pietrach Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Siemanko. problem sie zrobił znów w moim pięknym i jakże zawodnym aucie, zrobiły się same wtryski (prawie że) to teraz czas na coś innego. otóz rano wstałem, samochód jakoś odpalił ledwo ale odpalił, dodam że mieszkam w białymstoku i było ok 12 stopni poniżej 0. w szkole ok godziny 20 odpaliłem autko, postało jakoeś 10 minut pogrzało się troszeczke, ruszyłem do domku, postanowilem zrobić troszeczke dluższą trasę bo w przeciągu 7 -8 kilometrów nawet sie caly nie nagrzał. ruszylem wkoncu ze swiatel, dalej troszenke wiecej gazu i zaboksował lekko (na 3 biegu) i nagle pojawiła się kontrolka świec, migała sobie. zjechalem sobie niedlugo po tym na bok, zadzwonilem do znajomego, durny zgasiłem silnik..... i juz kurde nie odpalił, na zapłonie juz wiecej sie kontrolka nie pojawiła świec ale odpalić nie chciał, przyjechał elektryk podpjął i wyskoczył błąd cisnienia paliwa. jakoś tak. panowie, co to moze wszystko znaczyć, ze zamarzła mi ropka ? dodam ze paliwa było mało , tak sie przynajmniej wydawało bo pływaki ostatnio mi wariują dziwnie , ze raz jest poł zbiornika a pozniej rezerwa, i pozniej znow wzrosnie do połowy. hmmm drugie pytanie i chyba najważniejsze: jest to model 3.0 TDI b7 autko w sedanie, z halogenami. i powiedzcie mi do kutwy nędzy gdzie powinien się znajdować hak i gdzie go kurde wmontować... ?? na to drugie pytanko chcialbym jak najszybciej uzyskać odpowiedz bo jakos autko trzeba scholowac he błagam o pomoc serdecznie czule i kazdym innym sposobem dodam jeszcze ze w celu zrobienia wtrysków bo ponoc lekko dwa byly zapieczone i sie silnik telepał ( mój poprzedni temat : problem 3.0 TDI) dolewam liqui moly o oznaczeniu 2666 do przeczyszczania wtryskiwaczy
marcintuchola Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Co do wkrecnia haka to musisz zdemontowc zaslepke ---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:31 ---------- Ps. Zaslepka ma kształt koła
pietrach Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2013 jezusie brodaty, ale gdzie ona jest ? starałem się obszukać wszystko tam, patrzyłem koło halogenów, to tej atrapy niby sie wyjąc nie da, pod spodem osłona silnika wiec tez miejsca nie ma, staram sie zdjecia jakies szukać ale cięzko idzie aha i czy hak jest wkręcony tam czy powinien gdzies byc w aucie schowany do znalezienia
piotrsob1 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Sprawdź poziom paliwa, może go zabrakło ? Może było mało zimowe i parafina zaklajstrowała filtr paliwa ? Jak sobie dobrze przypominam to zaślepka jest na zderzaku, nie pod maskownicami
marcintuchola Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 W aucie powinien być w kole zapasowym. Pod lampa pasażera a nad halogenem jest okrągła zaslepka:wink:
pietrach Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2013 cholera obawiam się ze tego haka tam nie mam....;/ ale sie przejade moze jutro i sprawdzę... co do paliwa to tak jak pisalem mam problem z pływakami, czasem jest pół zbiornika a czasem aż do rezerwy schodzi, akurat jak dzisiaj odpaliłem drugi raz własnie wieczorem to sie odpaliła rezerwa i do zrobienia tylko 60 kilometrów :| ale faktycznie , ten produkt co dolewam chyba nie ma nic do tego zeby paliwo wytrzymywało większe mrozy ? sam juz nie wiem co juz myślec, bo jak zjechałem wtedy z traski to ani się nie trzęsło ani nic, zero objaw prócz migającej kontrolki świec, zgasiłem, i koniec ;]
HeresR32 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 z przodu pod lampami masz taka mala okragla zaslepke tam masz gwint do haka, hak oczywiscie w bagazniku
djzak Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 cholera obawiam się ze tego haka tam nie mam....;/ ale sie przejade moze jutro i sprawdzę... co do paliwa to tak jak pisalem mam problem z pływakami, czasem jest pół zbiornika a czasem aż do rezerwy schodzi, akurat jak dzisiaj odpaliłem drugi raz własnie wieczorem to sie odpaliła rezerwa i do zrobienia tylko 60 kilometrów :| ale faktycznie , ten produkt co dolewam chyba nie ma nic do tego zeby paliwo wytrzymywało większe mrozy ? sam juz nie wiem co juz myślec, bo jak zjechałem wtedy z traski to ani się nie trzęsło ani nic, zero objaw prócz migającej kontrolki świec, zgasiłem, i koniec ;] slucja ja w b6 2.5 tdi quattro mialem tak ..ze jak zapalala sie rezerwa to zaczynala swieca sie zapalac i auto gasło i juz nie zapalalo ..dolewalem 10 litrow i bylo okey.. a rezerwa zapalala mi sie na 70km do konca;/...przyczyna tego bylo kodowanie ..okazalo sie ze niemam zakodowanego baku quattro..a jezeli ty masz zakodowane i auto sobie robi jaja to moze byc tak ze kosz wypelniajacy nie wypelnia sie i bedzie do zmiany z pompa..bardzo cczesto w quattro to jest..
audiomaniak Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Na foto masz gdzie jest miejsce na hak, okrągła zaślepka:wink: <br /><br />
melman_zyrafa Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Dolej do pełna ropy z depresatorem, auto w ciepłe miejsce, najlepiej do garażu, jak masz termowentylaor (farelkę) to dajesz ja w pewnej odległości od auta z boku pod kątem (tak żeby strumień szedł pod auto na zbiornik paliwa). Po jakimś czasie (a najlepiej po kilku godiznach lub 1 dniu) próbujesz odpalić. Im mniej paliwa w zbiorniku tym łatwiej ulega degradacji w taką pogodę. Grunt to mieć w miarę pełny zbiornik + ewentualnie (wskazany) depresator. Mówisz, że miałeś problem z wtryskami. Jeśli mocno lały a Ty długo z tym jeździłeś nic z tym nie robiąc- możesz mieć dziurę w tłoku. Ale jeśli jedyny błąd w ECU to ciśnienie na listwie- to próbowałbym najpierw auto rozmrozić.
pietrach Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 Panowie dzięuję za pomoc, po dniu pojechalem jak było już widno , znalazłem oczywiscie zaslepkę od haka, lecz haka nie znalazłem, ale przyjechał teściu i na kablach porechotał dość sporo i wkoncu odpalił, pojechałem, zalałem golda, wstawiłem do garażu i pali wysmienicie już teraz, tymbardziej ze mam nowe swiece i dobry akumulator. co do wtryskiwaczy, na innym forum jeden koleżka mi napisał ze dwa są lekko zapieczone temu też uwyzam tego liqui moly 2666. ale np dzisiaj to się trząsł wyjątkowo mocno i nawet prawie ze przygasał jak ruszałem... ;/ dziwna sprawa, mam nadzieje ze ten produkt to wyleczy, a jak nie to do wymiany pewie wtryski będa ::( co do zaślepki, skryła się pod całkiem grubą warstwą lodu, temu też nie mogłem jej znalezc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się