djzak Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 siema:) jest tu ktos bardzo kumaty od kata wtrysku 2.5 tdi ake? jak tak prosze dac znac mam problem.. chodzi oto ze poprawy kat ake to atdc 2 lub okolo 2 ..mialem taki ale w grupie 004 statycznym bylo w 4 tym oknie tylko 34 % ..a nie 100% na late bylo okolo 2.0 i wysterowanie 100% w grupie 000 w 2gim oknie bylo 90 ..a jak sie ma kat okolo atdc 2 to jest tam okolo 65 .. probowalem uzyskac w statycznym 004 w 4 tym oknie 100% bo auto zle odpala ..na mrozie..na cieplym pali na dotyk .. i tak ustawilem .. stare logi ... (004,004) VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ( 000) VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM screen z vaga http://img51.imageshack.us/img51/2142/atdc2.png na forum a6 mi napisali ... djzak, logi, zwłaszcza bs wskazuje niby 2* po stronie plusa BTDC.Ale patrząc na wysterowanie w statycznym 004 jestem pewien że masz w tej chwili ustawiony na 2* po stronie ujemnej(na minusie ATDC).Tak więc dla spełnienia oczekiwań ecu wypadałoby go przestawić na plus. Tak.Chodzi o to,aby wysterowanie % na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach wynosiło 100%.U ciebie w tej chwili to ok 35%,a to niewskazane dla życia pompy. Nie.W grupie 000 możesz podejrzeć faktyczny kąt.Jest to druga tabela i u ciebie wynosi w tej chwili ok 90.Normalnie gdy kąt jest ustawiony na ok -2* wynosi ona w granicach 60-65.Problem w tym że twoje ecu żąda kąta po stronie dodatniej,więc ustawianie go po stronie ujemnej nie ma sensu.Przyspieszaj kąt kręcąc kołem pompy w prawą stronę do momentu aż w logu 004 stat (ostatnia tabela) ujrzysz 100%.Reguluj po 1-nym milimetrze po obwodzie koła-bardzo czułe ustrojstwo. no i tak zrobilem ale niewiem czy dobrze.. nowe logi po ustawieniu kata w plus bo te 34 procent to zamalo ..niewiem czy auto teraz odpala lepiej bo jest dodatnia temp ..czekam az sie ochlodzi ..ale czy to nie psuje pompy..bo na forum a6 mi napisali ze wlasnie te moje 34 % na starcie to psuje i ze mam go przesuwac dopuki nie pokaze sie 100% Grupy: 004,002,005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i teraz w grupie 004 cold start velve ma 100% a nie 35% i w grupie 000 2tabela jest 75 ..a nie 90 screen ...: http://img42.imageshack.us/img42/1808/bylodzis.png
Rek1n Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Lepiej napisz odrazu co dolega to szybciej sie chetni znajda bo tak to szczerze watpie zeby ktos sam na ochotnika sie zglosil
przemik Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 Pokaz screen shota z 004 Basic Settings w momencie kiedy nastawnik ustawi się na LATE
djzak Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Opublikowano 5 Lutego 2013 jutro wstawie ..ale z tego co widac z logu to jest late btdc ...02-06 pomiedzy tym i 100% bo mialem przestawic z atdc na btdc wiec tak jest ..
przemik Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Chyba odwrotnie... przestawic z BTDC na ATDC..
djzak Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Opublikowano 6 Lutego 2013 DZIS POPRAWILEM LEKKO KAT ..bo byl na btdc na late.. zmienilem to na atdc 0,6 mniej wiecej..i wtedy wysterowanie jest na 100% przy 90.2 stopnie silnika a jak kat ustawiam na 1.8 to wysterowanie spada do 45% wiec ustawilem taki kat bo chyba tak lepiej ...tylko zastanawia mnie jedno .. jest temp silnika 89.2 ..i wysterowanie pokazuje 78% mniej wiecej a jak jest to 90stopni to wskakuje na 100% no i w 000 2 tabela pokazuje 65-69:) wiec chyba wkoncu jest okey?????teraz czy bedzie odpalal lepiej .. csreeny ..z bs i me: http://img842.imageshack.us/img842/3760/measuring.png http://img18.imageshack.us/img18/1604/basicpu.png logi Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
leo... Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 jesli nie przeszkadza ci twarda praca zimnego silnika - zostaw tak jak jest - idealem bedzie 2.0ATDC w wymaganych i osiaganych - przy takich nastawach kultura pracy zimnego silnika jest satysfakcjonujaca takie nastawy jakie masz w tej chwili sa do zaakceptowania - auto bedzie palilo i jezdzilo poprawnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się