maniek598 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Opublikowano 24 Czerwca 2008 tak jak w temacie . vag nie chce mi się połączyć z kompem . dodam że mam tylko trzy piny we wtyczce w aucie a na wtyczce kabla obdII są cztery
PAWEL69 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Opublikowano 24 Czerwca 2008 vag-com interface obdII jaki vag-com??????????? no i jaki fejs????????????? Nazwa-Firma -Cokolwiek Może jakiś link
maniek598 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2008 napisane jest na kabelku "diagnostik " interface vag k-line czy o to chodziło
Gość Trzeniu Opublikowano 24 Czerwca 2008 Opublikowano 24 Czerwca 2008 wszystko jest na forum opisane
PAWEL69 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Opublikowano 24 Czerwca 2008 wszystko jest na forum opisane No mistrzu nie bądż taki -pomóż "może"przyszłemu diagnoście [br]Dopisany: 24 Czerwiec 2008, 19:46 _________________________________________________ napisane jest na kabelku "diagnostik " interface vag k-line czy o to chodziło dokładniej Jakiś link- producent-bo szkoda pisować ps. tak jak napisał kolega TRZENIU
Gość Trzeniu Opublikowano 24 Czerwca 2008 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Kolego bardzo chętnie tylko że odpowiedz na to pytanie jest już na forum i [Vag Com] Amen
PAWEL69 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Amen No tak A tak na marginesie :rolleyes:to posty nie wnoszące nic do wątku :gwizdanie:powinny być usuwane Pozdrawiam
szogun0 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Opublikowano 25 Czerwca 2008 wszystko jest na forum opisane No mistrzu nie bądż taki -pomóż "może"przyszłemu diagnoście Sorry, ale nie widzę zadatków na przyszłego diagnostę , chyba że na odczytywacza błędów :gwizdanie:. 1. Sprawdzić bezpieczniki. 2. Zmierzyć napięcia we gnieździe diagnostycznym. 3. Mają byc tylko 3 piny, bo diagnostyka jest TYLKO po linii K. 4. Jak nie będzie odpowiedniego napięcia na linii K, to sprawdzić, gdzie jest przerwa, zwarcie do masy lub zwarcie do plusa (to wiadomo po podłączeniu miernika). 5. Jeżeli jest przerwa, to można podłączać się bezpośrednio do sterowników, przy nich samych. AMEN.
PAWEL69 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Opublikowano 25 Czerwca 2008 wszystko jest na forum opisane No mistrzu nie bądż taki -pomóż "może"przyszłemu diagnoście Sorry, ale nie widzę zadatków na przyszłego diagnostę , chyba że na odczytywacza błędów :gwizdanie:. 1. Sprawdzić bezpieczniki. 2. Zmierzyć napięcia we gnieździe diagnostycznym. 3. Mają byc tylko 3 piny, bo diagnostyka jest TYLKO po linii K. 4. Jak nie będzie odpowiedniego napięcia na linii K, to sprawdzić, gdzie jest przerwa, zwarcie do masy lub zwarcie do plusa (to wiadomo po podłączeniu miernika). 5. Jeżeli jest przerwa, to można podłączać się bezpośrednio do sterowników, przy nich samych. AMEN. AMEN?
jacekm Opublikowano 25 Czerwca 2008 Opublikowano 25 Czerwca 2008 No tak A tak na marginesie :rolleyes:to posty nie wnoszące nic do wątku :gwizdanie:powinny być usuwane Pozdrawiam i drugi : AMEN? Podpowiedz coś koledze i ewentualnie wspomnij o wyszukiwarce. Może nie bardzo wie jak sie poruszać po forum Twoje posty nie wniosły nic do tematu a pozwalasz sobie na krytykowanie innych i chcesz aby cos tam było kasowane. Moderatorzy dobrze wiedzą co wywalić a co zostawić Przepraszam za OT
PAWEL69 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Amen No tak A tak na marginesie :rolleyes:to posty nie wnoszące nic do wątku :gwizdanie:powinny być usuwane Pozdrawiam i drugi : AMEN? Podpowiedz coś koledze i ewentualnie wspomnij o wyszukiwarce. Może nie bardzo wie jak sie poruszać po forum Twoje posty nie wniosły nic do tematu a pozwalasz sobie na krytykowanie innych i chcesz aby cos tam było kasowane. Moderatorzy dobrze wiedzą co wywalić a co zostawić Przepraszam za OT No właśniee miałem na myśli mój post a koledze pomogłem na PW. pozdrawiam
jacekm Opublikowano 25 Czerwca 2008 Opublikowano 25 Czerwca 2008 No właśniee miałem na myśli mój post a koledze pomogłem na PW. pozdrawiam Jeżeli tak to publicznie przepraszam . Przyznaj jednak, że z Twoich postów nic takiego nie wynikało
PAWEL69 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Opublikowano 25 Czerwca 2008 No właśniee miałem na myśli mój post a koledze pomogłem na PW. pozdrawiam Jeżeli tak to publicznie przepraszam . Przyznaj jednak, że z Twoich postów nic takiego nie wynikało To prawda ps. no i znowu nabiłem posta Pozdrawiam :th: Poproszę moda o usunięcie moich "bezsensownych"postów
maniek598 Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2008 a więc tak 1 bezpieczniki sprawdziłem - są ok 2. we wtyku mam w dwóch pinach napięcie a w jednym GND tylko mie wiem jakie wartości mam tego napięcia , gdyż sprawdzałem probówką samochodową na 12v[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2008, 19:48 _________________________________________________zauważyłem że we wtyczce interfejsu piny są 4 i do tego dwa z nich są w innym miejscu niż w moim aucie
jacekm Opublikowano 28 Czerwca 2008 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Może to cos z tych przypadków : http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b5_akn_vag_no_response_from_car_controller-t31646.0.html;msg390763#msg390763
maniek598 Opublikowano 29 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2008 w opisanym przypadku jest tak samo jak i u mnie . bo z innymi autami mogę się połączyć . pewnie to wina radia . dodam że posiadam oryginalne radio blaupunkta
jacekm Opublikowano 29 Czerwca 2008 Opublikowano 29 Czerwca 2008 To odłącz radio i zobacz co się będzie działo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się