Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Czerwony Szatan - Ksiadz i S4 :-)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i wszystko jasne ;-)

Pany, a podłącze się do TECHA kablem jaki mi został po STAGu?

Mam interfejs AC.

Podpinam, ale d*pa. Jakieś stwrowniki pobrałem z TECHa ale lipa, brak połączenia.

---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 19:39 ----------

Jeśli chodzi o rureczki do sterowania klapami wydechu ori . to są pod zderzakiem szt.2 idą do zaworu który jest zamontowany w lewym nadkolu w bagażniku (tak jest przynajmniej w avant) jest tam też zasobnik powietrza , następnie przewodem idzie do silnika , kolektora ssącego i z niego jest pobierane podciśnienie.

Podczas pracy silnika na biegu jałowym i średnim obciążeniu zawór sterowania puszcza podciśnienie na klapy wydechu i powoduje przymknięcie , wyciszenie wydechu , tym samym jak rureczki macie odpięte dostarczacie lewe powietrze do kolektora ssącego :wink:

Dobra, mam już chyba ;-))

Opublikowano

Ja mam ori stag i się łączy (tylko że rs232) ściągnij sobie wersję 41 ze strony LPGTech i zainstaluj program i stery są w nim . Spr. który COM się przypisał , ew przestaw od 1-4 na wyższych nie łączy.

Opublikowano

Dobra, kompletnie zielony jestem. Ale wyłączyłem ten ciepły start.

Zapisało kilka błędów - pełne otwarcie wtryskiwacza gazowego, w sumie wszystkich.

Poza tym przełączanie na gaz mam przy temp. 30 stopni.

yve2uqyr.jpg

e5y2ysej.jpg

Opublikowano

Jak chcesz żeby coś poradzić to musisz załączyć plik OSC (oscyloskopu) podpinasz laptopa uruchamiasz program do LPG i jazda , potem otwierasz zakładkę oscyloskopu i na dole w lewym dolnym rogu jest ikona zapis OSC , robisz zapis i wrzucasz tu , wtedy mogę zerknąć .

Opublikowano

Zrobię jutro wobec tego, dzięki wielkie ;-)

A to nie będzie to samo co Krzysiek wrzucił na LPG forum?

Opublikowano

On wrzucił po strojeniu , teraz wydech zmieniony itd. trzeba zerknąć czy coś się zmieniło, dobrze by było jak byś pociągnął na obrotach do momentu przełączenia na PB .

Opublikowano

Czyli muszę się dupnąć na trasę, sprawdzić jak się odetnie na PB, czy wogóle się odetnie. Może teraz nie, po zaślepieniu tych rurek?

Rozumiem, że mam włączyć nagrywanie jak będę ruszał i on to zapisze jako plik OSC?

Opublikowano

Wystarczy że podłączysz laptop i uruchomisz program , po skończonej jeździe klikasz "zapisz OSC" i gotowe.

Opublikowano

Ok ;-)

Opublikowano
A to nie wiem jak, hehe. Musiałbym pod autko jakos wliźć.

Tu masz fote z ETKI:

http://img.tapatalk.com/d/13/09/19/a7yvydy4.jpg

To się nazywa vacuum system for rear muffler.

Póki co dwa wkręty siadły tam.

Słyszałem, że coś takiego jest... ale k**wa gdzie to jest u mnie? bo patrząc dalej w etkę, to wpina się to gdzieś w okolicy tłumika końcowego... u mnie tam puuuuusto .... :/ hugo wie czy mam to zaślepione czy gdzieś sterczy.... dokąd to prowadzi? i gdzie powinien być ten zbiornik podcisnienia?? w rzeczywistosci, bo w etce to widze...

Opublikowano

Ja bladego pojęcia nie mam, niestety.

Mogę kuknąć przy okazji jakbym był gdzieś na kanale :wink:

A tu pliki OSC, jak możesz waskivw zajrzeć, please:

http://turbobit.net/eejlit6c71ee.html

http://turbobit.net/ctkx21rjb6j0.html

http://turbobit.net/n3g1aod58417.html

http://turbobit.net/9uvv98mc1g33.html

Opublikowano

Zaworek i zasobnik jest w bagażniku , w lewej części , niestety żeby się do niego dostać trzeba rozebrać tapicerkę , główny wąż powinien wychodzić nad lewym tłumikiem , jego wystarczy zaślepić.

Ksiądz wrzuć te pliki bezpośrednio tu na forum , dodaj jako załącznik .

Opublikowano

Kuźwa, mam tylko dodaj zdjęcie do wiadomości :facepalm:

Opublikowano

To na PW może

Opublikowano

Zmieniłem ale dalej d*pa z drugim odpalaniem.

Dziwne są nawet wskazania z rana. Temperatura reduktora?

u9a3ehy3.jpg

Opublikowano

Temp. reduktora bym się nie przejmował ,kilka stopni nie robi wielkiej różnicy , opisz dokładnie co z tym drugim odpaleniem , czy z rana podczas ruszenia dalej gaśnie ? , czy wyczuwalne jest przełączanie na lpg

? czy chodzi o drugie odpalenie w ciągu dnia np. po wyjściu z pracy po kilku godzinach? jakie teraz są korekty w grupie 032/033 ? Podejrzewam że musi zostać przeprowadzone nowe strojenie , masz nowe Ecu i wydech .

Opublikowano

Z rana jest ok, zanim załączy sie LPG to już z ssania spada i jest dobrze.

Natomiast drugie odpalenie, czy to o 14:00 czy 17:30, przełącza się od razu na gaz, wtedy go zalewa i nie idzie odjechać wogóle.

Korekt nie sprawdzałem, ale Krzysiek też mi powiedział że trzeba stroić. Zmieniałem ECU też (coś ala strojenie do nowego wydechu) więc jest chyba inna mapa benzyny teraz, więc i gaz trzeba poprawić :-/

Opublikowano

Jak pisałem już wcześniej tu i na lpgforum w tym aucie jest problem z temp. pod maską , trzeba ruszyć korektę po temp. gazu/reduktora, auto powoli stygnie i po ponownym odpaleniu są spełnione warunki i szybko przechodzi na gaz , dlatego go zalewa, możesz jeszcze wydłużyć czas przejścia np. na 30/40s i sprawdzić , powinno być lepiej .

Opublikowano

A poza tym, co mnie zastanawia, FIS gubi mi paliwo.

Wiem że jak dojdzie do rezerwy to inaczej przelicza, ale mam ponad pół zbiornika PB i dalej lipa i mi spada?

Opublikowano

Bo jak gonisz i ciśnienie pada to podpiera się PB , czas spadku ciśnienia ustawiony masz na 30ms , więc wiele nie trzeba, w ustawieniach możesz włączyć przełączanie z dźwiękiem , będziesz słyszał kiedy się podpiera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...