przemus177 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Witam. Jak w temacie. Może ma ktoś pomysł jak poradzić sobie z tymi błędami ? 03.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa 05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa 06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobacz poniżej) 07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa 08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa 11.7 Klapa centralna, czasem blokowana 13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa 13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana 18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne
mroova81 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Opublikowano 26 Czerwca 2008 no sporo masz tych czasem przerw. Sprawdź połączenia elektrycznie, przedewszystkim wtyczki z tyłu panelu klimatronika. Może ktoś kiedyś wyciągał i nie dopchnął...
adamq Opublikowano 26 Czerwca 2008 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Zrób jak radzi kolega mroova81, a dodatkowo zaadaptuj klapki VAGiem.
przemus177 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2008 Doczytałem w tym wątku http://www.a4-klub.pl/smf/b5_apu_adaptacja_klimatronik-t22021.0.html;msg258308 że potrzebna jest wartość kodowania sterownika klimy. Mógłby mi ktoś ją podać? ... Nie jestem do końca pewny czy u mnie też jest to 00040,a nie chce nic namieszać...
adamq Opublikowano 27 Czerwca 2008 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Według opisu z openobd.org wynika: Steuergerät CodierungSTG 08 (Klima-/Heizungselektronik) auswählen STG Codierung -> Funktion 07 ??xxx: Füllstellen (bis MJ 1996) 00 - Standard ?xxxx: Füllstellen (MJ 1997 - 1998/99) 0 - Standard ??xxx: Fahrzeugtyp/Füllstellen (ab MJ 1998/99 ein Display) 00 - Füllstellen (ab Index "M") 04 - Audi A4 (nur Index "K" / "L") x?xxx: Fahrzeugtyp (MJ 1997 - 1998/99) 4 - Audi A4 xx?xx: Kompressortyp (bis MJ 1996) 0 - Zexel-Kompressor 1 - Nippondenso bzw. Denso-Kompressor xx?xx: Sonstiges (MJ 1997 - 1998/99) 1 - Kompressor ohne Geber für Drehzahl (G111) xx?xx: Ländervariante (ab MJ 1998/99 ein Display) 0 - Rest der Welt (RdW) 1 - USA 2 - Japan xxx?x: Zylinderzahl 4 - 4-Zylinder-Motor 6 - 6-Zylinder-Motor xxxx?: Motor-/Karosserievariante 0 - Linkslenker Benzinmtor 1 - Rechtslenker Benzinmotor 2 - USA Benzinmotor (nicht bei einem Display) 3 - Linkslenker TDI-Motor 4 - Rechtslenker TDI-Motor 5 - USA TDI-Motor (nicht bei einem Display) Z tego wynika, że powinieneś mieć kodowanie: 00043. Na początek spróbowałbym jednak zaadaptować te klapki: Włączasz kllimatyzację w tryb AUTO, łączysz się VAGiem z klimatronikiem, wybierasz Basic Settings, wpisujesz 001, czekasz aż pokażą się same zera (wcześniej wszystkie klapki przestawią się do krańcowych pozycji), sprawdzasz błędy i jeżeli są kasujesz. Jeżeli to nic nie pomogło, to zmień to kodowanie na 00043 i spróbuj ponownie zaadaptować klapki.
szpunt03 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Miałem podobną sytuację z błędami zaraz po zakupie auta. Głównym winowajcą był źle dobrany panel klimatronika. Nie wiem dlaczego przy próbie kodowania na 00043 z automatu samoczynnie przeskakuje mi na 04143... Poza tym jest wszystko ok. i zero błędów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się