LukaszD Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Witajcie, Mam abonament w play, rachunki przekraczają mój abonament i zawsze płacę je bez zaglądania do faktury szczegółowej. Dzisiaj coś mnie tknęło dlaczego płacę tak dużo i znalazłem w rachunku taką pozycję: Pewna Ochrona - Pakiet Platynowy (10/01/2013-09/02/2013) 20,00 0,00 20,00 W panelu klienta jest widoczna taka usługa, nie mogę jej wyłączyć. Zadzwoniłem więc na infolinię i dowiedziałem się że tą usługę sprzedaje amplico i podali mi numer mówiąc że nie mogą jako operator jej wyłączyć. Dodzwoniłem się do amplico i dowiedziałem się że właściciel mojego numeru (moja siostra) wyraziła zgodę na tą usługę co oczywiście jest nie prawdą. Amplico twierdzi że ma nagranie rozmowy w której ktoś wyraża zgodę na aktywację pakietu ubezpieczeniowego dla mojego numeru:/ Amplico twierdzi też że skoro mam to aktywne tzn że ktoś odesłał im podpisaną umowę. Dziwna praktyka, przypomina mi sfingowane umowy na usługi telekomunikacyjne o których kiedyś było głośno. Popatrzyłem w stare rachunki i widzę że płacę za to od sierpnia:/ Piszę ku przestrodze, zobaczcie u siebie czy nie płacicie za takie coś Napiszę reklamację, ciekawe czy coś ugram:)
sokal Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Ja mam abonament za 15zł brutto, zauważyłbym
Gość Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Regularne oszczędzanie: Jak to Play sprzedaje ubezpieczenia na życie
Pulpit Opublikowano 18 Stycznia 2013 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Witajcie,Mam abonament w play, rachunki przekraczają mój abonament i zawsze płacę je bez zaglądania do faktury szczegółowej. Dzisiaj coś mnie tknęło dlaczego płacę tak dużo i znalazłem w rachunku taką pozycję: Pewna Ochrona - Pakiet Platynowy (10/01/2013-09/02/2013) 20,00 0,00 20,00 W panelu klienta jest widoczna taka usługa, nie mogę jej wyłączyć. Zadzwoniłem więc na infolinię i dowiedziałem się że tą usługę sprzedaje amplico i podali mi numer mówiąc że nie mogą jako operator jej wyłączyć. Dodzwoniłem się do amplico i dowiedziałem się że właściciel mojego numeru (moja siostra) wyraziła zgodę na tą usługę co oczywiście jest nie prawdą. Amplico twierdzi że ma nagranie rozmowy w której ktoś wyraża zgodę na aktywację pakietu ubezpieczeniowego dla mojego numeru:/ Amplico twierdzi też że skoro mam to aktywne tzn że ktoś odesłał im podpisaną umowę. Dziwna praktyka, przypomina mi sfingowane umowy na usługi telekomunikacyjne o których kiedyś było głośno. Popatrzyłem w stare rachunki i widzę że płacę za to od sierpnia:/ Piszę ku przestrodze, zobaczcie u siebie czy nie płacicie za takie coś Napiszę reklamację, ciekawe czy coś ugram:) ale to jest ubezpieczenie fona czy jakieś super zyebiste na życie ? jak fona to kontrolnie go zgub, przyślą nowy, zerwiesz umowę i będziecie kwita
LukaszD Opublikowano 18 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2013 Regularne oszczędzanie: Jak to Play sprzedaje ubezpieczenia na życie I wszystko jasne:) ... ubezpieczenie na życie ale pewnie i tak nie ważne bo umowy nikt mi nie wysłał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się