andrzej0604 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Witam Wszystkich. Problem jak w temacie,otóż przy gwałtowniejszym ruszeniu i przy mocniejszym hamowaniu słychać taki głuchy stuk(wydaje się że jest on odczuwalny i słyszalny z pod spodu środka auta).Stuk jest jeden przy przyśpieszeniu i jeden przy hamowaniu.Jeżeli stuknie przy ruszeniu ,a przy zatrzymaniu nie(zatrzymanie delikatne) to przy ponownym ruszeniu stuknięcia nie ma.Z problemem tym byłem na diagnostyce .Diagnosta po badaniu na "szarpakach" nie stwierdził luzów w zawieszeniu.Jeżeli ktoś miałby jakieś sugestie odnośnie przyczyny, ewentualnie miejsca w którym należałoby poszukać tego defektu,prosiłbym o wypowiedź.
andrzej_1970 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Sprawdż maglownice może ona stuka.
Reggi Opublikowano 22 Czerwca 2008 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Poczytaj tu - http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_dziwne_stukanie_przy_ruszaniu-t34087.0.html Mialem na poczatku takie same stuki .. wymieniłem 2 górne wahacze i nie stuka ... powstał nowy problem
angelo77 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Opublikowano 22 Czerwca 2008 U mnie również pojawia się takie pojedyncze "pyk"-nięcie gdy mocniej przyhamuje, oraz czasami przy szybszym ruszaniu. Stuków w zawieszeniu nie słychać, tylko to pojedyncze "pyk"-nięcie, dobiegające z prawej strony. Niedawno podczas wymiany prawego łożyska korzystając z wyjętej zwrotnicy sprawdziłem sworznie wszystkich wahaczy. Dolny prost miał nieduży luz więc go wymieniłem. Reszta była ok (wtedy). Mieliście u siebie takie "pyk"-nięcia w zawieszeniu?
andrzej0604 Opublikowano 23 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2008 Może się mylę,ale korzystając z rady raggaman przeczytałem jeszcze raz (czytałem też w niedzielę) wątek" stuki przy ruszaniu"i tam się nie doczytałem o pojedyńczym puknięciu przy ruszeniu i pojedyńczy puknięciu przy zatrzymaniu.Przeguby raczej odpadają ponieważ przy delikatnym zatrzymaniu (brak puknięcia )mogę ruszyć mocniej i puknięcia nie będzie.Dzieje się tak przy ruszaniu na wprost i przy ruszaniu ze skręconymi kołami.Chciałbym się zapytać czy jadąc do warsztatu mógłbym sugerować sprawdzenie poduszek silnika i skrzyni biegów,czy większy nacisk położyć na wachacze.Za odpowiedzi wielkie dzięki. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się