sprytny Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 Witam jeszcze raz. Tak się składa, że pojawiła się okazja i kupiłem Audi A4 B6 Quattro 1.8T 150 kucy. Zapomniałem dodać, że z LPG BRC Sequent 24. Kolor jakiś niebieski metalik . Pasuje mi to o tyle, że nie przepadam za dieselami ( chyba, że 3.0 TDI w B7 ... ) a dojeżdżam do pracy kawałek. A na chwilę obecną moja kochana A3 AGN czyli 1.8 żre jak smok 10 l na trasie ! Gdzie lecę tak ok 110 - 120. Auto za stare i bez potencjału żeby pakować gaz. Mimo tego, że nic się w niej nie dzieje jest bezwypadkowa z małym przebiegiem trzeba iść do przodu. A tak jak pisałem okazja czyni mnie właścicielem B6. Do tego quattro Muszę jednak jedno zauważyć. A3 mimo tego, że poprzednia generacja niż B6 to miało parę fajnych rozwiązań, których próżno szukać w B6. Po pierwsze schowek pod siedzeniem. Brakuje mi go bardzo. Dalej, schowek ten standardowy W A3 był dzielony z półeczką. W A4 jest wielka dziura No i najważniejsze. A3 miało zawsze 4 głośniki + woofer. Czy to Nokia czy Bose. A w B6 mam tylko 4 głośniki. Będę musiał poszperać trochę może przełożę głośniki bo w A3 zmieniałem. Tu fotka mojej A3. Sporo serca w nią włożyłem no ale cóż trzeba się rozstać Tak przy okazji jest do kupienia A tu więcej info na temat A4. Sorry za brak niektórych informacji ale odebrałem je po ciemku i nie miałem czasu niczego zdekodować. Przy okazji... gdzie jest tabliczka z kodami wyposażenia? Rok produkcji: 2001 Przebieg: ok 200 000 km Wyposażenie: - ilości poduszek jeszcze nie znam - kierownica czteroramienna :/ - LPG ! BRC Genius Sequence 24 na railu - QUATTRO ! - 15'' felgi - trochę kiepsko... - klimatronik - FIS - 5 biegowy manual - 2 szyby w prądzie i usterka, tył korba ( uroki polskich salonów ) - Radio jakiś Pioneer ale przełożę swoje z A3. - Radio z A3 przełożone - halogeny Jak coś znajdę to dopiszę. Teraz najważniejsze czyli plany !!! Siedzę chwilę na forum i czytam i wiem czego chcę O A4 myślałem od dawna ( B5 w dużej V6 ) Z rzeczy pilnych bardzo to muszę ogarnąć schowek. Urwany jest zawias i trzyma się tylko na zamku. Wymontuje go i dam do poklejenia może wyjdzie. No i coś z zawiasem jest nie halo bo się tłucze lewa strona lekko. Mam spaloną pamieć od przebiegu. Wyskakuje mi ERROR. Do tego ręczny potrafi czasem piknąć bo nie jest złożony do końca. 19.02 mam mechanika więc będzie robione wszystko. Auto jest wyprane i wypolerowane ( poprzedni właściciel miał 2kę dzieci, które dobrze nasyfiły z tyłu ) Aaaa i ważna sprawa bo nie wiem w sumie co to. Myślałem, że przez lpg ale wątpię bo na Pb to samo. Zacznę od tego, że sprzęgło bierze na samej górze. Przy przyspieszaniu i zmianie biegów często mi podskakują obroty. I to tak baaaardzo. ( 300 obr? ) Na pewno po części z przyzwyczajenia, że A3 miało nisko. Z drugiej strony często jeżdżę różnymi autami i nie mam tego problemu :/ Sprzęgło się kończy? A no i czy da się ogarnąć FIS z LPG.... ? Plany : 1. Program na ~190 kucy. Mam nadzieję, że siądzie. 19.02 się okaże Gość, u którego będę to robił miał A3 1.8T 150HP zdłubane na prawię 300 koni więc da radę 2. Strojenie gratów lpg na tą moc bo nie wiem czy reduktor w ogóle wyrobi. /// OK ! 3. Felgi minimum 17 cali ( mam w A3 BBS RX II ale tam jest rozstaw 5x100.... myślę czy nie kupić dystansów z adapterami. Wie ktoś jak to się sprawdza? ) 4. Zglebić go lekko ( A3 miałem na 17'' i na -40 mm i powiem szczerze, że często rzucałem ku**ami przez dziury ) 5. Wydech - widzi mi się 2,7 DP a reszta 2,5. Potem strumienica lub przelotowy. Na końcu nie wiem. Może jakaś puszka przelotowa. Nie chce zbyt głośnego ale chcę strzały z rury 6. Lotka na bagażnik 7. Zderzak a raczej dolna część z S4. 8. Jakiś wskaźnik doładowana i EGT by się przydał. 9. Dokładka tylnego zderzaka w KOLOR ! Tyle z planów na ten rok. I tak sporo i wątpię, że wyrobię. Na moje nieszczęście ( a raczej szczęście !!! ) zaczyna się wiosna, a ja jestem uzależnionym motocyklistą więc za miesiąc wypłaty idą na motocykl, a auto na drugi plan. Dlatego chcę zrobić program póki mam za co A na dalszą przyszłość: Zmiana turbo, wtryski, fmic, dolot. Tak pod 250 - 270 kucy. Ale do odległe plany. Coś się zmieni dam znać A no i jakaś fotka. Wrzucę więcej niebawem. Teraz mam takie jakie dostałem jak go oglądałem. Dzisiaj było ciemno więc nic nie robiłem. 02.03.2013 Auto odebrane od gazownia. Instalacja przerobiona, pięknie zestrojona. Niestety dowiedziałem się, że wtryski nie wyrobią pod moc większą niż 150 kucy więc będę musiał o nich też pomyśleć.
Patryś Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Kolejny A3kowicz który się przesiada do A4 Kolorek fajny. Taki jak mój No i silniczek tez.
Zaleczeq Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Graty wozidła ale 7. Zderzak a raczej dolna część z S4. ?? nie ma dolnej części jest całość w s-line masz ta dokladke
sprytny Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Opublikowano 7 Lutego 2013 Póki martwi mnie sprzeglo... Czy tu jest dwumas?
marokruk Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 Jak już trochę pojeździsz to napisz ile teraz ta Ci pali. schowek pod siedzeniem? w zależności od tego jakie masz fotele w b6 to będziesz mógł też sobie "zainstalować" schowki bo są takie. Ładny kolor
Booster Opublikowano 7 Lutego 2013 Opublikowano 7 Lutego 2013 w B6 1.8T jest dwumas, czemu cie on martwi? zaczął drżeć? hałasuje? jeżeli nie to nie masz co się o niego martwić, samym programem na 190HP nie zabijesz dwumasa. wskaźnik boost wystarczy w zupełności, EGT montujemy jak idzie gruba rzeźba i jest obawa że tłoki popłyną. z wydechu nie postrzelasz nawet przy 4" , musiał byś go mocno podlać żeby tak było. Póki co graty z zakupu AVJ to jedna z lepszych jednostek 1.8T zaraz po AEB no i quattro ---------- Post dopisany at 17:41 ---------- Poprzedni post napisany at 17:37 ---------- Aaaa i ważna sprawa bo nie wiem w sumie co to. Myślałem, że przez lpg ale wątpię bo na Pb to samo. Zacznę od tego, że sprzęgło bierze na samej górze. Przy przyspieszaniu i zmianie biegów często mi podskakują obroty. I to tak baaaardzo. ( 300 obr? ) Na pewno po części z przyzwyczajenia, że A3 miało nisko. Z drugiej strony często jeżdżę różnymi autami i nie mam tego problemu :/ Sprzęgło się kończy? A no i czy da się ogarnąć FIS z LPG.... ? za te skoki obrotów odpowiedzialny jest czujnik pedału sprzęgła, wymień go i będzie po kłopocie.
sprytny Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Opublikowano 3 Lipca 2013 A to, że sprzęgło bierze na samym końcu? Jak wsiadłem do A3 zpowrotem to ruszyć nie umiałem Wylatuje środkowy wydech bo przegnił. I jest jakiś bubel z gazem. Jeździłem na gazie a spalił mi benzyny za 20 zł. Chyba instalacja nie wyrabia i pomaga sobie benzyną. Generalnie podobno te wtryski to kibel. Przewody z wtrysków mają ponad 10 cm:/ trzeba zmienić na hana albo coś innego. Reduktor nie wiem czy też nie poleci. Więc póki nie ogarnę gazu nie pcham się w program bo mi nikt nie zestroi potem tego gazu. ---------- Post dopisany 22-02-2013 at 00:17 ---------- Poprzedni post napisany 07-02-2013 at 18:55 ---------- Poszło coś po za planami Czyli mini serwis. Nowe klocki, tarcze, linka ręcznego, filtry, olej, łączniki tył + przód Wyszło sporo. Do tego ciągle zostaje sprzęgło ( bo się kończy ) i wymiana uszczelki w tylnym moście. Po weekendzie zmiana instalacji LPG z badziewia BRC na konkret STAG. Przerabiamy umiejscowienie wtryskiwaczy. Komputer chyba Stag 4 plus. Reduktor chwilowo na moc ~150 kucy. Jak się dorobię programu do zamieniam na wydajniejszy i stroję. Czy to auto zaczyna jechać przy ~190 kucach? ---------- Post dopisany at 00:21 ---------- Poprzedni post napisany at 00:17 ---------- Jak już trochę pojeździsz to napisz ile teraz ta Ci pali. schowek pod siedzeniem? w zależności od tego jakie masz fotele w b6 to będziesz mógł też sobie "zainstalować" schowki bo są takie. Ładny kolor Póki co wychodzi mi 12l. Więcej trasy. Nie wiem czy nie za dużo. ---------- Post dopisany 04-07-2013 at 01:01 ---------- Poprzedni post napisany 22-02-2013 at 00:21 ---------- Dzisiaj oszalał prędkościomierz. Nagle zaczęło mi wszystko przygasać ( FIS ), a wskazówka wylądowała na 260 ! FIS przestał przygasać ale teraz jak ruszam to zaczynam od ok 120 km/h. I wydaje mi się, że nie idzie liniowo. WTF?!?!! Jadę do mechanika na dniach bo już mnie to drażni. Do tego płyn ze wspomy mi gdzieś ucieka bo dolewałem ostatnio. Boję się, że to z przekładni. Całe plany 190 koni poszły póki co w odstawkę. Nie dość, że robię co miesiąc jakieś małe buble to musiałem motocylem na tor jechać :> I pojadę jeszcze ze 2 razy więc kasy nie będzie
?uki1984 Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Jak dla mnie sprzeglo się kończy. Ja miałem to samo wysoko brało i lekki skok obrotów. Jeździłem tak jakiś rok aż skoki obrotów zaczęły dochodzić do prawie końca skali więc wymienilem sprzeglo z dwumasem
rav85 Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Witam jeszcze raz. Muszę jednak jedno zauważyć. A3 mimo tego, że poprzednia generacja niż B6 to miało parę fajnych rozwiązań, których próżno szukać w B6. Po pierwsze schowek pod siedzeniem. Brakuje mi go bardzo. Dalej, schowek ten standardowy W A3 był dzielony z półeczką. W A4 jest wielka dziura No i najważniejsze. A3 miało zawsze 4 głośniki + woofer. Czy to Nokia czy Bose. A w B6 mam tylko 4 głośniki. Będę musiał poszperać trochę może przełożę głośniki bo w A3 zmieniałem. 1. schowki pod siedzeniami są a jeżeli nie masz możesz dokupić i zamontować za jakieś 250zl 2. schowek możesz wymienić na taki pod lodówkę bądź zmieniarkę i tez będzie poleczka gdzie zamiast zmieniarki można wsadzić inne duperele ;D 3. w standardzie było , głośnik w kokpicie ten pod krata na środku szyby , głośniki w drzwiach po 2 sztuki duży i mały, na tyle tak samo po 2 w drzwiach i sub w tylej polce czyli łącznie 9 + sub
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się