kiko79 Opublikowano 24 Lutego 2013 Opublikowano 24 Lutego 2013 400zl?;|Sent from my iPhone using Tapatalk termostat do AVF w aso to koszt 115zł z oringiem acha czyli "trochę" się różnią
fronek22 Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 (edytowane) Panowie u mnie wskazówka czasem dojdzie do 90 a czasem nie dodatkowo załączają się wentylatory na 2 biegu zaraz chwilę po odpaleniu samochodu i teraz pytanie do was czy może to być termostat czy może któryś z czujników temperatury szwankuje dodam, że termostat wymieniałem 3 lata temu na firmy BEHR. P.S. Po podpięciu pod VAG-a niestety i stety nie pokazuje błędów Edytowane 10 Maja 2016 przez fronek22
cabanmat Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 Nie będzie pokazywał błędów Jedyne co Ci może pomóc to odczyt temperatur z czujników Vagiem. Mile widziane też LOGi.
inhosik Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 W vcds w kanale 7 będziesz miał większość temperatur silnika zobacz czy tam jest wszystko ok. Mi kiedyś jak wentylatory się załączały to padł sterownik wentylatorów,
fronek22 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) W vcds w kanale 7 będziesz miał większość temperatur silnika zobacz czy tam jest wszystko ok. Mi kiedyś jak wentylatory się załączały to padł sterownik wentylatorów, wymieniony termostat - zdjąlem alternator poluzowałem od strony prawej kolektor ssący i viola trzyma ładnie temperaturkę i dodatkowo jeszcze czujnik zielony za silnikiem g62 bo od niego właczały sie wentylatory a temp pokazywał -20 przy 30 stopniowym upale Edytowane 6 Czerwca 2016 przez fronek22
kamelbd Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Witam przylacze sie. W mojej b6 tez cos jest walniete. Temperatura praktycznie ciagle na 75 st, jadac od siebie do wroclawia a to jest jakies 40km powinno byc na tych 90 a tu nic. Czasami jadac z 10 km jakims cudem wskoczy sobie na 90. Co moze byc powodem ? Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
rafal_sz85 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Jeżeli na takim dystansie się nie dogrzewa to wina termostatu, ewentualnie czujnik temperatury może źle pokazywać. Czujnik temperatury Febi to ok 26 zł termostat Behr ok 36 zł więc koszt nieduży a powinno rozwiązać problem.
kamelbd Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Zauważyłem że jak stoję na włączonym silniku po jeździe to pójdzie na 90 jak ruszę to spada Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
rafal_sz85 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Może termostat jest cały czas otwarty i na postoju łapie większą temperaturę a w czasie jazdy go wychładza i temperatura spada. Można jeszcze sprawdzić węże dolny i górny czy są jednakowo ciepłe czy na dole póki się nie rozgrzeje jest zimny.
fronek22 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Zauważyłem że jak stoję na włączonym silniku po jeździe to pójdzie na 90 jak ruszę to spada Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Teraz jest ciepło i u mnie temp. dochodziła do 90 stopni natomiast jak jechałem w trasie to momentalnie spadała i nie trzymało 90 stopni a jakieś 65, 70 winny był termostat, kupiłem cały z obudową za 160zł firmy BEHR, poluzowałem pasek wieloklinowy, wykręciłem alternator, poluzowałem dwie nakrętki mocujące kolektor wydechowy, spuściłem płyn z układu i wyjąłem stary termostat, sprawdźcie oring bo u mnie był uszkodzony ten który idzie na stalową czy aluminiową rurkę która to biegnie koło kolektora i nie można jej wyciągnąć z termostatu jak się nie poluzuje kolektora i druga osoba delikatnie go do góry uniesie.
kamelbd Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Będę zmieniał rozrząd itd to od razu będzie dojście do termostatu Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
rafal_sz85 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Tak od razu dojścia nie będzie, ale przy zdjętych paskach na pewno łatwiej wykręcić alternator. Sam termostat czy z obudową grunt aby był firmy Behr.
kamelbd Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 Co do mnie, faktycznie termostat. Wymieniony i jest teraz cacy. Dzięki za porady Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
(A)rturo1 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 Myślicie że takie parametry mogą wskazywać na uszkodzony termostat? Wartość rzeczywista i zadana? Może być zacięty?
fronek22 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 (edytowane) a masz ciepełko teraz w zimę w samochodzie czy wieje chłodem ?? wg mnie jest uszkodzony czujnik temperatury bo wskazuję temperaturę grubo na minusie miałem taki przypadek wymieniłem czujnik temp. zielony 4 pinowy który znajduje się z tyłu silnika po prawej stronie (od pasażera) za rurą powietrza, która łączy się z odmą w silniku ALT, wyciągasz taką wsuwkę, zawleczkę ( w kształcie podkowy)wyciągasz czujnik i odpinasz od niego kostkę pamiętaj że musi być dana nowa uszczelką bo będzie Ci płyn uciekał. P.S. A najlepiej jak rozgrzejesz samochód to sprawdź węże od chłodnicy dolny i górny czy mają mniej więcej tą samą temperaturę tak się sprawdza termostat. Edytowane 10 Grudnia 2016 przez fronek22
kubabkb Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 http://allegro.pl/termostat-audi-a4-b5-b6-b7-1-9tdi-2-0tdi-oryginal-i5965826102.html co sadzicie o tym termostacie? niby oryginal
fronek22 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Ja kupiłem firmy Behr obudowany bo podobno ciężko wymienić sam środek później musisz wymiotować alternator i poluzowac kolektor ssący i wtedy wymienisz termostat opisuje tu silnik benzynowy ALT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się