Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowe Wisco problem?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,kupiłem nowe wisco maxgear i pojawia się pytanie,czy jak odpale silnik i uda mi się zatrzymać wiatrak to powinno być OK,ale jak dam gazu na zimnym silniku to wiatrak aż wyje ze wzrostem obrotów czy to normalne?,po wyłonczeniu silnika wisco zrobi jeszcze pare obrotów.Temp 90'C na zegarach a dolny wąż zimny,termostat wymieniony na ori a teraz na wahlera czujnik też ori,pytanie w czym jest problem bo już zgłupiałem z dogrzaniem silnika i z tym wisco bo wychładza mi silnik

Opublikowano
jak dam gazu na zimnym silniku to wiatrak aż wyje ze wzrostem obrotów czy to normalne?,

jak odpalisz silnik zimny to palcem powinienes go zatrzymac. a jak zapierdziela szybko do jest zrypane.

ale to juz tak jest z tymi zamiennikami . ja tez kupiłem nowe wisco i mam ten sam problem czy cieply czy zimny zawsze za***rdala tak szybko jak obroty w silniku.

---------- Post dopisany at 11:35 ---------- Poprzedni post napisany at 11:35 ----------

moze jest ktos na forum co naprawiał takie wiscozy zasprzeglone??????

Opublikowano

ja stare regenerowałem ale zabardzo było zrypane i niedało się naprawić,dlatego kupiłem te badziewie i też lipa bo wydaje mi się że nie powinno na zimnym obracaś się ze wzrostem obrotów,ale na wolnych obrotach mogę zatrzymać

Opublikowano

nie powinno. było kupic behra za 220 zł bys był bardziej zadowolony. a jak go regenerowales????

Opublikowano

no ok ale co zrobic jak wiscoza jest cały czas zasprzeglona i za***rdala nawet na zimnym??

Opublikowano

poszedłem i wymieniłem na mayle i czekam aż dowiozą

Opublikowano
Witam,kupiłem nowe wisco maxgear i pojawia się pytanie,czy jak odpale silnik i uda mi się zatrzymać wiatrak to powinno być OK,ale jak dam gazu na zimnym silniku to wiatrak aż wyje ze wzrostem obrotów czy to normalne?,po wyłonczeniu silnika wisco zrobi jeszcze pare obrotów.Temp 90'C na zegarach a dolny wąż zimny,termostat wymieniony na ori a teraz na wahlera czujnik też ori,pytanie w czym jest problem bo już zgłupiałem z dogrzaniem silnika i z tym wisco bo wychładza mi silnik

Jak masz sprawny termostat to wisco nie ma wpływu na nagrzewanie się silnika, sam piszesz że masz 90 na zegarach.

Co do regeneracji wisco to działa tylko na wisco z którego wyleciał olej i nie zasprzęgla sie wtedy kiedy powinno czyli w nie przy takich temperaturach jak teraz, musi być duży obieg otwarty i temp płynu w chłodnicy w okolicach 95 st.

Jak wisco spięte na stałe to raczej tylko wymiana, można jeszcze sprawdzić czy nie odleciała blaszka bimetalowa, bo jak odpadła to też wiscko będzie spięte na stałe.

A co do wiska maxgear to było takie z ślimakiem czy z blaszką? ja też kiedyś kupiłem takie ze ślimakiem było ujowe tzn spięte na stałe, kupiłem oryginalną używke i działa do tej pory, tamto ze slimakiem i tak potem naprawiłem i sprzedałem, żle ustawiony był ten ślimak i wystarczyło go troche obkręcić i działało dobrze.

Opublikowano

maxgear był z blaszką i teraz mam mayle też z blaszką,ustawiłem ją w pionie i poczekam do jutra na montaż bo tak niby zalecają,zobacze co z tego wyniknie,a co do termostatu czy to ori czy ten wahler to trzyma mi temperature ok 92'C a termostat nie otwiera,nawet zasłoniłem całą chłodnice kartonem i wywaliłem wisco i też lipa,jak narazie to brak mi pomysłów

Opublikowano

No jak trzyma 92 st to w czym problem? taka temperature ma zadanie utrzymać termostat, jeśli byłoby mniej to znaczy że za wcześnie sie otwiera, gdyby płyn się gotował znaczy że nie otwiera, wisco nie ma nic do tego, ważne żeby nie było spięte na stałe na wolnych da sie zatrzymać paluchem i po dodaniu gazu nie robi sie huragan pod maską, a czy sie załacza teraz tego nie da rady sprawdzic bo jest za zimno.

Opublikowano

i o taki konkret mi chodziło bo już wariuje,a na ten maxgear to właśnie robił mi huragan teraz zobacze co będzie z mayle

Opublikowano

u mnie tez wyje jak v8. a jak ty ustawiales ten slimak??? bo ja mam wisco ze slimakiem i jest zasprzeglone na stałe. (takie juz kupilem) Łukasz masz jakies foto jak je naprawiles?

Opublikowano

Powiem jak było, miałem oryginalne wisco które było też spięte na stałe, chciałem je reanimować ale niestety nie dało rady bo po prostu w środku coś tarło i był opór. Kupiłem wisco z tym ślimakiem zadowolony założyłem i znowu to samo, jak chciałem przez gazete ją zatrzymać na jałowych to się prawie gazeta paliła:decayed: Wkurzyłem sie i kupiłem używkę oryginalną za 50 zł założyłem i śmiga. Wisco można sprawdzić w łapkach, wystarczy pokręcić na początku jest opór dopuki olej się nie rozprowadzi, potem w miare kręcenia powinno już chodzić leciutko prawie bez oporu.

To se ślimakiem potem jeszcze próbowałem kombinować i wydawało mi się że je naprawiłem, chociaż potem już nie wkładałem do auta żeby je sprawdzać tylko sprzedałem za grosze, chodzi o to że ten slimak jest z blaszki bimetalowej i steruje on tym trzpieniem w środku obracając go. Pod wpływem temperatury ślimak wydłuża się i obraca trzpień w środku gdy schłodzimy ślimak się kurczy i obraca trzpień w drugą strone. U mnie ten ślimak był jakby od początku żle ustawiony i wisco było cały czas spięte, ręcznie dogiołem ten ślimak tak żeby obrócił ten trzpień, i wisco potem działało dobrze jak kręciłem łapką. Tylko nie wiem czy z biegiem czasu i temperatury ten ślimak nie powróci do swojego dawnego ustawienia.

Opublikowano

po niedzieli moze zobacze moze uda mi sie go naprawic a jak nie to do zyda pojdzie . tych zamienniki to chyba wszystkie sa zasprzeglone bo nie tylko u mnie ale i u paru osob tez zapierdziela jak glupie. czasami to strach aby sie nie urwało bo rozpierdzieli chłodnice

Opublikowano

zalożyłem tego mayle i śmiga,odstawiłem go na kilkanaście godzin w pionie bo jak wziełem ze sklepu to też było zasprzęglone,przed tym kupiłem też używkę z tym ślimakiem i też było zasprzęglone więc poszło pod młotek bo chciałem zobaczyć co tam jest

Opublikowano

ja np jak u siebie włozyłem ta wiscoze to auta nie odpalalem przez 3 h aby sie ułozyło i nic to nie dało. c**jowym rozwiazaniem jest ta wiskoza

Opublikowano

jest zimno i nie ryzykowałem więc leżała w ciepłym kilkanaście godzin i jest dobrze,a tą maxgear założyłem i odpaliłem i d*pa poszła do zwrotu,a te ze spręzynką to jakieś lipne dlatego takich nie brałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...