dżejdżej Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Witam Po podłączeniu VAG-iem zostały szczytane 2 błędy: 16502-Engine Coolant Temp. Sensor (G62):Signal Too High P-0118-000- --Intermittent 16618-Boost Presure Regulation:Limit Exeeded (Overboost Conditon P0234-000 - -- Proszę o wyjaśnienie co oznaczają te błędy
german81 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 pierwszy bład dotyczy za wysokieko sygnału z czujnika temperatury a drugi to przekroczenie górnej gracinycy cisnienia doładowania .
dżejdżej Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 Dzięki ale mam pytanie co może być powodem tych błędów, dodam tylko,że zarówno czujnik G2 i G62 pokazują podobną temperaturę jak wskazywana na wskaźniku licznikowym
german81 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 narazie skasuj błedy i sprawdz po paru dnaich czy nie wracaja bo moga byc stare błedy .
Sztomel Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 zarówno czujnik G2 i G62 pokazują podobną temperaturę jak wskazywana na wskaźniku licznikowym więc jeśli wskazania są prawie identyczne i prawidłowe dla rozgrzanego silnika to jak wcześniej kolega napisał błąd pewnie był stary i ktoś go nie skasował po naprawie a aby sprawdzić czy przyczyna drugiego jest nadal aktualna to pogoń kilkanaście razy samochód na wysokich obrotach np. na 3 biegu jeśli nadal będzie przeładowywać turbo to błąd pojawi się ponownie a wtedy należałoby zlogować dynamicznie grupę 011 i statycznie 010 i zainteresować się płynnością ruchu dźwigni zmiennej geometrii. Uzupełnij swój profil o dane silnika by było nam łatwiej ogarnąć z czym mamy do czynienia bo na chwilę obecną nawet nie wiadomo czy to benzyna czy diesel. Na razie wiem tylko, że masz 1.9 TDI z 2003 roku i to wszystko czyli, że turbo ze zmienną geometrią ale nie każdemu chce się wchodzić w Twój profil i sprawdzać pierwsze posty.
dżejdżej Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 Jeżeli chodzi o silnik to dotyczy to auta mojego kolegi który ma A4B6 z 2004r 1.9 TDI 115KM ale oznaczenia nie pamiętam i jeszcze jedna rzecz od czasu do czasu pojawia mu się na liczniku zółta kontrolka z ikoną silnika i znika oraz czasami mówi,że ma problem z mocą np. podczas jazdy pod górę.Niestety trochę mamy problem aby się spotkać i pomierzyć coś vagiem bo często jesteśmy poza domem ( każdy inaczej pracuje).
Sztomel Opublikowano 20 Stycznia 2013 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Dlaczego nie kupi sobie kabla diagnostycznego np. z alledrogo.pl - koszt 20 zł to żaden koszt a będzie samowystarczalny - przynajmniej jeśli chodzi o odczyt samych błędów do czasu aż sam nie połapie na czym polega logowanie i diadnostyka silnika.
dżejdżej Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2013 Po pierwsze dlatego,że auto w posiadaniu od niedawna a po drugie mieszkamy po sąsiedzku więc po ca dwa kable
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się