsze zdjecie jest ok narazie zostaw, zajmij sie reszta tzn tym eżektorem, musisz go kupic i załozyc jak Bog przykazał, zobacz jeszcze gdzie idzie ta rurka koło przpustnicy bo jak do odmy to nie za dobrze bedzie tam uciekac doładowanie.

Opublikowano

kolo przepustnicy sa 2 wezyki jeden idzie bog wie gdzie a 2 idzie do odpowietrzenie bloku silnika (wymienilem zaworek ktory puszczal w innym moim temacie byl ten temat poruszany )

http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/odpowietrzenie-bloku-silnika-257955/ - tutaj bedzie wszystko w porzadku, ale ten wężyk nr 1 ......

bede musial poszperac w garazu gdzie on idzie, a mozesz podeslac jak u ciebie to wyglada ?

Patrzylem w etce to wyglada u mnie jakby ktos poskracal powywalał co sie dalo byle by chodzilo

Opublikowano

Brakuje ci tej częsci

indeks.jpg

<br /><br />

Ten grubszy węzyk co wychodzi z kolektora powinien wchodzic do tego eżektora jak opisane na zdjeciu a potem z eżektora rozchodzi sie na odme czyli łączy sie z tym zworkiem który wymieniłes, a drugi idzie do serva.

Tak to powinno wygladać: http://img04-otomoto.sogastatic.pl/C27392470_10.jpg

Opublikowano

to znaczy ze wg poprzedniego tematu "odpowietrzenie silnika" nadal jest zle popodlaczane ?

Opublikowano

Powinno byc dobrze, tylko odpowietrzenie odmy powinno byc dołączone do tego eżektora a nie tak jak teraz masz prosto z kolektora idzie tam prosto do tego zaworka który wymieniłeś, przy doładowaniu pewnie znowu go rozwali i bedzie przepuszczał w dwie strony.

Opublikowano

A czy moglbys umiescic baardzo dokladne zdjecia ? jak to powinno poprawnie wygladac w calosci

nowyobrazmapybitowejac.jpg

waz nr 10 gdzie powinien wchodzic ? do ezektora czy do kolektora ? bo u mnie wchodzi do kolektora.

Czy kupowac uzywke ?

Opublikowano

Byłem teraz sprawdzic dla pewności, zdjęc nie mam za bardzo jak zrobić, z tego schematu co zamieściłeś wąz odpowietrzający nr 10 wchodzi od dołu do jednej odnogi eżektora,na tym zdjeciu z eżektorem co dałem jest opis "do odmy".

A u ciebie ten przewód jest bezpośednio złączony z weżem z kolektora, a nie powinno tak byc bo wąz z kolektora powinien wchodzic najpierw do eżektora na zdj opis " z kolektora". trzeci króciec z opisem " do serva" powinien byc włożony tak gdzie idzie ten gruby wąz do serva u ciebie to takie cos z pomaranczową gumką, to kawałek eżektora, potem odepniesz ta opaske i to wywalisz. Jednym słowem jak bedziesz miał eżektor to tylko go podłaczysz jak mowiłem i powinno byc dobrze.

Jeszcze teraz tak pomyslałem bo nie chce Cie przypadkiem wprowadzić w bład, bo w sumie nie sprawdzałem jak dokładnie ten eżektor blokuje przpływ, bo z tego co wynika ze strzałek na zdjęciu to na pewno blokuje przepływ w strone serva, tylko nie wiem czy blokuje tez w strone odmy czy dopiero dalej ten zaworek co wymieniłeś blokuje przepływ w strone odpowietrzenia silnika.

Opublikowano

Chyba zesmy sie nie zrozumieli :)

ja u siebie na kolektorze mam 2 wyjscia

1- powinno być połaczone wg wąż nr 10

2- do ezektora tak jak opisujesz

U mnie sytuacja jest taka waz z kolektora polaczony jest z odma (rozumiem ze to zle )

dsc02840pc.jpg

Opublikowano

Aha czekaj no to lipa, no bo u mnie jest tylko jedno wyjście co idzie do eżektora, a to drugie u ciebie to nie mam pojęcia gdzie ma iść, a etka co mówie że do czego to drugie wyjscie ma być podłaczone do węza nr 10 tak?

Opublikowano

tak :)

Opublikowano

Dobra słuchaj to niech ten wąz nr10 zostanie powiedzmy że jest dobrze, zajmiemy się tym drugim co powinien iśc do eżektora, teraz tak patrze w etce to dałeś rysunek odpowietrzenia z silnika AVj a u ciebie w BFB jest inaczej zobacz w etce ale i tak eżektor powinien być. Zobacz gdzie idzie ten przewód wychodzący z kolektora na zdj słabo widać ale czasem nie połaczony jest z ta metalowa rurka która biegnie tam za silnik?

Opublikowano

no jest polaczony z ta rurka co biegnie za silnik

Brakuje ezektora i zworka zwrotnego :/

ezektor 058 133 753 B

zaworek zwrotny 06A 133 528A

i nie wiem czy nie powinenm miec jeszcze takiego zaworka 07C 133 529A

Opublikowano

Jeśli nie ma tam nic po drodze to wychodzi że tak nie masz eżektora, i zanim wejdzie w tą metalową rurkę powinien być zaworek zwrotny, a ta rurka łączy się chyba z dolotem, możesz tą rurkę narazie na próbe zaslepić żeby nie uciekało tam powietrze, turbo powinno wcześniej wstawać, servo i tak ciagnie z tego cienkiego węzyka, bo teraz turbo dmucha do dolotu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...