bunek Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Witam Niestety od pewnego moje autko nie dmucha ciepłego powietrza. Co udało mi się zauważyć to po zdjęciu przewodu doprowadzającego płyn chłodniczy do nagrzewnicy płyn z tego przewodu nie leci tak samo jest po zdjęciu przewodu powrotnego z nagrzewnicy (ten z dziurką)a z tego co mi wiadomo powinien być tam obieg. Moje pytanie co może być przyczyną tego ze płyn chłodniczy nie jest dostarczany do nagrzewnicy. Po zsunięciu rurki z dziurka nie da się odpowietrzyć tak układu aby poleciał przez nią płyn ponieważ przewód doprowadzający nie dostarcza płynu do nagrzewnicy. Proszę o rady.
msuchecki90 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 po dodaniu gazu jest obieg płynu ? jak się nagrzeje górny wąż od chłodnicy możesz zgiąć ręką , mam u siebie to samo , wymieniłem nagrzewnice , termostat , u siebie stawiam na uszczelke pod głowicą u mnie grzeje tylko przy 2 tys obrotów , wymienię rozrząd i pompę wody , u mnie cały czas się zapowietrza zbierają sie spaliny , niestety
kruper Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 siemanko, dzisiaj takze walczylem z autem. Po wymianie termostatu trzeba bylo odpowietrzyc uklad, czyli sciagnalem gorny przewod z nagrzewnicy do momentu kiedy przez dziurke bedzie mogl wydobywac sie plyn chlodniczy w momencie kiedy sie odpowietrzy. Wszystko elegancko, przy okazji odkrecilem srubke na rurce ktora idzie po gornej czesci silnika z chlodnicy, stanowi to tez w jakis sposob forme odpowietrzenia. Odkrecilem, leciala para i plyn na zmiane, czyli uklad zapowietrzony. Plyn tryskal takze przez dziurke z przewodu wychodzacego z nagrzewnicy, czyli niby wszystko ok, ale powietrze i tak jest zimne. Wkurzylem sie i pojechalem do znajomego mechanika, zeby zobaczyl co i jak. Przygazowalismy go na wyzsze obroty okolo 4500 tys, okazalo sie pozniej ze z przewodu wychodzacego z nagrzewnicy nie idzie plyn, dolny natomiast wchodzacy jest gorący. Wiec stawiamy ze nagrzewnica jest zapchana, mimo tego ze staralem sie ja przeplukac jakis czas temu, widocznie slabo...
Fr0styyy. Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 U mnie jak odpowietrzałem to przez kilka min chyba leciała para wodna czy powietrze a wody brak z tego górnego węża
sony_dark Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Witaj kruper, ja tez miałem ostatnio problemy z nagrzewnicą, tylko że umnie oba przewody wychodzace od nagrzewnicy były gorące. Ale zawiozłem do mechanika przepłukał cały układ specjalnym środkiem i teraz grzeje. Na razie to spróbuj i zobaczysz. Ale i tak zapewne jak i mnie i Ciebie w przyszłoście czeka wymiana tej nagrzewnicy. Pozdro
bunek Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2013 Prawdopodobnie znalazlem przyczyne . Korek od zbiorniczka wyrównawczego nie posiada oringa na zaworku ktory odpowiada za cisnienie w ukladzie.
kruper Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 sony_dark dzieki za rade, zobaczymy co to bedzie. bunek, a jak auto sie nagrzeje przygazuj na wyzsze obroty i zgas je, po czym delikatnie odkrec korek od zbiorniczka plynu chlodzacego i zobacz czy jest sykniecie, bedzie to dawalo znak czy masz cisnienie w ukladzie.
Fr0styyy. Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 sony_dark dzieki za rade, zobaczymy co to bedzie. bunek, a jak auto sie nagrzeje przygazuj na wyzsze obroty i zgas je, po czym delikatnie odkrec korek od zbiorniczka plynu chlodzacego i zobacz czy jest sykniecie, bedzie to dawalo znak czy masz cisnienie w ukladzie. Taaa, u mnie jak tak robiłem to przy odkręcaniu korka wywalało litry wody Ale to jak zapowietrzony był.
bunek Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2013 Własnie po odkreceniu korka nie słychac jak ucieka cisnienie dlatego jestem przekonany ze to wina braku uszczelnienia na tym zawarku . NIe ma cisnienia i powietrze caly czas ucieka przez nakretke a pompa nie jest w stanie doprowadzic plyn do nagrzewnicy.
kruper Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 sony_dark dzieki za rade, zobaczymy co to bedzie. bunek, a jak auto sie nagrzeje przygazuj na wyzsze obroty i zgas je, po czym delikatnie odkrec korek od zbiorniczka plynu chlodzacego i zobacz czy jest sykniecie, bedzie to dawalo znak czy masz cisnienie w ukladzie. Taaa, u mnie jak tak robiłem to przy odkręcaniu korka wywalało litry wody Ale to jak zapowietrzony był. Ale mi chodzilo o to zeby zobaczyc czy jest cisnienie, w momencie kiedy zauwazy sie ze podnosi sie plyn to trzeba od razu zakrecic, daje to dowod ze jest cisnienie w ukladzie. Tak mi sie przynajmniej wydaje...
maxkb88 Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Witam zakupilem audi a4 1.8 z lpg bez ogrzewania tzn wieje ale zimnym powietrzem, co dziwne temperatura po 1h jazdy dochodzi do 60stopni czy to wina termostatu ?? co zrobic zeby grzanie bylo prawidlowe??
Fr0styyy. Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 Termostat. Cały czas zimne leci powietrze? U mnie już wieje ciepłem jeszcze przed tym jak wskazówka się podniesie na 51*C..
bunek Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Opublikowano 1 Lutego 2013 Ogrzewanie juz jest tak jak pisalem wczesniej przyczyna to brak uszczelnienia zaworka .
maxkb88 Opublikowano 1 Lutego 2013 Opublikowano 1 Lutego 2013 nawet jak mam na 60Stopniach to wieje zima !! Niewiem czy to przez termostat zdaje mi sie ze nagrzewnica jest zapchana ?? jak albo czym ja przetkac ?? ---------- Post dopisany at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany at 19:27 ---------- Dzis jezdzilem po miescie i temperatura nieskoczyla wyzej jak na 70stopni :slina::slina:
radioo11 Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 nawet jak mam na 60Stopniach to wieje zima !! Niewiem czy to przez termostat zdaje mi sie ze nagrzewnica jest zapchana ?? jak albo czym ja przetkac ??---------- Post dopisany at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany at 19:27 ---------- Dzis jezdzilem po miescie i temperatura nieskoczyla wyzej jak na 70stopni :slina::slina: kolego termostat do wymiany.
bunek Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Opublikowano 2 Lutego 2013 ok postaram sie zrobic i wrzucic. Moze jutro (3/2/2013 niedziela).
tom3k31 Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 witam. chciałbym się przyłączyć. Mam ADR 1,8, dwa tygodnie temu podczas jazdy temperatura poszła mi na 120- padła pompa, wymieniłem. Układ odpowietrzyłem, z przewodu z dziurką z nagrzewnicy woda prawie nie leci, a w aucie jest zimno. Jak dam gazu to coś tam chlupnie. Nagrzewnica była płukana. Mam pytanie czy w przewodach od pompy do nagrzewnicy mogło się nazbierać jakiegoś śmiecia. proszę o pomoc.
bunek Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Opublikowano 3 Lutego 2013 Na zdjęciu zaznaczony oring którego u mnie brakowało. Po założeniu auto grzeje bardzo ładnie. Brak tego uszczelnienia powodował brak ciśnienia w układzie i podczas odkręcania korka nie było słychać jak ciśnienia ucieka. Działa to najprawdopodobniej na zasadzie gdy ciśnienie jest zbyt duże zaworek podnosi się i powietrze ucieka brak tego uszczelnienia powodował ciągłe uciekanie powietrza i w moim przypadku brak obiegu płynu w nagrzewnicy. ---------- Post dopisany at 22:12 ---------- Poprzedni post napisany at 22:09 ---------- Jak chlupie to znak ze w nagrzewnicy jest powietrze. Termostat działa ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się