krzysku27 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Witam mój problem polegał na tym że wywalało mi olej bagnetem i korkiem wlewu oleju.Przeczyściłem odme i znalazłem rozwiązanie zatkany ezektor, lecz dwa tygodnie po jego wymianie na nowy z ASO znowu to samo olej wycieka a nowy ezektor zatkany. Zatem moje pytanie brzmi co ma wpływ na tak szybkie zatykanie się ezektora?? Ogólnie jestem załamany bo nie wiem gdzie szukać odma i przepusnica czyszczona.
radi Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Tak sadze ze przyczyna moze byc olej w silniku,jaki masz zalany i ile juz przejechane na tym oleju?
krzysku27 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 Witam olej mam zalany półsyntetyk 10W40. W sklepie fachowcy polecili mi ten GM on chyba do opli,ale jak pytałem czy nic się nie będzie działo to zapewniali że jednen z lepszych w swojej klasie... Co sądzicie to może być ten olej? Olej wymieniany 2 miesiące temu i przejechane około 2000 km
bawół1 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Olej , kiepski półsyntetyk albo minerał?
krzysku27 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 To ten olej zlać i jaki radzicie? Dodam że jak było ciepło to było ok problemy zaczynają się gdy na dworze jes na minusie
grzes1150 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Nadal przytkane coś w odmie lub ezektor
Zbyszek_7 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Przede wszystkim do Twojego silnika lej pełen syntetyk. I nie żaden Castrol tylko jakieś lepsze oleje(Motul,LM,VL)
krzysku27 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 Czyli to wina oleju i osadza się w przewodach odmy i zatyka ezektor? Mogę teraz zalać pełen syntetyk jeżeli przed moją wymianą również poprzedni właściciel zalewał silnik półsyntetykiem?
Gregor-Tzn Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Ja jeżdżę na pół syntetyku tylko motula i nie mam problemów. Na uczelni mi mówili, że w Polsce nie ma norm co do syntetyków w Polsce i część z nich to po prostu mineralne jakichś obróbkach... Dlatego lej takie oleje jak koledzy wyżej polecili, to są prawdziwe oleje
krzysku27 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 Czy ten olej będzie dobry: MOTUL 6100 SYNERGIE 10W40 10W-40 5L + GRATIS (2909687388) - motoAllegro ? Uważacie że przez kiepski olej takie problemy Może być jakaś inna przyczyna??
Gregor-Tzn Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Ja jeżdżę właśnie na tym oleju i nie mam problemów. Zdaję sobie sprawę, że do mojego silnika przewidziany jest pełen syntetyk, ale nie byłem w stanie stwierdzić na jakim oleju jeździł wcześniej, a jednak przebieg 306kkm też swoje robi
krzysku27 Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Opublikowano 2 Lutego 2013 Dzięki za pomoc. Rozebrałem cały układ odpowietrzania razem z tą obudową przykręconą do bloku, w którą wpina się odme i było dużo mazi (jakby olej z wodą) Wszystko wyczyściłem, nawet jakimś cudem ezektor udało mi się kompresorem odblokować. Teraz wymiana oleju na Motul i poskładać wszystko i mam nadzieję że będzie git ---------- Post dopisany 02-02-2013 at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany 23-01-2013 at 18:23 ---------- Witam dziś poskładałem wszystko do kupy do tego wymiana świec, filtra kabinowego oraz termostatu. Cały dzień przy pod samochodem, ale warto
krzysku27 Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Opublikowano 6 Lutego 2013 Najczęściej robie odcinki 15 km do pracy później 8 godz. postoju i do domu tyle samo. Po wymianie termostatu w obecnej chwili samochód nagrzewa się do 90*C po około 3-4 km.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się