Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Po podłączeniu VAG-iem zostały szczytane 2 błędy:

16502-Engine Coolant Temp. Sensor (G62):Signal Too High

P-0118-000- --Intermittent

16618-Boost Presure Regulation:Limit Exeeded (Overboost Conditon

P0234-000 - --

Proszę o wyjaśnienie co oznaczają te błędy

Opublikowano

pierwszy bład dotyczy za wysokieko sygnału z czujnika temperatury a drugi to przekroczenie górnej gracinycy cisnienia doładowania .

Opublikowano

Dzięki ale mam pytanie co może być powodem tych błędów, dodam tylko,że zarówno czujnik G2 i G62 pokazują podobną temperaturę jak wskazywana na wskaźniku licznikowym

Opublikowano

narazie skasuj błedy i sprawdz po paru dnaich czy nie wracaja bo moga byc stare błedy .

Opublikowano
zarówno czujnik G2 i G62 pokazują podobną temperaturę jak wskazywana na wskaźniku licznikowym

więc jeśli wskazania są prawie identyczne i prawidłowe dla rozgrzanego silnika to jak wcześniej kolega napisał błąd pewnie był stary i ktoś go nie skasował po naprawie a aby sprawdzić czy przyczyna drugiego jest nadal aktualna to pogoń kilkanaście razy samochód na wysokich obrotach np. na 3 biegu jeśli nadal będzie przeładowywać turbo to błąd pojawi się ponownie a wtedy należałoby zlogować dynamicznie grupę 011 i statycznie 010 i zainteresować się płynnością ruchu dźwigni zmiennej geometrii. Uzupełnij swój profil o dane silnika by było nam łatwiej ogarnąć z czym mamy do czynienia bo na chwilę obecną nawet nie wiadomo czy to benzyna czy diesel. Na razie wiem tylko, że masz 1.9 TDI z 2003 roku i to wszystko czyli, że turbo ze zmienną geometrią ale nie każdemu chce się wchodzić w Twój profil i sprawdzać pierwsze posty.

Opublikowano

Jeżeli chodzi o silnik to dotyczy to auta mojego kolegi który ma A4B6 z 2004r 1.9 TDI 115KM ale oznaczenia nie pamiętam i jeszcze jedna rzecz od czasu do czasu pojawia mu się na liczniku zółta kontrolka z ikoną silnika i znika oraz czasami mówi,że ma problem z mocą np. podczas jazdy pod górę.Niestety trochę mamy problem aby się spotkać i pomierzyć coś vagiem bo często jesteśmy poza domem ( każdy inaczej pracuje).

Opublikowano

Dlaczego nie kupi sobie kabla diagnostycznego np. z alledrogo.pl - koszt 20 zł to żaden koszt a będzie samowystarczalny - przynajmniej jeśli chodzi o odczyt samych błędów do czasu aż sam nie połapie na czym polega logowanie i diadnostyka silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...