Skocz do zawartości
IGNOROWANY

tylko mnie dyma play?:)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Mam abonament w play, rachunki przekraczają mój abonament i zawsze płacę je bez zaglądania do faktury szczegółowej.

Dzisiaj coś mnie tknęło dlaczego płacę tak dużo i znalazłem w rachunku taką pozycję:

Pewna Ochrona - Pakiet Platynowy (10/01/2013-09/02/2013) 20,00 0,00 20,00

W panelu klienta jest widoczna taka usługa, nie mogę jej wyłączyć. Zadzwoniłem więc na infolinię i dowiedziałem się że tą usługę sprzedaje amplico i podali mi numer mówiąc że nie mogą jako operator jej wyłączyć. Dodzwoniłem się do amplico i dowiedziałem się że właściciel mojego numeru (moja siostra) wyraziła zgodę na tą usługę co oczywiście jest nie prawdą.

Amplico twierdzi że ma nagranie rozmowy w której ktoś wyraża zgodę na aktywację pakietu ubezpieczeniowego dla mojego numeru:/ Amplico twierdzi też że skoro mam to aktywne tzn że ktoś odesłał im podpisaną umowę. Dziwna praktyka, przypomina mi sfingowane umowy na usługi telekomunikacyjne o których kiedyś było głośno.

Popatrzyłem w stare rachunki i widzę że płacę za to od sierpnia:/

Piszę ku przestrodze, zobaczcie u siebie czy nie płacicie za takie coś:)

Napiszę reklamację, ciekawe czy coś ugram:)

Opublikowano

Ja mam abonament za 15zł brutto, zauważyłbym :naughty:

Opublikowano

Ja mam na karte ^^

Opublikowano
Witajcie,

Mam abonament w play, rachunki przekraczają mój abonament i zawsze płacę je bez zaglądania do faktury szczegółowej.

Dzisiaj coś mnie tknęło dlaczego płacę tak dużo i znalazłem w rachunku taką pozycję:

Pewna Ochrona - Pakiet Platynowy (10/01/2013-09/02/2013) 20,00 0,00 20,00

W panelu klienta jest widoczna taka usługa, nie mogę jej wyłączyć. Zadzwoniłem więc na infolinię i dowiedziałem się że tą usługę sprzedaje amplico i podali mi numer mówiąc że nie mogą jako operator jej wyłączyć. Dodzwoniłem się do amplico i dowiedziałem się że właściciel mojego numeru (moja siostra) wyraziła zgodę na tą usługę co oczywiście jest nie prawdą.

Amplico twierdzi że ma nagranie rozmowy w której ktoś wyraża zgodę na aktywację pakietu ubezpieczeniowego dla mojego numeru:/ Amplico twierdzi też że skoro mam to aktywne tzn że ktoś odesłał im podpisaną umowę. Dziwna praktyka, przypomina mi sfingowane umowy na usługi telekomunikacyjne o których kiedyś było głośno.

Popatrzyłem w stare rachunki i widzę że płacę za to od sierpnia:/

Piszę ku przestrodze, zobaczcie u siebie czy nie płacicie za takie coś:)

Napiszę reklamację, ciekawe czy coś ugram:)

ale to jest ubezpieczenie fona czy jakieś super zyebiste na życie ?:decayed:

jak fona to kontrolnie go zgub, przyślą nowy, zerwiesz umowę i będziecie kwita

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...