Jump to content
0
efendi44

n18 zamiast n75???

Recommended Posts

witam serdecznie.pytanie jak w temacie czy n75 mozna zastapic n18?pasowac pasuje ale czy pod wzgledem parametrow bedzie ok?mam tak zrobione i nie jestem co do tego przekonany.pozdrawiam serdecznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1z-ta?mozesz rozwinac co to znaczy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1z-ta?mozesz rozwinac co to znaczy?

:decayed:

takie podmiany(n18 -> n75) się robi by wykluczyć uszkodzenie n75 :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

W silnikach gdzie jest turbo z WG ( sterowane nadcisnieniem ) raczej ciezko podmienic N75 z N18.


====== B5 1Z ====== B6 AVF ====== B8 CGLC  :quattro:  ====== 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cieżko?ale ze sie nie robi tego?nie powinno?bo pasowac pasuje.a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest inna zasada sterowania. W slinikach z turbo WG zawór N75 sterowany jest nadcisnieniem, a w VGT podcisnieniem, wiec nie bedzie to chodzic poprawnie.

Jaki masz silnik bo to podstawowe pytanie?


====== B5 1Z ====== B6 AVF ====== B8 CGLC  :quattro:  ====== 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Awx 130.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazdy co innego pisze.heh trzeba bedzie samemu sie przekonac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:facepalm:

Przecież wyraznie Ci napisalem: AWX ma turbo ze zmiennna geometria ( VGT ), sterowane podciśnieniem , wiec zaworki N18 i N75 sa takie same i mozna podmienic bez problemu.


====== B5 1Z ====== B6 AVF ====== B8 CGLC  :quattro:  ====== 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W silnikach gdzie jest turbo z WG ( sterowane nadcisnieniem ) raczej ciezko podmienic N75 z N18.

ja juz pol roku tak jezdze i nic sie nie dzieje ,czasami cos tam przerwie ale ciagnie turbo dalej.lepiej tak jak bez zadnego zaworu.


nie ma mnie na forum. jak cos pisac na prywatny e-mail ,( problemy zdrowotne ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z powodzeniem można w AWX zamienić N18 z N75 - i turbo również będzie pompować jak trzeba mimo różnicy średnic otworów w dyszach tych elektrozaworów. Kolega speckom w innym dawnym temacie również udowodnił, że można N18 podmienić w miejsce sterującego ciśnieniem N75 w silniku 1Z (potwierdził to również specjalnie dla mnie kolega z forum elektrody przesyłając mi logi dynamiczne) - wystarczy tylko inaczej podpiąć wężyki ciśnieniowe do podciśnieniowego N75 (tego z białą główką).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Z powodzeniem można w AWX zamienić N18 z N75 - i turbo również będzie pompować jak trzeba mimo różnicy średnic otworów w dyszach tych elektrozaworów. Kolega speckom w innym dawnym temacie również udowodnił, że można N18 podmienić w miejsce sterującego ciśnieniem N75 w silniku 1Z (potwierdził to również specjalnie dla mnie kolega z forum elektrody przesyłając mi logi dynamiczne) - wystarczy tylko inaczej podpiąć wężyki ciśnieniowe do podciśnieniowego N75 (tego z białą główką).

wreszcie ktos mnie poparł :banan::banan::banan: .

dokładnie w 1z da sie normalnie tak jezdzić ale... w 8bit sterowniku ,jak wsadziłem 16bit to juz nie chciał tak jezdzić i musiałem załatwić oryginalnego n75 w metalowej obudowie taki jak w 1z siedzi :wink:


nie ma mnie na forum. jak cos pisac na prywatny e-mail ,( problemy zdrowotne ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...