Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sciąga raz w prawo raz w lewo a czasami w ogole.


Jarek882

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam problem ze swoim b5 poniewaz przy wiekszych predkosciach powyzej 100km/h sciaga raz w prawo raz w lewo a raz w ogole i musze kontrowac kierownica to zeby nie wjechac w inne osoby. Mam luz na tylnych piastach choć nie wiem czy to jest w tym problem. Zbieżnosc była robiona i wyszła ok a i po prawej stronie był wymieniany drązek kierowniczy. po lewej stronie juz nie. Opony zimowe 15 cali ms plus 66 z 2012 roku nówki. Jak najlepiej takie cos sprawdzic gdzie tkwi problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zbieżność jest odpowiednia to sprawdził bym całe zawieszenie gdzieś muszą być luzy i dlatego tak się dzieje - zobacz kąt pochylenia koła , czy jedno nie jest bardziej pochylone od drugiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok pojadę. Na co jeszcze zwrócić uwage?

Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rusze na zgaszonym silniku kierownicą w lewo to puka cos.

Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to na 100% masz luz na maglownicy. u mnie tez tak bylo. a poruszaj na zgaszonym w lewo i w prawo to zobaczysz czy puka a jesli tak to masz maglownice do wymiany lub regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Droga jest regeneracja ? i puka niestety. i jeszcze jak lekko skrece przy 70km/h to nie wraca na prosta pozycje tylko ciagnie na pobocze lub na przeciwnym pas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z takim delikatnym pukaniem podczas mocnego ruszania kierownica na wyłączonym silniku to jeszcze możesz długo pojeździć.

Zobacz czy jak odpalisz i ruszasz to też stuka, jeżeli tak to magiel już swoje przeszedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym na Twoim miejscu magla się nie czepiał. Do sprawdzenia końcówki drążków oraz całe zawieszenie pod kątem luzów, na koniec zbieżność i musi być dobrze:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm zbieznosc była ustawiana w pazdzierniku i to dwa razy w roznych zakladach i jest ok :) moze drązek sie wysypał. bede musial to przejrzec :) amorki z przodu mam jeszcze te czerwone czyli seryjne wiec moze to one... bo tył zmieniałem w sierpniu 2012.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe. 4 sztuki

Wysłane z HTC Wildfire S za pomocą tapatalk :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam luz na tylnych piastach choć nie wiem czy to jest w tym problem.

Mialem podobnie. Przy luzie na tylnych lozyskach kola traca geometrie i auto zachowuje sie niestabilnie. Wymiana lozysk rozwiazala problem.

Zacznij od najprostyszych rzeczy i skasuj luz na lozyskach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i kolega Lukasz_N ma racje. Odebrałem OOOO dzisiaj od mechanika luzu nie ma w ogole auta stabilne. Wymienione tarcze, łozyska, klocki i płyn hamulcowy auto hamuje jak nowe i prowadzi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...