wampir Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Opublikowano 17 Marca 2013 (...)00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference – Intermittent (...) 00550 - Ross-Tech Wiki 00550 - Start of Injection Regulation 00550 - Start of Injection Regulation: Control Difference Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ON Loss of Power Starting Problems Transmission in Emergency Mode Possible Causes Fuel Tank incorrectly filled with Petrol or Biodiesel Air/Water in Fuel System Injection Timing incorrect Electrical Fuel Pump faulty Possible Solutions Check Fuel Tank for Petrol and Biodiesel Drain Tank and Fuel System Check Fuel System for Air/Water Check Fuel Supply and Return Lines for Blockage and Leaks Check Electrical Fuel Pump Check/Correct Injection Timing Perform Basic Setting / Use TDI-Graph od czego zacząć? Jak się sprawdza te timingi?
AndyN Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 Linki, które mogą się przydać: - Audi A6 C5 Avant quattro 2,5 tdi 180KM manual nie odpala • .: AUDI KLUB POLSKA :. • - [A6 AFB] błąd 00550 • .: AUDI KLUB POLSKA :. • Zadaj pytanie na tamtym forum. 2,5 jest dużo bardziej popularny w A6. Bez podłączenia VAGa to wróżenie z fusów.
kudalty66 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 przecież 550 to błąd w regulacjii poiczątku wtrysku, albo wtrysk sterujący siedzi, ale prawie napewno źle ustawiony kąt wtrysku,. dla pewności tez zalałbym bak do pełna, wtedy łatwiej ma pompa w przypadku odpowietrzania, lub samoczynnego zapowietrzania się,. przelewy do sprawdzenie i ponowne odpowietrzenie układu,. żebyś czasem 2.5 z plaka nie palił, !!!!! drugi czujnik stopu do wymiany,.
KrzysiekA4 Opublikowano 18 Marca 2013 Opublikowano 18 Marca 2013 Witaj, 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference – Intermittent Po wymianie rozrządu pewnie nie został ustawiony na kompie kąt wtrysku,ja miałem ten sam błąd.Po ustawieniu kąta błąd zniknął wiec obstawiałbym bym na to.pozdawiam
wampir Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Opublikowano 19 Marca 2013 a jak się ustawia ten kat wtrysku ?
KrzysiekA4 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Wrzuć auto na VAG dla pewności porób logi,poczytaj sobie zapożyczony z innego forum temat,ja na podstawie tych wskazówek ustawiłem kąt(jeśli to jest jedyna przyczyna) Audi A6 Klub Polska :: [A6, C5 2,5 AFB]BŁĄD 550 Reg.kąta wyprz.wtrysku??? jasno i szybko wyjaśnione co i jak.
wampir Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 ja auta nie mogę odpalić, to jak mam zrobić logi ?
KrzysiekA4 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Pisałeś że odpaliło,więc myślałem że taka możliwość będzie.Chyba że coś żle doczytałem
wampir Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 był odpalony po zmianie rozrządu kilka razy, ale potem zgasł po wrzuceniu wstecznego (nie puszczałem sprzegla) i od tego momentu nie może zapalić.
KrzysiekA4 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Rozrząd i pompa dobrze zgrana ze sobą??
wampir Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 niby jakiś spec ustawial, nie byłem przy tym, miał ponoc jakies nastawniki czy blokady
KrzysiekA4 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Powiem szczerze że przez neta ciężko cokolwiek będzie stwierdzić.Bynajmniej dla mnie jeżeli odpalało a po wrzuceniu wstecznego zgasło :/ ---------- Post dopisany at 08:03 ---------- Poprzedni post napisany at 08:02 ---------- Myśle że mądra radą ściągnąć speca co robił auto na blokadach:) ---------- Post dopisany at 08:27 ---------- Poprzedni post napisany at 08:03 ---------- Bardziej radykalnie można zaznaczyć na kole regulacji kąta punkt wyjścia i próbować w lewo i w prawo po 1mm czy odpali.Jak odpali to logi i ustawić jak potrzeba
wampir Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Auto już pali i jeździ. Powodem był przerwany kabelek Dzisiaj wymieniliśmy czujnik przy pedale hamulca i skasowałem błędy Control Module Part Number: 4B0 907 401 H Component and/or Version: 2,5l/4VT EDC G00SG D33 Software Coding: 01002 Work Shop Code: WSC 25348 3 Faults Found: 00741 - Brake Pedal Monitoring 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01440 - Fuel Level Signal 30-00 - Open or Short to B+ 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference – Intermittent Następnie pojeździliśmy po mieście żeby rozgrzać auto i zrobiłem logi statyczne i dynamiczne na tyle na ile zdążyłem poczytać o logowaniu tdi. Jeżeli czegoś brakuje to dajcie znać. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Zastanawia mnie temperatura coolantu i ta różnica. Nie mam za bardzo porównania bo mój 1.8T po modach wypada dużo lepiej, ale mam wrażenie, że ten 2.5TDI nie jedzie za dobrze. Tuż przed 4000obr pojawia się odcinka. Tak ma być? ---------- Post dopisany 11-04-2013 at 09:21 ---------- Poprzedni post napisany 09-04-2013 at 18:41 ---------- Nikt nie pomoze ?
kudalty66 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 kat wtrysku teoretycznie jest w zakresie, na late masz 1 ATDC, niby w zakresie ale jednak podczas jazdy wywala błąd,. ustaw na Late 2 stopnie Atdc coś nie tak z przepływka lub EGrem, turbinka, tez mogłaby troche wczesniej sie budzić,. czujnik temperatury płynu do wymiany,.
wampir Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2013 który to jest ten czujnik temp plynu? Moglbys mi powiedzieć gdzie go znajde i jaki ma numer? Moglbym do Ciebei ewentualnie zadzwonić kiedyś popołudniem abys mnie poinstruowal przez telefon co zmienić w vagu?
kudalty66 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 czujnik płynu, obok pompy wtryskowej od góry na 4 przewody, zobacz jaki ma kolor pierścień pod kostką i taki sam kup
wampir Opublikowano 30 Maja 2013 Autor Opublikowano 30 Maja 2013 Czy spalanie 12l/100km może wynikac z tego ze ten czujnik temperatury jest słaby?
KrzysiekA4 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Opublikowano 1 Czerwca 2013 Witam,dodatkowo dopowiem że przydałoby się moim skromnym zdaniem przeczyścić przepływkę bezdotykowo oczywiście!!! najlepiej odpowiednim środkiem ja osobiście użyłem spray do tarcz i podziałało dodatkowo auto odżyło znacznie pozdrawiam.
wampir Opublikowano 1 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2013 Czujnik wymieniony i coś się z mocą poprawiło. Dzisiaj kuzyn zadzwonił, że znowu powrócił problem z odcinką tzn wygląda to tak, że podczas przyspieszania wskazówka obrotomierza dochodzi do np. 3800obr a wczoraj nawet do 3300obr i odbija się nie chcąc isc wyżej. Co to może być? Nadal jest błąd 00550
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się