SowaBezOka Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Witam Jutro oddaje auto do naprawy poniewaz ubywa plynu chlodniczego i jesli sie okaze powazna awaria to czy mojego 1Zta bede mogl wymienic na AWX, AVF lub AFN bez zmiany podzespolow? Na przyklad skoro do 1Zta mozna wrzucic kolektor z turbo od AWXa to czy zadziala to w druga strone? To samo tyczy sie skrzyni biegow, alternotra, rozrusznika, sprzegla i innych rzeczy ktore moglyby pozostac. Prosze o odpowiedz
fulki Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 avf i awx to silniki na pd avn nie więc z avn będzie mniej rzezania podzespoły do avn powinny pasowac jesli sie skusisz na awx lub avf to koszty nie małe
SowaBezOka Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 @fulki, a jakbym zdecydowal sie na AVF to jest mozliwosc pozostawienia skrzyni biegow oraz kolektora ssacego wraz z turbina z 1Z?
Lukasz_N Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 AVF ma zmienna geometrie, a 1Z nie. Wiec nie bedzie to chodzic. Mozna by sie w rzezbe pobawic jak ktos sie juz bardzo uprze. Poza tym 1Z ma mniejsza suszarke niz AVF, wiec to bez sensu jest taka akcja Koledzy juz wkladali do B5 PD-ki. Poszukaj i popytaj: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-swap-silnika-1-9tdi-90ps-ahu-1-9tdi-131ps-avf-skrzyni-6-biegow-61467/ http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-b5-swap-silnika-prosilbym-pomoc-119988/ http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-b5-swap-awx-avf-b5-przygotowanie-193852/
fulki Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 widzisz ile z tym pracy? kasa też nie mała proponuje ci podleczyc twojego sprzedac i kupić b6 z awx lub avf dużej różnicy w kosztak nie będzie a bedziesz miał b6;)
Jarek882 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Według mnie się to nie opłaca. Albo wpakować kase w tego i zrobic remont generalny i jeździć jeszcze pare lat lub opylić na części dołożyć i kupić b6
Tommy Gun Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Jestem zdania że jak coś się rozkraczy to zmieniać ale na lepsze Też miałem 1z, super autko i wogóle, ale ilość przeróbek, żeby zmienić choćby sterowanie turbo, zniechęciła mnie i kupiłem afn.
fulki Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 dokładnie tak a obstawiam uszczelke pod głowicą to nie są aż takie koszty a zamienic to na awx lub avf nie wiem czy 5 000 zł wystarczy sam slupek bez osprzetu kosztuje koło 1 500 zł a gdzie turbo i reszta
Kowi87 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 5koła wystarczy spokojnie, nawet moc dłubnie ponad serie za tą kwote:whistling: kwestia tylko kupić kompletny silnik a nie rozdrabniać sie na poszczególne cześci. np. z passata
SowaBezOka Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 Panowie. Akcja spalila na panewce. Poszedl krociec od plynu chlodniczego. Cale szczescie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się