efendi44 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 mialem taki problem ze turbina sie wylanczala.po zbadaniu sprawy na forum wszystko wskazywalo na turbine.wiec turbo zostalo wyczyszczone na super.po zalozeniu dopiero zaczely sie cuda.auto zaczelo sie dlawic szarpac podczas rozpedzania w okolicy 2 tys obrotow.jak sie odejmie gazu to tak ajkby zaczynal ciagnac i wtedy zaczyna jechac normalnie.egr byl zaslepiony i nic to nie dalo.teraz jest tak jak ma byc i tez nic.n75 wymienilem i co ciekawe na chwile bylo dobrze i znowu to samo.weze podcisnienia nowe.moze to jakas wtyczka.zwariowac mozna.i ten sam blad wywala przeladowanie turba.niby silnik nie skomlikowany a poradzic sobie nie moge.jesli ma ktos jakis pomysl piszcie bo moje sie wyczerpaly.
PiterA4 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 a dobrze poskladales turbo??ja kiedys sie jeb...m z juz niepamietam czym i tez przeladowywal mimo wyczyszczenia...
efendi44 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2013 To mi teraz klina zabiles.tak teraz mysle.tak miales mowisz.k....a mac to musze wyciagac.
PiterA4 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 jak dobrze pamietam zle zalozylem ten pierscien(na odwrot) jak zrobilem to jak nalezy to wszystko bylo juz ok!!ale tak bylo umnie niewiem czy u ciebie tez tak bedzie....
efendi44 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2013 Jak jest gorzej teraz niz bylo to jest realne ze cos tam moglem pomylic.
PiterA4 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 moze jakos vagiem da sie sprawdzic dzialanie turbo??niewiem w tym juz sie nie znam moze ktos ci poradzi jak to sprawdzic zeby nadaremno turbo nie wyciagac:whistling: pozdrawiam
efendi44 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2013 Heh na vagu tez sie nie znam.ale wielkie dzieki za pomysl z ta pomylka.niema rady trzeba wycigac.
samekgsx550 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Kolego założyłeś odwrotnie pierścień który ustawia kierownice. Tzn. że nie zamykają się do końca. I otwierają kierownice za mocno i dlatego zaczęły się cuda.
efendi44 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 nowa nadzieja w serce wstapila.
efendi44 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 heh jak juz wszystko zawodzi to nadzieja tylko zostaje.pozdrawiam.
pawell_28 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 sprawdz jeszcze czy węże podciśniniowe dobrze zaożełeś( mówiłeś że zmieniałeś) ,kiedyś po zmianie żle odwrotnie założyłem te do egr i też było nie tak jak ma być.
efendi44 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 pewnie pewnie sprawdze.mam nawet wydrukowany schemat jak ma byc poprawnie.dzieki za sugestie.pozdro.
vauxhall95 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 w awx zeby zle poskladac turbo trzeba byc wyszkolonym w tej dziedzinie.W AWX jest bolec i otwor w ktory to wchodzi inaczej sie nie skreci i nie beda pasowały kierownice w otwory.
efendi44 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 w awx zeby zle poskladac turbo trzeba byc wyszkolonym w tej dziedzinie.W AWX jest bolec i otwor w ktory to wchodzi inaczej sie nie skreci i nie beda pasowały kierownice w otwory. pewnie masz racje.ja tam sie na tym nie znam.wiec jako wyszkolony w tej dziedzinie moglem sie pomylic.pozdrawiam.: Hi:szacunek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się