Ksiadz Opublikowano 18 Września 2013 Autor Opublikowano 18 Września 2013 No i wszystko jasne ;-) Pany, a podłącze się do TECHA kablem jaki mi został po STAGu? Mam interfejs AC. Podpinam, ale d*pa. Jakieś stwrowniki pobrałem z TECHa ale lipa, brak połączenia. ---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 19:39 ---------- Jeśli chodzi o rureczki do sterowania klapami wydechu ori . to są pod zderzakiem szt.2 idą do zaworu który jest zamontowany w lewym nadkolu w bagażniku (tak jest przynajmniej w avant) jest tam też zasobnik powietrza , następnie przewodem idzie do silnika , kolektora ssącego i z niego jest pobierane podciśnienie.Podczas pracy silnika na biegu jałowym i średnim obciążeniu zawór sterowania puszcza podciśnienie na klapy wydechu i powoduje przymknięcie , wyciszenie wydechu , tym samym jak rureczki macie odpięte dostarczacie lewe powietrze do kolektora ssącego Dobra, mam już chyba ;-))
waskivw Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 Ja mam ori stag i się łączy (tylko że rs232) ściągnij sobie wersję 41 ze strony LPGTech i zainstaluj program i stery są w nim . Spr. który COM się przypisał , ew przestaw od 1-4 na wyższych nie łączy.
Ksiadz Opublikowano 18 Września 2013 Autor Opublikowano 18 Września 2013 Dobra, kompletnie zielony jestem. Ale wyłączyłem ten ciepły start. Zapisało kilka błędów - pełne otwarcie wtryskiwacza gazowego, w sumie wszystkich. Poza tym przełączanie na gaz mam przy temp. 30 stopni.
waskivw Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 Jak chcesz żeby coś poradzić to musisz załączyć plik OSC (oscyloskopu) podpinasz laptopa uruchamiasz program do LPG i jazda , potem otwierasz zakładkę oscyloskopu i na dole w lewym dolnym rogu jest ikona zapis OSC , robisz zapis i wrzucasz tu , wtedy mogę zerknąć .
Ksiadz Opublikowano 18 Września 2013 Autor Opublikowano 18 Września 2013 Zrobię jutro wobec tego, dzięki wielkie ;-) A to nie będzie to samo co Krzysiek wrzucił na LPG forum?
waskivw Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 On wrzucił po strojeniu , teraz wydech zmieniony itd. trzeba zerknąć czy coś się zmieniło, dobrze by było jak byś pociągnął na obrotach do momentu przełączenia na PB .
Ksiadz Opublikowano 18 Września 2013 Autor Opublikowano 18 Września 2013 Czyli muszę się dupnąć na trasę, sprawdzić jak się odetnie na PB, czy wogóle się odetnie. Może teraz nie, po zaślepieniu tych rurek? Rozumiem, że mam włączyć nagrywanie jak będę ruszał i on to zapisze jako plik OSC?
waskivw Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 Wystarczy że podłączysz laptop i uruchomisz program , po skończonej jeździe klikasz "zapisz OSC" i gotowe.
winczako Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 A to nie wiem jak, hehe. Musiałbym pod autko jakos wliźć.Tu masz fote z ETKI: http://img.tapatalk.com/d/13/09/19/a7yvydy4.jpg To się nazywa vacuum system for rear muffler. Póki co dwa wkręty siadły tam. Słyszałem, że coś takiego jest... ale k**wa gdzie to jest u mnie? bo patrząc dalej w etkę, to wpina się to gdzieś w okolicy tłumika końcowego... u mnie tam puuuuusto .... :/ hugo wie czy mam to zaślepione czy gdzieś sterczy.... dokąd to prowadzi? i gdzie powinien być ten zbiornik podcisnienia?? w rzeczywistosci, bo w etce to widze...
Ksiadz Opublikowano 19 Września 2013 Autor Opublikowano 19 Września 2013 Ja bladego pojęcia nie mam, niestety. Mogę kuknąć przy okazji jakbym był gdzieś na kanale A tu pliki OSC, jak możesz waskivw zajrzeć, please: http://turbobit.net/eejlit6c71ee.html http://turbobit.net/ctkx21rjb6j0.html http://turbobit.net/n3g1aod58417.html http://turbobit.net/9uvv98mc1g33.html
waskivw Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 Zaworek i zasobnik jest w bagażniku , w lewej części , niestety żeby się do niego dostać trzeba rozebrać tapicerkę , główny wąż powinien wychodzić nad lewym tłumikiem , jego wystarczy zaślepić. Ksiądz wrzuć te pliki bezpośrednio tu na forum , dodaj jako załącznik .
Ksiadz Opublikowano 19 Września 2013 Autor Opublikowano 19 Września 2013 Kuźwa, mam tylko dodaj zdjęcie do wiadomości
Ksiadz Opublikowano 21 Września 2013 Autor Opublikowano 21 Września 2013 Zmieniłem ale dalej d*pa z drugim odpalaniem. Dziwne są nawet wskazania z rana. Temperatura reduktora?
waskivw Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Temp. reduktora bym się nie przejmował ,kilka stopni nie robi wielkiej różnicy , opisz dokładnie co z tym drugim odpaleniem , czy z rana podczas ruszenia dalej gaśnie ? , czy wyczuwalne jest przełączanie na lpg ? czy chodzi o drugie odpalenie w ciągu dnia np. po wyjściu z pracy po kilku godzinach? jakie teraz są korekty w grupie 032/033 ? Podejrzewam że musi zostać przeprowadzone nowe strojenie , masz nowe Ecu i wydech .
Ksiadz Opublikowano 21 Września 2013 Autor Opublikowano 21 Września 2013 Z rana jest ok, zanim załączy sie LPG to już z ssania spada i jest dobrze. Natomiast drugie odpalenie, czy to o 14:00 czy 17:30, przełącza się od razu na gaz, wtedy go zalewa i nie idzie odjechać wogóle. Korekt nie sprawdzałem, ale Krzysiek też mi powiedział że trzeba stroić. Zmieniałem ECU też (coś ala strojenie do nowego wydechu) więc jest chyba inna mapa benzyny teraz, więc i gaz trzeba poprawić :-/
waskivw Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 Jak pisałem już wcześniej tu i na lpgforum w tym aucie jest problem z temp. pod maską , trzeba ruszyć korektę po temp. gazu/reduktora, auto powoli stygnie i po ponownym odpaleniu są spełnione warunki i szybko przechodzi na gaz , dlatego go zalewa, możesz jeszcze wydłużyć czas przejścia np. na 30/40s i sprawdzić , powinno być lepiej .
Ksiadz Opublikowano 23 Września 2013 Autor Opublikowano 23 Września 2013 A poza tym, co mnie zastanawia, FIS gubi mi paliwo. Wiem że jak dojdzie do rezerwy to inaczej przelicza, ale mam ponad pół zbiornika PB i dalej lipa i mi spada?
waskivw Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 Bo jak gonisz i ciśnienie pada to podpiera się PB , czas spadku ciśnienia ustawiony masz na 30ms , więc wiele nie trzeba, w ustawieniach możesz włączyć przełączanie z dźwiękiem , będziesz słyszał kiedy się podpiera.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się