Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t Q duze spalanie


Gość adus20

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, od maja borykam sie z duzym spalaniem, mianowice:

miasto 100km 18l oszczedna jazda

miasto trasa 100km 12-13l oszczedna-normalna jazda

trasa 100km 8-9 litrów normalna jazda

wymienion filtr wegla oraz zawor odpowietrzajacy zbiornik paliwa, vag zadnych błedów nie pokazuje, prawdopodbnie jest wgrany jakis soft ale nie mam jak tego sprawdzic

kupilem go z walnieta przeplywka, kupilem nowa i wartosc pokazuje 163g/s to doładowanie będzie pewnie ok. 1 Ba z czego wynika ze pradopodobnie jest jakis wirusek bo standardowo powinno byc chyba 133 g/s.

Co o tym sadzicie, bo troche zaczyna mnie wkurzac 18 po miescie :/

b6 z tym silnikiem po miescie spala kolo 12, info od ludzi z forum

Opublikowano

Masz auto po dość mocnym wirusie. Zaglądnij jakiego koloru masz wtryskiwacze paliwowe... powinny być niebieskie.

Opublikowano

wtryski niebieskie, wiec seria, moze program zle zrobiony

Opublikowano
witam, od maja borykam sie z duzym spalaniem, mianowice:

miasto 100km 18l oszczedna jazda

miasto trasa 100km 12-13l oszczedna-normalna jazda

trasa 100km 8-9 litrów normalna jazda

wymienion filtr wegla oraz zawor odpowietrzajacy zbiornik paliwa, vag zadnych błedów nie pokazuje, prawdopodbnie jest wgrany jakis soft ale nie mam jak tego sprawdzic

kupilem go z walnieta przeplywka, kupilem nowa i wartosc pokazuje 163g/s to doładowanie będzie pewnie ok. 1 Ba z czego wynika ze pradopodobnie jest jakis wirusek bo standardowo powinno byc chyba 133 g/s.

Co o tym sadzicie, bo troche zaczyna mnie wkurzac 18 po miescie :/

b6 z tym silnikiem po miescie spala kolo 12, info od ludzi z forum

Kolego, najpierw VAG, sprawdzenie czujnika wody i termostatu

do tego stan sond i samego kata

Opublikowano

z termostatem nie ma problemu, grzeje sie i trzyma teperature, sondy byly sprawdzane podczas wymiany filtra weglowego i pracuja w normie wiec to odpada

Opublikowano

Może jeździsz na krutkich odcinkach i 2/3 trasy pokonujesz na niedogrzanym silniku przy czym silnik pracuje na bogatszej mieszance?

Opublikowano

coś ewidentnie jest popieprzone, mój zdechlak nie przekracza 12.5l przy zwykłej jezdzie po miescie

Opublikowano

fakt faktem ze trasy tez nie sa duze, ale zeby taka roznica byla

Opublikowano
witam, od maja borykam sie z duzym spalaniem, mianowice:

miasto 100km 18l oszczedna jazda

miasto trasa 100km 12-13l oszczedna-normalna jazda

trasa 100km 8-9 litrów normalna jazda

wymienion filtr wegla oraz zawor odpowietrzajacy zbiornik paliwa, vag zadnych błedów nie pokazuje, prawdopodbnie jest wgrany jakis soft ale nie mam jak tego sprawdzic

kupilem go z walnieta przeplywka, kupilem nowa i wartosc pokazuje 163g/s to doładowanie będzie pewnie ok. 1 Ba z czego wynika ze pradopodobnie jest jakis wirusek bo standardowo powinno byc chyba 133 g/s.

Co o tym sadzicie, bo troche zaczyna mnie wkurzac 18 po miescie :/

b6 z tym silnikiem po miescie spala kolo 12, info od ludzi z forum

Mój BFB też po wirusie - przepływka pokazuje 147g/s

Spalanie po mieście 12l, trasa 10l - paliwo LPG

Zrób logi może wtryski leją,a może zapętla , ale musialbyś na wysokich obrotach jeździć

Wysłane z mojego NovoCrystal za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Ja swoim BEX 190kucy przy trasach 10km one way (miasto) z parkingu pod biuro ponizej 15L w zime nie ma szans - tez sie jakis czas zastanawialem czy to aby nie za duzo. Jak zrobie 250km trase i 300 miasto - schodze do 11,5. W samej trasie 400km, nie latajac >140kmh, zmieszcze sie w 9...

Opublikowano

u mnie trasa od 7 do 8,5 to 7 jazda jak dziadek

miasto miedzy 10 a 12 to max

srednia na fis ti 9,4 u mnie od 4 miesiecy

moc pod 200 podciagnieta seria 163 goni jak powalone,

u mnie problemy zspalaniem byly ale po wymianie wszystkich czujnikow cieczy powrocila do normy, przelot 144tys km

Opublikowano

u mnie problemy zspalaniem byly ale po wymianie wszystkich czujnikow cieczy powrocila do normy, przelot 144tys km

i to jest głowny problem nadmiernego spalania

Opublikowano

a gdzie sa te czujniki cieczy w B6?

Opublikowano

Czujnik podwójny na króćcu z bloku silnika przy grodzi

dsc02870m.jpg

wtyczka pionowa - nie ta wypięta

Dostęp przerypany ale da się wymienić

dsc02871fd.jpg

Sprawdź vagiem czy temp. wody do ECU i do licznika się w miarę pokrywają.

Czujnik wygląda tak:

czujnik-temperatury-plynu-chlodzacego-metzger.jpg

Opublikowano

jeszcze sa czujnik przy termostacie oklo 350zł gdyz razem z termostatem jest, w b6 i b7 jest on sterowany elektronicznie

---------- Post dopisany at 12:09 ---------- Poprzedni post napisany at 12:09 ----------

i nie radze zamiennikow stosowac

Opublikowano

panowie, podłącze sie, czy silnik bfb a avj rózni sie tylko softem i mogę zastąpić jednego drugim?

Opublikowano
jeszcze sa czujnik przy termostacie oklo 350zł gdyz razem z termostatem jest, w b6 i b7 jest on sterowany elektronicznie

---------- Post dopisany at 12:09 ---------- Poprzedni post napisany at 12:09 ----------

i nie radze zamiennikow stosowac

Ile razy można pisać, że to nie jest żaden czujnik tylko grzałka elektryczna:facepalm:

Opublikowano
u mnie trasa od 7 do 8,5 to 7 jazda jak dziadek

miasto miedzy 10 a 12 to max

srednia na fis ti 9,4 u mnie od 4 miesiecy

moc pod 200 podciagnieta seria 163 goni jak powalone,

u mnie problemy zspalaniem byly ale po wymianie wszystkich czujnikow cieczy powrocila do normy, przelot 144tys km

Czyli moje podejrzenia nie sa bezpodstawne - jezdze pierwsza zime nim i nie bylem pewien, ale wrazenie ze ciagle go nie moge dogrzac... JEST POMYSL na sprawdzenie. Dzieki.

Opublikowano

edek xp grzałka i czujnik u mnie sa 2 wtyczki wpinane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...