tzc Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 Jak w temacie po podniesieniu mocy na 224KM przełącza mi na PB przy wyprzedzaniu lub mocniejszym wciśnięciu gazu gazownik zalecił wymianę reduktora i mam problem z doborem pytanie jest takie jakie macie zamontowane reduktory i jak się sprawują pytanie do właścicieli 1.8T AEB 200KM i więcej Pozdrawiam
Magicbattle Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 jaka masz miedz wsadzona 6 czy 8 mm? reduktor ci nie wytrzymuje albo masz zle poustawiane i wtedy na pb przebija kme gold powinien chyba wystarczyc. kup taki co do 300KM starczy chyba ze planujesz wieksza moc
Dev Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 musisz zapodac jakąc "cegłę" zamiast zwykłego reduktora który Ci juz nie wyrabia, jakie wtryski i instalka ?
waskivw Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 To masz problem , do ok 200 można przebierać , powyżej 200 i turbo ??? Prins, tylko drogi Ew. Gold turbo, ale przy pałowaniu zamarznie:facepalm:
Dev Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 cegła z BRC spokojnie wytrzymije 230kM, wiem bo sprawdzałem ale wtryski tylko żólte, pomaranczowe juz sie zapętlają
waskivw Opublikowano 10 Lutego 2013 Opublikowano 10 Lutego 2013 I wiele więcej nie pociągnie , a ceną też nie grzeszy:wink:
tzc Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Opublikowano 10 Lutego 2013 wtryski miałem valteki czerwone ale mam zmienione na hany niebieskie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się