Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7]Audi, A4 B7 Sline 284hp + Historia napraw + Zmiana koloru na wiosnę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przedstawiam kilka zdjęć mojego pierszego Audi.

Zachęcam do opinii, bardzo chętnie dokonam wszelakich ulepszeń, które nie zniszczą charakteru tego samochodu.

- skórzane kubełkowe fotele

- czarna podsufitka

- automatyczna skrzynia biegów tipronik

- bi ksenony skrętne

- oryginalny system BOSE ze zmieniarka na 6 cd subwoofer w bagażniku

- nawigacja satelitarna- polskie mapy oraz całej europy wschód zachód napisy po polsku

- tylna roleta

- wielofunkcyjna kierownica

- klima tronik 2 strefowy

- podgrzewane przednie siedzenia

- elektryczne lusterka

- elektryczne wszystkie szyby

- tuner TV

- tuner DVD

- 2 wejścia na karta SDS

- zestaw głośno mówiący oryginalny audi sterowany z kierownicy

- przyciemniane tylne szyby

- stały napęd na 4 kola

- 8 Airbagów

- Przebieg 220 tyś, sprawdzony

Pozdrawiam

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Program w końcu zrobiony u kolegi Grzegorza anderllh. Przyjemność z jazdy wzrosła 100%. Poniżej wykres do Waszej oceny, bardzo chętnie wysłucham wszelakich opinii

View image: kon1981

Przed wiosną wymieniony został również :

wydech Milltek Cat-back

felgi na 18"

Lampy tył na LED

Opublikowano

:hi:

Na początek napisz coś na temat wyposażenia. Autko fajne z fajnym silnikiem :wink: Jak widać do pełnego s-line jeszcze trochę brakuje i to powinno być zrobione moim zdaniem na 1 miejscu :naughty: , ale każdy robi samochód pod siebie nie pod innych więc do dzieła

Opublikowano

no ładne,ja na początek dokupiłem dokładkę tylnego zderzaka od S-lina i pomalowałem ją razem z anteną w kolor w międzyczasie szukałem spoilera i dokupiłem w kolorze....

Opublikowano

Malowana czy oklejona? Z pakietem s-line będzie zacnie :kox:

Opublikowano

Do automatu powoli się przyzwyczajam :banan:, ale sentyment manualki póki co pozostaje

---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 21:36 ----------

Oklejona, zawsze ten mat mi się podobał. Proszę o więcej propozycji co do pakietu s-lline, moja wiedza jest póki co mocno ograniczona

Opublikowano

Zobacz u mnie jak wyglądało auto przed s-line i teraz już z s-line :wink:

Opublikowano

Wrzucaj pakiet S-Line/S4 na zewnątrz i będzie git. Gratki furki! :good:

Opublikowano

myślę, że 18" jeszcze bardziej poprawiły by wygląd, zwłaszcza na zwieszeniu s-line

Opublikowano

Super w tym macie wyglada :shock3::shock3::slina::slina::slina: Bezawaryjnosci zycze!!:decayed:

Opublikowano

Na wiosne mam 17, właśnie poszukuję opon, jak macie jakieś ciekawe propozycje to chętnie wysłucham.

Opublikowano

Jak szukasz opon '17 to lepiej rozejrzyj się za kołami '18. :wink4: Felgi używki ORI '18 z gumami kupisz za tyle ile będziesz musiał dać za opony do tej '17. :cool: A na 18ce o wiele lepiej będzie to wyglądać. :good:

Opublikowano
Jak szukasz opon '17 to lepiej rozejrzyj się za kołami '18. :wink4: Felgi używki ORI '18 z gumami kupisz za tyle ile będziesz musiał dać za opony do tej '17. :cool: A na 18ce o wiele lepiej będzie to wyglądać. :good:

Kolega patrzy też na bezpieczeństwo, a nie felgi + byle jakie szmaty na pół sezonu :whistling:

Opublikowano

Pena racja, do opon używanych chyba nigdy się nie przekonam, chociaż nigdy nie kupowałem więc i złego doświadczenia nie mam :grin:

A te 17 na razie mi wystarczają, przy tym zawieszeniu nie wygląda to najgorzej

Opublikowano
Jak szukasz opon '17 to lepiej rozejrzyj się za kołami '18. :wink4: Felgi używki ORI '18 z gumami kupisz za tyle ile będziesz musiał dać za opony do tej '17. :cool: A na 18ce o wiele lepiej będzie to wyglądać. :good:

Kolega patrzy też na bezpieczeństwo, a nie felgi + byle jakie szmaty na pół sezonu :whistling:

Jak kolega ma oczy to będzie wiedział co kupuje. :cool: Oczywiście bezpieczeństwo na pierwszym miejscu i nikt nie namawia go na zakup opon, które nie nadają się do jazdy. :cool:

Opublikowano

Chciałbym jeszcze szanownych kolegów zapytać o pewną sprawę, jakie powinny być prawidłowe wolne obroty a moim Audi ?

Mam poniżej 800/min i daje się wyczuć lekkie buczenie i drżenie, które zmniejsza się po lekkim wciśnięciu gazu.

Jest to mój pierwszy tak duży silnik i do tego automat, więc zastanawiam się czy "ten typ" po prostu jest tak głośny ze względu na swoją pojemność, czy faktycznie trzeba mu podnieść obroty.

Z góry dziękuję za pomoc

Opublikowano

Kolego ja u siebie mam ok. 900/min ale w 1.9 . Nie wiem ile prawidłowo być powinno, zapewne za chwile ktoś z takim samym silnikiem napisze Ci i wyjaśni się.

Opublikowano

Ja miałem coś ponad 800 ale buczenia nie było i nic nie drżało, tylko miałem manualna skrzynie. Może dwumas? Ale to moje domysły...

Opublikowano

Kolorek zacny .Bezawaryjności

Opublikowano

Świetna furka,

s-line we wnętrzu robi robotę :kox: ale fakt z zewnątrz trochę brakuje - dopieścisz i będzie szał:wink:

Co do kół to nawet się nie zastanawiaj, min 18 bo i tak z czasem zaczniesz szukać 19:decayed:

Jeśli chodzi o obroty to ja mam właśnie ok. 800 bo silniki V6 są lepiej wyważone i mają z regułu niższe obroty niż 4cylindrowe, w V8 obr jałowe są nawet na poziomie 600:wink: przynajmniej w nowej S6:grin:

PS

Przepraszam z góry za ton ale wywal czym prędzej ten durny wynalazek który wpinasz zamiast pasa bezpieczeństwa! Przecież przy lekkiej stłuczce (nawet nie z Twojej winy) poduszka Cię zabije! I to wcale nie będzie musiało być duże uderzenie! Jak już Cię tak pas uwiera to podjedź do kogoś z VAGIEM żeby Ci wyłączył przypominacza niezapiętego pasa - wtedy poduszka nie wystrzeli i plus będzie taki że zaoszczędzisz na naprawie :grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...