Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak reakcji na gaz błąd 00777


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Samochód wkręca się na 1200 obrotów i przestaje reagować na gaz, vag wykazał błąd nr 00777 czyli Czujnik pozycji przepustnicy – G79

Znalazłem na forum wskazówkę aby sprawdzić grupę 002 na zapłonie bez uruchamiania silnika i wciskać gaz, w okienku gdzie jest procentowa wartość położenia gazu auto reaguje, poniżej link do loga:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Później zrobiłem to samo po usunięciu błędu i na włączonym silniku, na początku wszystko było ok, gaz normalnie reagował dopóki nie wcisnąłem pedału hamulca, wtedy ponownie się zablokował na wartości obrotów ok 1200, poniżej link do loga:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Czy z tymi informacjami można już coś bardziej dokładnie stwierdzić co mu dolega? Czy to jest czujnik o którym mowa w błędzie? Czy może to być np okablowanie? Wymiana czujnika we własnym zakresie jest możliwa, czy trzeba jechać do elektryka? Nadmienię że jeśli chodzi o elektrykę to moja wiedza wystarcza do rozróżnienia jedynie plusa od minusa :)

---------- Post dopisany 12-02-2013 at 21:15 ---------- Poprzedni post napisany 31-01-2013 at 23:09 ----------

Autko postało 2 dni pod chmurką i jak to w Audi bywa samo się naprawiło i błąd już się nie pojawia ani nie dzieją się inne wariactwa :D Dalej nie wiem co było przyczyną ale podejrzewam że była to wilgoć która zebrała się na wycieraczce i jak przyszło ocieplenie to osiadła na kabelkach i sie zje^^ło.

Opublikowano

W dieslu nie masz przepustnicy :facepalm: Jedynie jest czujnik położenia pedału przyspieszenia, w którym bardzo często zdarza się że wycierają się ścieżki potencjometru. Skoro Ci się samo naprawiło to git :grin:

Opublikowano

Problem bedzie powracal przy pierwszych deszczach albo wizycie na myjni. Najprawdpodobniej wilgosc dostala sie w wiazke, albo wtyczke. Sprawdz dokladnie czy nie jest mokro pod ECU i czy masz drożne odpływy z podszybia.

Opublikowano
W dieslu nie masz przepustnicy :facepalm: Jedynie jest czujnik położenia pedału przyspieszenia, w którym bardzo często zdarza się że wycierają się ścieżki potencjometru. Skoro Ci się samo naprawiło to git :grin:

Masz całkowitą rację- o to mi chodziło a wyszedłem na debila :grin:

---------- Post dopisany at 16:23 ---------- Poprzedni post napisany at 16:15 ----------

Problem bedzie powracal przy pierwszych deszczach albo wizycie na myjni. Najprawdpodobniej wilgosc dostala sie w wiazke, albo wtyczke. Sprawdz dokladnie czy nie jest mokro pod ECU i czy masz drożne odpływy z podszybia.

Autko po tym wydarzeniu już 2 razy było na myjni( z tą solą na drogach to jak walka z wiatrakami...) i póki co nic się nie dzieje, ale dzięki na informację, sprawdzę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...