Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cieknący olej, przyczyna zatkanego ezektora ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mój problem polegał na tym że wywalało mi olej bagnetem i korkiem wlewu oleju.Przeczyściłem odme i znalazłem rozwiązanie zatkany ezektor, lecz dwa tygodnie po jego wymianie na nowy z ASO znowu to samo olej wycieka a nowy ezektor zatkany. Zatem moje pytanie brzmi co ma wpływ na tak szybkie zatykanie się ezektora?? Ogólnie jestem załamany bo nie wiem gdzie szukać odma i przepusnica czyszczona.

Opublikowano

Tak sadze ze przyczyna moze byc olej w silniku,jaki masz zalany i ile juz przejechane na tym oleju?

Opublikowano

Witam olej mam zalany półsyntetyk 10W40. W sklepie fachowcy polecili mi ten GM on chyba do opli,ale jak pytałem czy nic się nie będzie działo to zapewniali że jednen z lepszych w swojej klasie... Co sądzicie to może być ten olej? Olej wymieniany 2 miesiące temu i przejechane około 2000 km

Opublikowano

Olej , kiepski półsyntetyk albo minerał?

Opublikowano

Przede wszystkim do Twojego silnika lej pełen syntetyk. I nie żaden Castrol tylko jakieś lepsze oleje(Motul,LM,VL)

Opublikowano

Czyli to wina oleju i osadza się w przewodach odmy i zatyka ezektor? Mogę teraz zalać pełen syntetyk jeżeli przed moją wymianą również poprzedni właściciel zalewał silnik półsyntetykiem?

Opublikowano

Ja jeżdżę na pół syntetyku tylko motula i nie mam problemów. Na uczelni mi mówili, że w Polsce nie ma norm co do syntetyków w Polsce i część z nich to po prostu mineralne jakichś obróbkach... Dlatego lej takie oleje jak koledzy wyżej polecili, to są prawdziwe oleje

Opublikowano

Ja jeżdżę właśnie na tym oleju i nie mam problemów. Zdaję sobie sprawę, że do mojego silnika przewidziany jest pełen syntetyk, ale nie byłem w stanie stwierdzić na jakim oleju jeździł wcześniej, a jednak przebieg 306kkm też swoje robi

Opublikowano

Dzięki za pomoc. Rozebrałem cały układ odpowietrzania razem z tą obudową przykręconą do bloku, w którą wpina się odme i było dużo mazi (jakby olej z wodą) :kwasny: Wszystko wyczyściłem, nawet jakimś cudem ezektor udało mi się kompresorem odblokować.

Teraz wymiana oleju na Motul i poskładać wszystko i mam nadzieję że będzie git :naughty:

---------- Post dopisany 02-02-2013 at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany 23-01-2013 at 18:23 ----------

Witam dziś poskładałem wszystko do kupy do tego wymiana świec, filtra kabinowego oraz termostatu. Cały dzień przy pod samochodem, ale warto :grin:

Opublikowano

Robisz krótkie odcinki ??

Opublikowano

Najczęściej robie odcinki 15 km do pracy później 8 godz. postoju i do domu tyle samo. Po wymianie termostatu w obecnej chwili samochód nagrzewa się do 90*C po około 3-4 km.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...