horny devil Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Pany pytanie natury technicznej. Czy sprzęgło klimatyzacji jak się włączy to ma stały opór czy przepuszcza w zależności od zapotrzebowania??Mam wrażenie że im cieplej tym klima robi większy opór a przez to auto ledwo mi się kula. po wyłączeniu klimy raczej jeździ ale to trudno wytestować.Mechanior wspominał o tym że przy uruchomieniu klimy słychać pomału sprzęgło z klimy. Pytanie tylko czy to ma aż taki wpływ na moc silnika?
secio84 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Jeśli masz sprzęgło typu elektromagnetyczne to będzie go słychać przy włączeniu i potem poprostu działa jeśli masz nowszy typ to sprzęgło w zasadzie którego nie ma działa cały czas i tylko zawór steruje klima. Obie te opcje dają opór ale stały napewno się nie zmiesza ani nie zwiększa. naciepane z GT-I9195 Te które mają zawór czyli bez elektromagnesu dają różny opór od 20% do nawet 100% wiec możesz mieć takie wrażenie naciepane z GT-I9195
Arturoo Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Jeśli masz sprzęgło typu elektromagnetyczne to będzie go słychać przy włączeniu i potem poprostu działa jeśli masz nowszy typ to sprzęgło w zasadzie którego nie ma działa cały czas i tylko zawór steruje klima. Obie te opcje dają opór ale stały napewno się nie zmiesza ani nie zwiększa. naciepane z GT-I9195 Te które mają zawór czyli bez elektromagnesu dają różny opór od 20% do nawet 100% wiec możesz mieć takie wrażenie naciepane z GT-I9195 Tyś jest jaki wykładowca ,czy jak ?? brakowało tylko rysunku technicznego ze strzałkami
secio84 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Spoko zaraz dorzucę naciepane z GT-I9195
secio84 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Jeśli masz sprzęgło typu elektromagnetyczne to będzie go słychać przy włączeniu i potem poprostu działa jeśli masz nowszy typ to sprzęgło w zasadzie którego nie ma działa cały czas i tylko zawór steruje klima. Obie te opcje dają opór ale stały napewno się nie zmiesza ani nie zwiększa. naciepane z GT-I9195 Te które mają zawór czyli bez elektromagnesu dają różny opór od 20% do nawet 100% wiec możesz mieć takie wrażenie naciepane z GT-I9195 Tyś jest jaki wykładowca ,czy jak ?? brakowało tylko rysunku technicznego ze strzałkami Arturoo skrzyni nigdzie nie ma z 2.5 nie pasuje z b7 również musze mieć dokładnie taka jak mam naciepane z GT-I9195
horny devil Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Jeśli masz sprzęgło typu elektromagnetyczne to będzie go słychać przy włączeniu i potem poprostu działa jeśli masz nowszy typ to sprzęgło w zasadzie którego nie ma działa cały czas i tylko zawór steruje klima. Obie te opcje dają opór ale stały napewno się nie zmiesza ani nie zwiększa. naciepane z GT-I9195Te które mają zawór czyli bez elektromagnesu dają różny opór od 20% do nawet 100% wiec możesz mieć takie wrażenie naciepane z GT-I9195 Wydaje mi sie ze mam wlasnie te elektromagnetyczne. Na zasadzie on/off, slychac taki charakterystyczny "cyk"przy uruchamianiu. Zastanawiam sie co to moze byc z ta utrata mocy. Ewidentne to jest przy wzroscie temp zew. P.s. montaz icka tu nie pomoże
Arturoo Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Jeśli masz sprzęgło typu elektromagnetyczne to będzie go słychać przy włączeniu i potem poprostu działa jeśli masz nowszy typ to sprzęgło w zasadzie którego nie ma działa cały czas i tylko zawór steruje klima. Obie te opcje dają opór ale stały napewno się nie zmiesza ani nie zwiększa. naciepane z GT-I9195 Te które mają zawór czyli bez elektromagnesu dają różny opór od 20% do nawet 100% wiec możesz mieć takie wrażenie naciepane z GT-I9195 Tyś jest jaki wykładowca ,czy jak ?? brakowało tylko rysunku technicznego ze strzałkami Arturoo skrzyni nigdzie nie ma z 2.5 nie pasuje z b7 również musze mieć dokładnie taka jak mam naciepane z GT-I9195 Dzwoniłeś tam gdzie Ci dałem namiar ??
secio84 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Jeśli masz sprzęgło typu elektromagnetyczne to będzie go słychać przy włączeniu i potem poprostu działa jeśli masz nowszy typ to sprzęgło w zasadzie którego nie ma działa cały czas i tylko zawór steruje klima. Obie te opcje dają opór ale stały napewno się nie zmiesza ani nie zwiększa. naciepane z GT-I9195 Te które mają zawór czyli bez elektromagnesu dają różny opór od 20% do nawet 100% wiec możesz mieć takie wrażenie naciepane z GT-I9195 Tyś jest jaki wykładowca ,czy jak ?? brakowało tylko rysunku technicznego ze strzałkami Arturoo skrzyni nigdzie nie ma z 2.5 nie pasuje z b7 również musze mieć dokładnie taka jak mam naciepane z GT-I9195 Dzwoniłeś tam gdzie Ci dałem namiar ??Dzwoniłem nie ma zaproponował mi ze ma quattro jak chce to może mi to wrzucić hehe naciepane z GT-I9195 Jeśli masz sprzęgło typu elektromagnetyczne to będzie go słychać przy włączeniu i potem poprostu działa jeśli masz nowszy typ to sprzęgło w zasadzie którego nie ma działa cały czas i tylko zawór steruje klima. Obie te opcje dają opór ale stały napewno się nie zmiesza ani nie zwiększa. naciepane z GT-I9195Te które mają zawór czyli bez elektromagnesu dają różny opór od 20% do nawet 100% wiec możesz mieć takie wrażenie naciepane z GT-I9195 Wydaje mi sie ze mam wlasnie te elektromagnetyczne. Na zasadzie on/off, slychac taki charakterystyczny "cyk"przy uruchamianiu. Zastanawiam sie co to moze byc z ta utrata mocy. Ewidentne to jest przy wzroscie temp zew. P.s. montaz icka tu nie pomoże No to jeśli słychać to włączenie to ma stały opór naciepane z GT-I9195
Arturoo Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Jeśli masz sprzęgło typu elektromagnetyczne to będzie go słychać przy włączeniu i potem poprostu działa jeśli masz nowszy typ to sprzęgło w zasadzie którego nie ma działa cały czas i tylko zawór steruje klima. Obie te opcje dają opór ale stały napewno się nie zmiesza ani nie zwiększa. naciepane z GT-I9195 Te które mają zawór czyli bez elektromagnesu dają różny opór od 20% do nawet 100% wiec możesz mieć takie wrażenie naciepane z GT-I9195 Tyś jest jaki wykładowca ,czy jak ?? brakowało tylko rysunku technicznego ze strzałkami Arturoo skrzyni nigdzie nie ma z 2.5 nie pasuje z b7 również musze mieć dokładnie taka jak mamnaciepane z GT-I9195 Dzwoniłeś tam gdzie Ci dałem namiar ?? Dzwoniłem nie ma zaproponował mi ze ma quattro jak chce to może mi to wrzucić hehe naciepane z GT-I9195 no to nad czym się zastanawiasz ??
secio84 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Nad tym ze kasy nie ma a pozatym słyszałem ze to nie dobry pomysł naciepane z GT-I9195
secio84 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Za co chyba za ryż naciepane z GT-I9195
secio84 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Kupiłem łożyska będę swoją skrzynie regenerowal naciepane z GT-I9195
pajda Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Kupiłem łożyska będę swoją skrzynie regenerowal naciepane z GT-I9195 A to co się stało bo ja nie w temacie?
secio84 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Kupiłem łożyska będę swoją skrzynie regenerowal naciepane z GT-I9195 A to co się stało bo ja nie w temacie?Od jakiegoś czasu skrzynia zaczęła huczec no i postanowiłem to zrobić. Bo za uzywke w dobrym stanie 1.5 tys wołają wiec mnie wyjdzie to taniej naciepane z GT-I9195
pajda Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Kupiłem łożyska będę swoją skrzynie regenerowal naciepane z GT-I9195 A to co się stało bo ja nie w temacie?Od jakiegoś czasu skrzynia zaczęła huczec no i postanowiłem to zrobić. Bo za uzywke w dobrym stanie 1.5 tys wołają wiec mnie wyjdzie to taniej naciepane z GT-I9195 No co ty gadasz, ja mam nalatane pol miliona i mi nic się nie dzieje
Arturoo Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 (edytowane) jeden umie zmieniać biegi...drugiemu idzie to trudniej Edytowane 2 Czerwca 2015 przez Arturoo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się