Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Modyfikacja awaryjnych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja myślę że to trzeba by przerobić przerywacz

Opublikowano

ale to chyba nie sprawa samego przerywacza.

jak w audi zrobicie vagiem test bodajże alarmu to testowane są awaryjne a później sygnał wypadku czy jakoś tak (tak czy inaczej migają awaryjne) ale z inną częstotliwością (dłużej)

poza tym w b5 II (lift przynajmniej u mnie) kierunek miga wolniej od awaryjnych a idzie przez ten sam przerywacz

tak samo przy otwieraniu i zamykaniu jest inna częstotliwość

więc idzie przez jakiś sterownik pewnie albo są 2 rodzaje sygnałów??

Opublikowano

Znalazłem że nie ma ani dwóch przerywaczy ani modułu. jest jedno urządzenie z dwoma przerywaczami (kotwicowymi jak się nie mylę) i jest za przyciskiem awaryjnych.

Naprawa świateł awaryjnych w Audi A4 B5

Sam Naprawiam - [elektryka] Naprawa przerywacza kierunkw A4 B5

Więc mamy jakiś punkt zaczepienia. Jakieś pomysły co by można było z tym pokombinować? Jak podtrzymać ten co drugi sygnał ?

Opublikowano

03_64.jpg

no i wlaśnie to te przerywacze i moduł w jednym cytat: ''widać dwa przekaźniki oraz garść elementów dyskretnych: ''

trzeba by jakiegoś elektronika który tą garść elementów czyli oporników/kondensatorów/tranzystorów i czegoś tam ogarnie

a co do moich spostrzeżeń odnośnie sygnału wypadku to dzisiaj sprawdziłem i jest dłuższy sygnał jak przy kierunkach czyli idzie przez ten przekaźnik po lewej awaryjne i otwieranie/zamykanie tylko zamykanie jest jeden krótki błysk ale przy zamykaniu znowu jak się przytrzyma dłużej żeby szyby się zamykały jesł długi błysk znowu a przy otwieraniu z otwieraniem szyb jest jeden krótki blysk a drugi długi

wg mnie coś trzeba z 2 czarnymi układami scalonymi z 8 nóżkami pokombinować lewy domniemam że kierunki a prawy awaryjne

ale jak to ugryźć :kwasny:

jak mówiłem jakiś ogarnięty elektryk potrzebny

Opublikowano

A możesz powiedzieć jak sprawdzić ten sygnał wypadku? bo ja ostatnio miałem awaryjne hamowanie i coś odpieprzyło i mi awaryjki migały bardzo szybko i nie dało się ich wyłączyć. Dopiero jak zgasiłem silnik i odpaliłem na nowo to się wyłączyły ;/

Opublikowano
A możesz powiedzieć jak sprawdzić ten sygnał wypadku? bo ja ostatnio miałem awaryjne hamowanie i coś odpieprzyło i mi awaryjki migały bardzo szybko i nie dało się ich wyłączyć. Dopiero jak zgasiłem silnik i odpaliłem na nowo to się wyłączyły ;/

jak się nie mylę to:

odpalasz vaga -> wchodzisz w central locks 35 - output tests i lecisz po kolei

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...