Mario22 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 ---------- Post added at 22:08 ---------- Previous post was at 22:05 ---------- tomaszstn przez Ciebie nie daje mi spokoju ta przekładka na 288 Rezaj rezaj
SebolA4 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Siemanko:hi: Kurde Wiosna idzie trzeba się zabrać poważnie za rezanie, bo wstyd się będzie pokazać na spocie, że o zlocie nie wspomnę. Tomek rób hamuloki bo 288mm w Twoim przypadku naprawdę będzie robiło robotę, a koszta masz śmieszne za zaciski i jarzma.
A4-Tomek Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Siemanko:hi:Kurde Wiosna idzie trzeba się zabrać poważnie za rezanie, bo wstyd się będzie pokazać na spocie, że o zlocie nie wspomnę. Tomek rób hamuloki bo 288mm w Twoim przypadku naprawdę będzie robiło robotę, a koszta masz śmieszne za zaciski i jarzma. No młaśnie tomaszstn zaproponował że odsprzeda mi jeden ze swoich dwóch kompletów ale to bym rezal dopiero na lato ewentualnie późną wiosną bo mam dosyć marznięcia w garażu
tomaszstn Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Siemanko Tomek te 288mm to min w Twoim wypadku Lepiej by było 312mm ale jak nie chcesz felg zmieniać to bierz 288mm. Koszty śmieszne a hample Ci się znacznie poprawią. W sumie jak audi mogło wymyśleć takie tarczki jak u Ciebie na przód kiedy fura waży z kierowcą prawie 1.5T
tomaszstn Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 No Pany, ciężko będzie pojeździć po A4 jak takie coś kupią nasze pieczarki http://biznes.onet.pl/szpieguje-w-wojsku-bedzie-obserwowal-polskich-kier,18861,5053769,1,fotoreportaze-detal-galeria
Mario22 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 No Pany, ciężko będzie pojeździć po A4 jak takie coś kupią nasze pieczarki http://biznes.onet.pl/szpieguje-w-wojsku-bedzie-obserwowal-polskich-kier,18861,5053769,1,fotoreportaze-detal-galeria A mi tam to koło hu... lata.... a śmigam codziennie A4 do pracy ... i mało kiedy gonie szybciej jak 140km/h a nawet w granicach 100 km/h bo mam spalanie na poziomie 5,6 przy tej predkości... od czasu do czasu sie tylko pogoni jak coś ciekawego leci... bardziej mnie martwią te yebane bramki za które codziennie będę płacił.... dobrze że mój główny BOSS smiga z Kato to jest szansa na dofinansowanie do wypłaty za dojazd ... ale i tak ten odcinek miał być free a wyszło jak zawsze w tym zjebanym kraju... bo ponoć koszty ich przerosły ... masakra ja bym w tą stolice atom puscił...
tomaszstn Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Też bym tam jakąś rakietkę puścił najlepiej z małą jądrową aby pozamiatać mazowieckie
Mario22 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Też bym tam jakąś rakietkę puścił najlepiej z małą jądrową aby pozamiatać mazowieckie A co z mazowieckiego masz te niby super hamulce ????
tomaszstn Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Nie, ale tam same darmozjady, przecież oni nie mają żadnego przemysłu a od nas idą miliardy do nich ---------- Post added at 13:56 ---------- Previous post was at 13:54 ---------- Mieli jeden zakład FSO to go spier..lili. Same banki, fundusze i 3filary. Skąd kasa? Ze śląska Jakbyśmy się odłączyli to w ciągu kilku lat mielibyśmy Stany, nawet nie Irlandię.
H4mm3R Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Też bym tam jakąś rakietkę puścił najlepiej z małą jądrową aby pozamiatać mazowieckie A co z mazowieckiego masz te niby super hamulce ???? :polew::polew:
Mario22 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Też bym tam jakąś rakietkę puścił najlepiej z małą jądrową aby pozamiatać mazowieckie A co z mazowieckiego masz te niby super hamulce ???? :polew::polew:
A4-Tomek Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Siemanko Tomek te 288mm to min w Twoim wypadku Lepiej by było 312mm ale jak nie chcesz felg zmieniać to bierz 288mm. Koszty śmieszne a hample Ci się znacznie poprawią. W sumie jak audi mogło wymyśleć takie tarczki jak u Ciebie na przód kiedy fura waży z kierowcą prawie 1.5T no pisałem Ci przecież że zmieniając na większe niż 288 musiał bym na gwałt szukać większych felg więc koszty by mnie przerosły więc już wole zmienić na 288 bo i tak między tarczami litymi a wentylowanymi jest różnica w hamowaniu. Znalazłem wątek gdzie Devastation wyczerpująco opisał różnicę jak dla mnie.
A4-Tomek Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 No widzisz nic tylko rezaj zacisk z tarcz 288 jest opisywany jako Teves FN-3? Bo tak jest opisany w książce "Sam naprawiam" a w Etce znalazłem numery zacisków L i R : 8E0 615 123 A oraz ... 124 A
tomaszstn Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 Wszystkie zaciski ATE pod tarcze 288 i 312 są te same wiec się nie przejmuj ---------- Post added at 15:20 ---------- Previous post was at 15:19 ---------- Występują w A4, A6, TT, Skodzie, Vw i Seacie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się