Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dziwne spadki mocy


szczur_84

Rekomendowane odpowiedzi

witam po miesiącu od kupna swojej a4 wybrałem się do znajomego podpiąć ją na vaga gdyż po regulacji fotela zaświeciła się lampka od air baga

błąd skasował ale wyszło że mam problem z którąś z sond nastawiałem się na lpg więc zakupiłem 2 nowe dedykowane firmy bosch razem z ori wtykami a do tego błąd od evap

sondy wymienione filtr węglowy od evapa wymieniony i nagle auto nie jedzie tak jak przed wymianami

vag teraz nie pokazuje żadnych błędów

zauważyłem że po ssaniu samochód trochę lepiej idzie ale też ssanie nie zawsze się włancza pomimo niskich temp.

jakieś sugestie? jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę pisać

co jest koledzy nikt nie ma żadnych pomysłów?

---------- Post dopisany 19-01-2013 at 20:32 ---------- Poprzedni post napisany 16-01-2013 at 22:44 ----------

DEVASTATION nawet ty się nie wypowiesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak masz z odpalaniem ?? Sprawdź przepływkę i czujnik temperatury, dodatkowo możesz zrobić czyszczenie przepustnicy oraz jej adaptacja, sprawdź świece w jakim są stanie i cewki czy któraś nie ma przebicia. To na początek napisz czy coś pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja74687 odpala bez problemu, przepustnica czyszczona i zaadoptowana, świece wymienione na NGK, czujnik wymieniony na ori, przepływka wstępnie sprawdzana na jałowym pokazuje 3,5, ogólnie VAG nie pokazuje żadnych błędów, chciałem sprawdzić kompresje (przebieg niby 235 tyś km) ale mechanik u którego byłem stwierdził (nie mierząc komp) że na pewno nie to gdyż nie dymi wcale, silnik równo pracuje

za tydzień wymieniam wężyki podciśnienia bo zauważyłem że są przetarte chociaż nie na wylot ale zrobię to dla pewności

a co potem to zobaczymy napiszę czy coś się zmieniło a w między czasie jak macie jakieś pomysły to piszcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ciemno nie ma co szukać. Pakuj pasażera z vagiem, kawał suchego asfaltu i róbcie Logi. W ciemno to sobie możesz pół auta wymienić i możesz nie trafić w usterkę. Ciekawi mnie też jak pracują te nowe sondy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wegług machera co badał ją vagiem chodzą dobrze to były boscha z gotowymi ori wtyczkami jedna 350zł kosztowała pozatym koleś z aso mi powiedział żeby właśnie te kupić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem kolego ile kosztują używki ale wolałem nowe bo chciałem zamontować lpg ale na razie się wstrzymam dopóki się nie rozwiąże problem ze zmuleniem chociaż z drugiej strony aż tak dużo nie pali jak na silnik z turbo

zastanawiam się czy to nie wina pompy paliwa?

no i co koledzy przychodzą Wam jakieś inne pomysły?

---------- Post dopisany 30-03-2013 at 12:46 ---------- Poprzedni post napisany 21-01-2013 at 20:13 ----------

witam ponownie odgrzeje temat

rozmawiałem z gościem z serwisu VW&AUDI o tym zmuleniu i twierdzi że na 90% to coś z fazami rozrządu może napinacz i łańcuch nie domagają

że ta faza rozrządu nie do końca działa dodam że VAG dalej nie pokazuje jakichkolwiek błędów

orientuje się ktoś ile może łańcuch i napinacz z ASO kosztować?

co sądzicie o tym co mi powiedzieli w serwisie

---------- Post dopisany at 12:47 ---------- Poprzedni post napisany at 12:46 ----------

a tak wogóle Zdrowych i pogodnych Świąt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki koleżanko ale jeśli to numer do knapika to nie chcę już nic od nich

na szczęście za około 3 miesiące otwarty zostanie salon AUDI z największym terminalem w Polsce

ale jeszcze raz wielkie dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co koledzy sądzicie może być to ten napinacz i łańcuch i te nie działające fazy rozrządu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego miałes napisane już odżałuj 30zł kup kabel i zrób te logi, albo wymieniaj w ciemno wszystko po koleji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ciemno nie ma co szukać. Pakuj pasażera z vagiem, kawał suchego asfaltu i róbcie Logi. W ciemno to sobie możesz pół auta wymienić i możesz nie trafić w usterkę. Ciekawi mnie też jak pracują te nowe sondy?

Według mnie bez logów nie ma co wróżyć, zwłaszcza, że Mechaniory z ASO też są różni.

To że nie ma błędu nie oznacza, że n75, DV czy klapka w turbinie jak i ona sama są w 100% sprawne.

Jeżeli łańcucha nie słychać zbyt głośno to ja bym go tak w ciemno nie ruszał, zwłaszcza że chcesz części z ASO a jeszcze ja by się później okazało, że to jednak nie to... Ściąg dekiel i rzuć okiem na łańcuch i napinacz a najlepiej żeby go widział sprawdzony mechanior (inny niż ten u którego byłeś).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odgrzeje temat sprawdzałem ostatnio napinacz i łańcuch i są ok

dziwi mnie to że jak jest zimny to ładnie jedzie a jak się zagrzeje to strasznie go muli

nie raz jest tak że jak depnę na gaz to nie ma przyśpieszenia a jak dam mu drugi raz to wtedy jakoś się odpycha może n75 się przycina

dodam że nie robiłem logów na razie nie mam możliwości

czy nie sprawny EVAP by go tak mulił?

co sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...