Giede Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Mam przetwornice, które nie mieszczą się w otwory dedykowane do przetwornic z tyłu lamp bixenonowych. Jak montujecie takie przetwornice, a wiem że wielu zmieniało dedykowane valeo na np koito czy denso. Ja mam przetwornicę AL. Za lampą się nie mieści Jak wtedy prowadzicie kable do przetwornic i zaślepiacie dedykowany otwór? ---------- Post dopisany 25-01-2013 at 10:58 ---------- Poprzedni post napisany 22-01-2013 at 10:51 ---------- Podzielcie się doświadczeniem ---------- Post dopisany at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:58 ---------- Nikt czegoś takiego nie rezał?
Marcino87 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Rezaliśmy przetwornice koito i trochę podcinania i siedzi jak ori
Marcino87 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 bocznymi cążkami szlifierka czym się dało w odpowiednim miejscu
Giede Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2013 może coś bliżej, w którym miejscu? ja dziś ostro wystrugałem tylną część lampy, przetwornicę przymocowałem na stałe do obudowy na silikon tak, aby szczelnie było, ale trzyma się na silikonie. Przetwornica wystaje z tyłu na około 1 cm. Nie sprawdzałem w aucie, bo mam u mechanika, ale zastanawiam się czy wejdzie -tam jest tak mało miejsca. nie mogłem bardziej wyszlifować i tym samym schować bardziej przetwornicę, bo ułamał by się zatrzask tej klapki...
sector Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Ja zrobilem to tak - ( oczywiście kupiłem mniejsza przetwornicę ) Jak ktoś chce to dam namiar na firmę - Wynegocjowalem dobry rabat na hasło A4klub - !!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się