Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] brak komunikacja vag


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak jak w temacie . vag nie chce mi się połączyć z kompem . dodam że mam tylko trzy piny we wtyczce w aucie a na wtyczce kabla obdII są cztery

Opublikowano

:hi:

Jaki vag?

Jaki fejsik?

Pozdrawiam

Opublikowano

vag-com

interface obdII

Opublikowano

vag-com

interface obdII

jaki vag-com??????????? :confused4:

no i jaki fejs????????????? :confused4:

Nazwa-Firma -Cokolwiek :)

Może jakiś link :naughty:

Opublikowano

napisane jest na kabelku "diagnostik " interface vag k-line

czy o to chodziło

Opublikowano

:szukaj:

wszystko jest na forum opisane

No mistrzu nie bądż taki :wink4: -pomóż "może"przyszłemu diagnoście :wink4:

[br]Dopisany: 24 Czerwiec 2008, 19:46 _________________________________________________

napisane jest na kabelku "diagnostik " interface vag k-line

czy o to chodziło

dokładniej

Jakiś link- producent-bo szkoda pisować :rolleyes:

ps. tak jak napisał kolega TRZENIU :szukaj:

Opublikowano

Kolego bardzo chętnie tylko że odpowiedz na to pytanie jest już na forum :wink4:

:szukaj: i [Vag Com]

Amen :wink4:

Opublikowano

Amen :wink4:

No tak :decayed:

A tak na marginesie :rolleyes:to posty nie wnoszące nic do wątku :gwizdanie:powinny być usuwane :mysli:

Pozdrawiam

Opublikowano

:szukaj:

wszystko jest na forum opisane

No mistrzu nie bądż taki :wink4: -pomóż "może"przyszłemu diagnoście :wink4:

Sorry, ale nie widzę zadatków na przyszłego diagnostę ;), chyba że na odczytywacza błędów :polew: :gwizdanie:.

1. Sprawdzić bezpieczniki.

2. Zmierzyć napięcia we gnieździe diagnostycznym.

3. Mają byc tylko 3 piny, bo diagnostyka jest TYLKO po linii K.

4. Jak nie będzie odpowiedniego napięcia na linii K, to sprawdzić, gdzie jest przerwa, zwarcie do masy lub zwarcie do plusa (to wiadomo po podłączeniu miernika).

5. Jeżeli jest przerwa, to można podłączać się bezpośrednio do sterowników, przy nich samych.

AMEN.

Opublikowano

:szukaj:

wszystko jest na forum opisane

No mistrzu nie bądż taki :wink4: -pomóż "może"przyszłemu diagnoście :wink4:

Sorry, ale nie widzę zadatków na przyszłego diagnostę ;), chyba że na odczytywacza błędów :polew: :gwizdanie:.

1. Sprawdzić bezpieczniki.

2. Zmierzyć napięcia we gnieździe diagnostycznym.

3. Mają byc tylko 3 piny, bo diagnostyka jest TYLKO po linii K.

4. Jak nie będzie odpowiedniego napięcia na linii K, to sprawdzić, gdzie jest przerwa, zwarcie do masy lub zwarcie do plusa (to wiadomo po podłączeniu miernika).

5. Jeżeli jest przerwa, to można podłączać się bezpośrednio do sterowników, przy nich samych.

AMEN.

AMEN?:szukaj:

Opublikowano

No tak :decayed:

A tak na marginesie :rolleyes:to posty nie wnoszące nic do wątku :gwizdanie:powinny być usuwane :mysli:

Pozdrawiam

i drugi :

AMEN?:szukaj:

Podpowiedz coś koledze i ewentualnie wspomnij o wyszukiwarce. Może nie bardzo wie jak sie poruszać po forum

Twoje posty nie wniosły nic do tematu a pozwalasz sobie na krytykowanie innych i chcesz aby cos tam było kasowane.

Moderatorzy dobrze wiedzą co wywalić a co zostawić

Przepraszam za OT

Opublikowano

Amen :wink4:

No tak :decayed:

A tak na marginesie :rolleyes:to posty nie wnoszące nic do wątku :gwizdanie:powinny być usuwane :mysli:

Pozdrawiam

i drugi :

AMEN?:szukaj:

Podpowiedz coś koledze i ewentualnie wspomnij o wyszukiwarce. Może nie bardzo wie jak sie poruszać po forum

Twoje posty nie wniosły nic do tematu a pozwalasz sobie na krytykowanie innych i chcesz aby cos tam było kasowane.

Moderatorzy dobrze wiedzą co wywalić a co zostawić

Przepraszam za OT

No właśniee miałem na myśli mój post :wink4: a koledze pomogłem na PW. :tongue4:

pozdrawiam

Opublikowano

No właśniee miałem na myśli mój post :wink4: a koledze pomogłem na PW. :tongue4:

pozdrawiam

Jeżeli tak to publicznie przepraszam :hi:.

Przyznaj jednak, że z Twoich postów nic takiego nie wynikało

Opublikowano

No właśniee miałem na myśli mój post :wink4: a koledze pomogłem na PW. :tongue4:

pozdrawiam

Jeżeli tak to publicznie przepraszam :hi:.

Przyznaj jednak, że z Twoich postów nic takiego nie wynikało

To prawda :wink4:

ps. no i znowu nabiłem posta :polew:

Pozdrawiam :th:

Poproszę moda o usunięcie moich "bezsensownych"postów :hi:

Opublikowano

a więc tak

1 bezpieczniki sprawdziłem - są ok

2. we wtyku mam w dwóch pinach napięcie a w jednym GND

tylko mie wiem jakie wartości mam tego napięcia , gdyż sprawdzałem probówką samochodową na 12v[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2008, 19:48 _________________________________________________zauważyłem że we wtyczce interfejsu piny są 4 i do tego dwa z nich są w innym miejscu niż w moim aucie

Opublikowano

w opisanym przypadku jest tak samo jak i u mnie . bo z innymi autami mogę się połączyć . pewnie to wina radia . dodam że posiadam oryginalne radio blaupunkta

Opublikowano

To odłącz radio i zobacz co się będzie działo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...