rapens Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Witam, od pewnego czasu mam problem z układem chłodzenia,wskazówka temperatury cieczy na początku zaczeła skakać a teraz zatrzymała się na 120 stopni, wymieniłem czujnik cieczy ,i dalej to samo ,sprawdziłem czujnik (wykonałem rezystancje)i czujnik ok.Dzisiaj podczas jazdy po przejechaniu kilku kilometrów tracił moc i w końcu mi zgasł ,z trudem go odpaliłem przejechałem jeszcze ze 2 km i zaczęło mi coś stukać w okolicach podszybia ,zatrzymałem się i zobaczyłem że płyn w zbiorniczku bulgocze i w całym układzie chłodzenia było słychać jakby zaraz miało coś wysadzić. Proszę o pomoc bo nie wiem co to może być termostat?,uszczelka pod głowicą?,pompa wody? czy może coś innego?
murgal Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Uszczelka pod głowicą lub pęknięty blok/głowica.
Fr0styyy. Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Mimo wszystko trzeba mieć mocny łeb żeby takie coś zrobić Mi by momentalnie serce stanęło jakby wskazówka od temp. wychyliła się trochę ponad 90*C
rapens Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2013 oo no to chyba będzie troszkę kosztować?!!?
Fr0styyy. Opublikowano 28 Stycznia 2013 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Pompy wody na 100% jest walnięta. Jeżeli wywaliło uszczelkę pod głowicą to przygotuj się na niemałe koszta
rafal9119 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 albo zaciał sie termostat. ale teraz to pewnie sam zes dogodzil tym dalszym poruszaniem sie
Mauros88 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Te 120*C byly stanem faktycznym czyli zagotowane auto. W najlepszym wypadku uszczelka pod glowica. W najgorszym szukanie silnika badz glowicy bo od takiej temperatury mogl porzywic sie blok glowica tak samo. Czeka Cie rozbieranie i mierzenie wtedu dopiero bedzie cos wiadomo.
tomek20stencel5 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Ja bym na pierwszy ogień zmienił termostat i sprawdził pompę i pojeździł. Możliwe, że cały silnik będzie do wywalenia, ale spróbować można go odratować.
OLI_B5 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Jakbyś miał silnik do wymiany to mam goły słupek ADP , z osprzętu jak coś potrzebujesz to równiez sie znajdzie:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się