horny devil Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Ja myślę że to trzeba by przerobić przerywacz
wsciekly692 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 ale to chyba nie sprawa samego przerywacza. jak w audi zrobicie vagiem test bodajże alarmu to testowane są awaryjne a później sygnał wypadku czy jakoś tak (tak czy inaczej migają awaryjne) ale z inną częstotliwością (dłużej) poza tym w b5 II (lift przynajmniej u mnie) kierunek miga wolniej od awaryjnych a idzie przez ten sam przerywacz tak samo przy otwieraniu i zamykaniu jest inna częstotliwość więc idzie przez jakiś sterownik pewnie albo są 2 rodzaje sygnałów??
Szymon_Irl Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 Znalazłem że nie ma ani dwóch przerywaczy ani modułu. jest jedno urządzenie z dwoma przerywaczami (kotwicowymi jak się nie mylę) i jest za przyciskiem awaryjnych. Naprawa świateł awaryjnych w Audi A4 B5 Sam Naprawiam - [elektryka] Naprawa przerywacza kierunkw A4 B5 Więc mamy jakiś punkt zaczepienia. Jakieś pomysły co by można było z tym pokombinować? Jak podtrzymać ten co drugi sygnał ?
wsciekly692 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 no i wlaśnie to te przerywacze i moduł w jednym cytat: ''widać dwa przekaźniki oraz garść elementów dyskretnych: '' trzeba by jakiegoś elektronika który tą garść elementów czyli oporników/kondensatorów/tranzystorów i czegoś tam ogarnie a co do moich spostrzeżeń odnośnie sygnału wypadku to dzisiaj sprawdziłem i jest dłuższy sygnał jak przy kierunkach czyli idzie przez ten przekaźnik po lewej awaryjne i otwieranie/zamykanie tylko zamykanie jest jeden krótki błysk ale przy zamykaniu znowu jak się przytrzyma dłużej żeby szyby się zamykały jesł długi błysk znowu a przy otwieraniu z otwieraniem szyb jest jeden krótki blysk a drugi długi wg mnie coś trzeba z 2 czarnymi układami scalonymi z 8 nóżkami pokombinować lewy domniemam że kierunki a prawy awaryjne ale jak to ugryźć jak mówiłem jakiś ogarnięty elektryk potrzebny
Szymon_Irl Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 A możesz powiedzieć jak sprawdzić ten sygnał wypadku? bo ja ostatnio miałem awaryjne hamowanie i coś odpieprzyło i mi awaryjki migały bardzo szybko i nie dało się ich wyłączyć. Dopiero jak zgasiłem silnik i odpaliłem na nowo to się wyłączyły ;/
wsciekly692 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 A możesz powiedzieć jak sprawdzić ten sygnał wypadku? bo ja ostatnio miałem awaryjne hamowanie i coś odpieprzyło i mi awaryjki migały bardzo szybko i nie dało się ich wyłączyć. Dopiero jak zgasiłem silnik i odpaliłem na nowo to się wyłączyły ;/ jak się nie mylę to: odpalasz vaga -> wchodzisz w central locks 35 - output tests i lecisz po kolei
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się