Damian866 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Witam jak w temacie zmieniłem ostatnio felgi na 225/50/17 problem pojawia się jak skręcę maksymalnie kierownicą bez znaczenia w jakim kierunku jeżdżąc w kółko dziwnie przeskakuje (opona zawieszenie)nie wiem jak to opisać, problem pojawił się jak z 15 przeszedłem na 17 dodam że wyważałem koła z zawieszeniem też jest ok.Czy miał ktoś taki przypadek??
JulianSR Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 A dystanse sa ? bo moze opona zapierasz, jak masz takie kapcie.
Damian866 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 A dystanse sa ? bo moze opona zapierasz, jak masz takie kapcie. nie ma dystansów
pajda Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Witam jak w temacie zmieniłem ostatnio felgi na 225/50/17 problem pojawia się jak skręcę maksymalnie kierownicą bez znaczenia w jakim kierunku jeżdżąc w kółko dziwnie przeskakuje (opona zawieszenie)nie wiem jak to opisać, problem pojawił się jak z 15 przeszedłem na 17 dodam że wyważałem koła z zawieszeniem też jest ok.Czy miał ktoś taki przypadek?? za szeroka opona jak masz profil 50 to max 215, musisz dystanse założyć
Damian866 Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Opublikowano 1 Lutego 2013 Witam jak w temacie zmieniłem ostatnio felgi na 225/50/17 problem pojawia się jak skręcę maksymalnie kierownicą bez znaczenia w jakim kierunku jeżdżąc w kółko dziwnie przeskakuje (opona zawieszenie)nie wiem jak to opisać, problem pojawił się jak z 15 przeszedłem na 17 dodam że wyważałem koła z zawieszeniem też jest ok.Czy miał ktoś taki przypadek?? za szeroka opona jak masz profil 50 to max 215, musisz dystanse założyć Właśnie się dziwie bo w tamtym sezonie jeżdziłem również na 17/235/45 i nic się nie działo a Et jest takie same
pajda Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 Witam jak w temacie zmieniłem ostatnio felgi na 225/50/17 problem pojawia się jak skręcę maksymalnie kierownicą bez znaczenia w jakim kierunku jeżdżąc w kółko dziwnie przeskakuje (opona zawieszenie)nie wiem jak to opisać, problem pojawił się jak z 15 przeszedłem na 17 dodam że wyważałem koła z zawieszeniem też jest ok.Czy miał ktoś taki przypadek?? za szeroka opona jak masz profil 50 to max 215, musisz dystanse założyć Właśnie się dziwie bo w tamtym sezonie jeżdziłem również na 17/235/45 i nic się nie działo a Et jest takie same http://s13.postimage.org/3ny8c7p9f/SAM_0567.jpg jesteś pewień 235/45/17?, a teraz masz 225/50 i obciera, a et takie samo, a felga też taka sama?
Damian866 Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Opublikowano 5 Lutego 2013 Witam jak w temacie zmieniłem ostatnio felgi na 225/50/17 problem pojawia się jak skręcę maksymalnie kierownicą bez znaczenia w jakim kierunku jeżdżąc w kółko dziwnie przeskakuje (opona zawieszenie)nie wiem jak to opisać, problem pojawił się jak z 15 przeszedłem na 17 dodam że wyważałem koła z zawieszeniem też jest ok.Czy miał ktoś taki przypadek?? za szeroka opona jak masz profil 50 to max 215, musisz dystanse założyć Właśnie się dziwie bo w tamtym sezonie jeżdziłem również na 17/235/45 i nic się nie działo a Et jest takie same http://s13.postimage.org/3ny8c7p9f/SAM_0567.jpg jesteś pewień 235/45/17?, a teraz masz 225/50 i obciera, a et takie samo, a felga też taka sama? tak jestem pewien przedtem posiadałem 17cali o rozmiarze 235/45 a niedawno kupiłem również 17 ale 225/50 i przy maxymalnym skręcie w lewo lub prawo opona tak jakby się spierała nie wiem jak to opisać może być to wina wahaczy górnych??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się