MAJKI Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Ale sie spamowicz dziś rozgadał :gwizdanie: ja spadam uruchomić klekota bo jakoś do roboty trzeba dojechać...
Guregoru Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 No co nie można tylko pisać i pisać poza tym do 700 strony jeszcze kawałek
Pelex Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Majki nic nie buj ropę nie tak łatwo zapalić
kris_kilt Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Majki nic nie buj ropę nie tak łatwo zapalić to fakt , mojemu znajomemu w peugot 307 sie przepaliła osłona termiczna i bak , doszlo już do tego że poduszki pod tylnią kanapą zaczęły się smażyć - w trasie do NL i spowrotem , mechanik mu powiedział , że miał szczęście że to diesel , jakby on - to mogło by być po chopie ...._________________________________________________ z nudów badam neta i ogłoszenia , patrze ile moje padło jest mniej więcej jeszcze warte i natknąłem się na takie ogłoszenie : http://allegro.pl/item695728224_audi_a4_okazja_zadbany_taniej_juz_nie_bedzie_zam.html co prawda , auto wogóle mi się nie podoba (prócz zderzaka z rs4)- jak dla mnie bardzo wiejsko zrobione - szczególnie tył , ale jedno mnie zaciekawiło,mianowicie 2.6 v6 - benzyna (seria 150ps) , tutaj pisze że 170ps po chiptuningu - możliwe ????
gregory Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 no ale poważnie Gregory, podjął byś się takiego swapa? W sumie dałoby radę zrobić. Za silnik kompletny z wiązką elektryczną, kompem musisz liczyć 3k zł conajmniej. Pewne sztuki z gwarancją chodzą po 5k zł nawet, ale wtedy masz pisemną gwarancję na przebieg i gwarancję na silnik, wiesz że jest pewny. Mowa tu o całkowicie kompletnym silniku. Nie ma co liczyć na silniki które kosztują 1k zł na allegro bo możesz później jeszcze dwa razy tyle do niego wsadzić. Najważniejsze pytanie powinieneś sobie zadać czy o to ci chodzi, czy rzeczywiście tego potrzebujesz, bo wcześniej pisałeś że koszty paliwa cię przerastają, a 1.8T mniej jak 1.8 ci nie spali. Tyle że będziesz miał moc pod stopą którą zawsze możesz użyć i istnieje możliwość zrobienia chipa i zagazowania tego 1.8T. Te silniki na chipie i na gazie śmigają aż miło jeśli montaż instalacji nie jest spartaczony i instalacja jest poprawnie skonfigurowana i wystrojona, daje dużo Fun-u. Takim 1.8T po chipie objedziesz spokojnie takiego 1.9TDI wyrezanego na 170-180KM, nawet na gazie Masz poza tym już nieco ścieżkę przetartą bo Boniu z spotów Bielskich robił swapa z 1.8 na 1.8T, teraz podobno zrobił se program, więc można się podpytać co konkretnie potrzeba i jakie koszta ona miał. Moje 260KM jeździ-ło i będzie jeździć na lpg jak to znów ogarnę, a to już przypuszczam w tym tygodniu poza tym to D4rk montuje na codzień te instalacje w Gliwicach.[br]Dopisany: 26 Lipiec 2009, 16:40_________________________________________________ jedno mnie zaciekawiło,mianowicie 2.6 v6 - benzyna (seria 150ps) , tutaj pisze że 170ps po chiptuningu - możliwe ???? Niemożliwe.
kris_kilt Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 dzięki gregor , tak też myślałem , jakby to było takie proste z tymi V-kami , to sam już bym zbierał na to hajs ... a tak jak już pisałeś , pozostaje mi sie tylko cieszyć z kultury pracy silnika i ogolnie autka , 14lat ale dalej "jary" rozmawiałem z m@rk'iem o zagazowaniu mojego paździocha , powiedział mi że cena za sekwencję to wydatek ponad 4k z robocizną , nieukrywam że to nie mały koszt ... bo już słyszałem opinie i z tego co czytałem , że idzie to zrobić za cenę ok 3k , więc teraz niewiem , czy u niego to taka renoma i tylko sobie liczą , czy te 3k - to w zakładzie "pana staszka" tylko ?? nieukrywam też,że jak tylko dostanę zwrot $$ z UK , to odrazu zakładam , bo mnie koszty paliwa zeżrą razem z tym autem :gwizdanie: hehehe
Gracjan Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Dobry Ja też jednak nie pojechałem na giełdę....
gregory Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 cena za sekwencję to wydatek ponad 4k z robocizną , nieukrywam że to nie mały koszt ... bo już słyszałem opinie i z tego co czytałem , że idzie to zrobić za cenę ok 3k , więc teraz niewiem , czy u niego to taka renoma i tylko sobie liczą , czy te 3k - to w zakładzie "pana staszka" tylko ?? nieukrywam też,że jak tylko dostanę zwrot $$ z UK , to odrazu zakładam , bo mnie koszty paliwa zeżrą razem z tym autem :gwizdanie: hehehe Do 6 cylindrów niestety jest droższa sekwencja, bo jak do 4 cylindrów można założyć już za 2500zł to do V6 słyszałem że 3500-4000zł. Nie pytaj nawet jaki jest koszt do 8 garów Tylko jak będziesz montował to musisz zabdać, aby założyli ci odpowiednie podzespoły, czyli reduktor co najważniejsze i wtryski też z zapasem wydajności, a nie żeby chodziło to na pograniczu wydajności, przez co silnik cierpi i same podzespoły instalki lpg się też szybciej zużywają. Zresztą D4rk ci to dobrze założy
kris_kilt Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Do 6 cylindrów niestety jest droższa sekwencja, bo jak do 4 cylindrów można założyć już za 2500zł to do V6 słyszałem że 3500-4000zł. Nie pytaj nawet jaki jest koszt do 8 garów Tylko jak będziesz montował to musisz zabdać, aby założyli ci odpowiednie podzespoły, czyli reduktor co najważniejsze i wtryski też z zapasem wydajności, a nie żeby chodziło to na pograniczu wydajności, przez co silnik cierpi i same podzespoły instalki lpg się też szybciej zużywają. Zresztą D4rk ci to dobrze założy no jak już będzie hajs na koncie , to pierwszą osobą do której się udam to będzie d@rk tylko właśnie myślałem że może być ciut taniej , ale widzę że jednak nie , zreszta jestem zdania , że jak się coś robi dla siebie(czyt.auto) to niewarto oszczędzać na starcie te kilka pln , a później tego żalować , tylko robić tak żeby to miało "ręce i nogi" i śmigało gregor , dzięki za twoje nieocenione opinie i szacun za wiedzę
Pelex Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 KRIS a ile ty zamierzasz jeszcze jeździć ta właśnie audicą ? Pomyśl czy to Ci się w ogolę opłaca
kris_kilt Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 KRIS a ile ty zamierzasz jeszcze jeździć ta właśnie audicą ? Pomyśl czy to Ci się w ogolę opłaca hmm , chyba wlaśnie jeszcze troche nią pojeżdzę , z kilka lat , bo narazie kasa mi się nie odkłada zabardzo , niestety uczelnia sporo mnie kosztuje + życie, zreszta mam w miare pewne auto - przynajmniej tak sądze po roku czasu go użytkowania + mały przebieg jak na ten wiek i co ważniejsze rzeczywisty , zreszta mój ojciec z chęcią by je kiedyś odemnie odkupił jakbym się zdecydował zmienić , więc by zostało w rodzinie sądze zresztą jakby mi miało nagle zostawać ok 500zeta co miech w kieszeni , też bym się nie obraził dodatkowo czekam na zwrot z UK - taka jakby free kasa , trochę dołożę i będzie gdzieś koło 4k mam nadzieję a żebym zmieniał furę , to potrzebuję jakieś 10k + sprzedaż tego , żeby to miało jaki kolwiek sens , takie moje prywatne zdanie_________________________________________________ pytanie z innej beczki , sam się nie orientuję więc pytam , bo już słyszałem taką opinię : gdy jak auto stoi w miejscu z zapalonym silnikiem na biegu jałowym , akumulator jest ładowany przez alternator?? czy tylko podczas jazdy ??
Pucek Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 najważniejsze to to że nie widzę się w innym aucie jak audi, następnym miało by być B6 ale jak wiadomo na dobre trzeba duuużo mieć, a pozatym jest bardzo mało takich w extra stanie szkoda mi też zmieniać moje B5 na inne B5, więc pomyślałem o swapie, wiem też że za taki silnik trzeba liczyć 3 tyś zł żeby nie kupić mega padła, dlatego miałem na myśli kupno anglika, z klimą i tym silnikiem, przekładka silnika i klimy, nie powinno być większych problemów, a silnik można zawsze w tym aucie wypróbować, sprawdzić kompresje i wogule jego stan, taki anglik to koszt już w polsce 5 tyś zł, a tam oczywiście taniej odnośnie kosztów utrzymania auta, teraz mam spore bo wszędzie jade autem, ale po mojej przeprowadzce wystarczy mi jeden bak na miesiąc więc mogę mieć nawet 250 konne auto, a jak by co to gaz i po sprawie, tylko czy ktoś za parę lat kupi takie kombinowane auto? tutaj jest ten myk
Pelex Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Jest ładowany nawet gdy stoi na biegu jałowym jak sie nie myle to chyba około 14V powinien mieć
krolu Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 trzymania auta, teraz mam spore bo wszędzie jade autem, ale po mojej przeprowadzce wystarczy mi jeden bak na miesiąc więc mogę mieć nawet 250 konne auto, a jak by co to gaz i po sprawie, tylko czy ktoś za parę lat kupi takie kombinow Ciekawe ile kosztuje poliftowy anglik z 1,8 T ??
Pelex Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Pucek klubowicz sprzedaje http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_sprzedam_b5_99r_180ps-t89319.0.html
Pucek Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 już napisałem maila ogólnie to NIE PODOBA MI SIĘ b5 avant a poliftowy to nie musi być królu, a czemu pytasz o polifta?[br]Dopisany: 26 Lipiec 2009, 20:23_________________________________________________tak wogule to angliki tak tanio stoją że szok, popatrzcie na B6...od 22 tyś zł ale kup, przerób, no dobra wyjdzie tanio, ale kto to potem odkupi?
Pelex Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Pucek za tego avanta to Przeca Audi Mazda i Alfa robi najładniejsze kombiki nie ma sie do czego przyczepić
Pucek Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 poprostu B6 w avancie jest boska, ale B5 jest tak jakby no...ten tył mi się nie podoba
Pelex Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 http://moto.allegro.pl/item694052791_audi_a4_1_8t_pedantycznie_zadbany.html
Pucek Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 rocznik, kolor, brak ori xenona, sprzedaje po roku? ogólnie golas wolał bym dołożyć i brać od Mirka :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się