Przemots Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Mam problem od jakiegoś czasu ze wspomaganiem.Jakiś czas temu nie miałem wspomagania więc kupiłem nową pompę(regenerowaną), wymieniłem zbiorniczek na nowy z ASO bo rozwaliło mi się sitko oraz zalałem nowy płyn z ASO. Wspomaganie działa ale jak skręcam na postoju w lewo lub w prawo to chrobocze i szarpie mi kierownicą.Nie wiem co to może być. Czy to może być wina paska wielorowkowego bo strasznie mi piszczy na wolnych obrotach???
Przemots Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Opublikowano 8 Lutego 2013 Jak polałem troszeczkę wodą pasek przestał piszczeć ale przy skręcaniu dalej chrobocze.Im mniejsze obciążenie tym mniej chrobocze.Przyjrzę się przy wymianie paska temu sprzęgiełkowi
pomich Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Sprawdziłeś stan oleju w zbiorniczku . Moze jest go za mało lub za dużo . Spr tez czy przy wyższych obrotach np 1500obr/min dalej masz ten sam objaw.
Przemots Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Opublikowano 8 Lutego 2013 Sprawdziłeś stan oleju w zbiorniczku . Moze jest go za mało lub za dużo . Spr tez czy przy wyższych obrotach np 1500obr/min dalej masz ten sam objaw. Bez różnicy jakie obroty.Co to oleju to włałem ponad maks i czy to ma takie znaczenie? OK jutro ustale odpowiedni poziom i zmienię pasek wielorowkowy
pomich Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Jeżeli jest dużo ponad max to olej ma utrudnione krążenie w układzie . Jak będziesz zmieniał pasek spr napinacz paska PK oraz tak jak kolega pisał wyżej rolkę alternatora . Ten objaw pojawił sie od razu po wymianie pompy na regenerowaną ? Kołko pompy jest stare ??
Przemots Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Opublikowano 8 Lutego 2013 Jeżeli jest dużo ponad max to olej ma utrudnione krążenie w układzie . Jak będziesz zmieniał pasek spr napinacz paska PK oraz tak jak kolega pisał wyżej rolkę alternatora . Ten objaw pojawił sie od razu po wymianie pompy na regenerowaną ? Kołko pompy jest stare ?? Tak po wymianie na regenerowaną.Kółko jest stare
pomich Opublikowano 8 Lutego 2013 Opublikowano 8 Lutego 2013 Jeżeli pasek prawidłowo napędza pompę .Obstawiam wadliwość pompy albo któryś z przewodów jest załamany i na przekładnie idzie nieprawidłowe ciśnień
Przemots Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Opublikowano 9 Lutego 2013 Tak więc pasek wymieniłem na conti nowy i piski wszelkie ustały, ale zmieniłem z powrotem pompę na starą. Na starej nic nie terkocze (tylko że wspomaganie nie działa) nie szarpie więc wina jest tej pompy regenerowanej.Zauważyłem że nowa pompa ma ma bliżej osadzone koło pasowe niż stara i koło pasowe pompy wspomagania było schowane głębiej niż pozostałe koła które napędza pasek wielorowkowy, także w tym pewnie jest problem. Trzeba jechać i niech mi wymienią na prawidłową
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się