Luki_193 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Witam posiadam a4 z 96 roku z silnikeim 1.8 z gazem teraz mam taki problem ze rano po przestanej nocy jak odpalam auto to odpala na kilka sekund po czym gasnie odpalam jeszcze raz auto łapie ssanie i po 5-7 sek znowy gasie.Odpalam auto po raz 3 odrazu po tym jak zgasnie i auto chodzi normalnie juz nie gasnie mozna wbic 1 i leciec czy powie mi ktos co jest przyczyną takiego zachowania dodoam ze przepustnica wymieniona
Dev Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 najpierw VAG, czujnik wody do wymiany ale tylko na ori
Luki_193 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 VAG nic nie pokazał czyjnik temp wody mowisz co on ma do tego??? A moze jakis regulator cisnienia paliwa??
Dev Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 czujnik podaje zły sygnał do ECU i dlatego jest problem z odpaleniem
Luki_193 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 dzisiaj podłączyłem pod vag był bląd czujnika sporadyczny skasowalem i narazie nie wyskakuje przed wymiana prezepustnicy to wogóle trzeba było ja 3 min no obrotach trzymAC bo gasła
Dev Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 jezeli był błąd znakiem tego czujnik jest do wymiany ale tylko na ori audi
Luki_193 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 ale był błąd sporadyczny temp jest 90 zawsze
Dev Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 istotna jest temperatura jak silnik jest zimny a nie ciepły, nie ? na zegar nie patrz on podaje wartosci orientacyjne
Luki_193 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2013 to czyli przy 3 odpalaniu ju zpokazuje dobra temp ile sie moze silnik nagrzac jak pochodziz 10 sek przed 3 odpaleniem na tyle ze juz czujnik pokaze dobra temp??
ja74687 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Tak jak kolega powiedział może to być czujnik a za trzecim razem ci dobrze odpali bo wyskoczy jego błąd i komputer przejdzie w tryb awaryjny. Chociaż 100% pewności nie ma bo nikt z nas nie widział co się dzieje więc każdy ci mówi to co podejrzewa a nie na 100% wie że to. Jak VAG pokazał czujnik to trzeba go wymienić nie pomoże szukać dalej, poszukaj jeszcze może nieszczelności, i zmierz te ciśnienie paliwa za listwą będziesz wtedy wiedział jak jest dobre czyli ok 4bary i dolot szczelny to znaczy że czujnik padł.
Luki_193 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 w którym miejscu za listwą?
grzesu3 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 zdejmij rurę od filtra dochodzącą do przepustnicy, a twoim oczom ukaże się mniej więcej na środku grodzi czujnik cztero pinowy zielony
wojtek26 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Zrób reset ECU i adpatacje na PB i zobacz czy sie poprawi odpalanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się