Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VAG początkujący


Dragon30

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam problem ze zrozumieniem grup normalnych i Basic Setting. Np w logowaniu statycznym w instrukcji jest podział na grupy normalne i Basic Setting i grupy 000, 003, 004 są zarazem grupami normalnymi i Basic Setting. Jak je logowac? Czy grupy normalne loguje zapomoca 08- meas. Block a Basic Setting za pomoca 04-Basic Setting?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok. A robiąc logi statyczne muszę każdą grupę logowac osobno czy mogę kilka naraz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej osobno, wtedy są dokładniejsze.

To samo tyczy się dynamicznych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reguła jest taka, że logując w trybie Basic Setting można zlogować za jednym razem tylko i wyłącznie jedną grupę (inaczej wyskoczy komunikat error bo sterownik nie jest w stanie wysterować dwóch elementów wykonawczych jednocześnie w trybie BS). Logując statycznie w trybie zwykłym czyli Meas. Blocks można logować maksymalnie 3 grupy ale im ich mniej tym odczyty z wartości w grupie będą częstsze a tym samym dokładniejszy wgląd jakie następują zmiany w parametrach. Logując dynamicznie wychodzę z założenia, że (przynajmniej dla mnie) bardziej przejrzyste jest logowanie po dwie grupy zwłaszcza jeśli z logów chcemy ocenić pracę przepływki i wartość ciśnienia doładowania gdyż jedne są zależne od drugich i mamy wtedy jasny wgląd jak te wartości na siebie bezpośrednio wpływają. Log pojedynczy a zwłaszcza jeśli jest tylko jedna próba logowania nie pokaże takiej zależności w każdym przypadku a już z pewnością nie wtedy jeśli raz turbo pompuje prawidłowo a innym razem albo niedoładowuje albo przeładowuje bo wtedy wartości w logach pojedynczych będą zupełnie inne i wtedy można postawić błędną diagnozę lub tylko można się domyślać, że coś jest nie tak bo np. co innego pokazują logi badanej przepływki (słabo mierzy bo jest zabrudzona lub jest nieszczelność pomiędzy przepływką a turbosprężarką lub zbyt wysoko bo jest np. nieszczelność w dolocie a co innego ciśnienie doładowania turbo - warunki mogą być ciągle zmienne a przy logu dwóch grup jednocześnie nie ma ryzyka błędnej interpretacji ich wzajemnej zależności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam w folderze gdzie zainstalowany jest mój Vag- com 311-2 aplikacji CSVConv.exe jak przekonwekterować pliki *.CSV do formatu nie grożącego "permanentną utratą wzroku" (cytat z "Zrób to sam")?

---------- Post dopisany at 09:29 ---------- Poprzedni post napisany at 09:15 ----------

Czym Chłopaki wklejają logi do takiej postaci (wykorzystujecie jakiś program)?

wklej_swoje_logi.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj mejla to Ci wyśle 311-tke

Kolego możesz i mi podesłać 311 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj mejla to Ci wyśle 311-tke

Kolego możesz i mi podesłać 311 ?

Daj adres

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Pytam żeby nic nie spartolić. Upewniam się przed generalną próbą. Wieczorem po pracy zrobię logi i na forum wrzuce. Ciekawe co wyczytamy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam nie ma co spartolić, do dynamicznych posadz troche bardziej kumatego kierowce,

sam moze narazie nie rób żebyś na dachu, albo na boku nie leżał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...