SowaBezOka Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Ostatnio chcac sprawdzic i ustawic swiatla, ustawilem kluczyk w pozycji zaplonu (nie uruchamiajac silnika) i wlaczylem swiatla. Po 20-30 sekundach na FIS wyswietla sie aku. Co to oznaczac moze? Ze aku jest w slabej kondycji? Dodam, ze akumulator kupilem jako nowke rok temu, a poprzedni akumulator w aucie przesiedzial jakies 8 lat... Czy moze alternator nie domaga? Dodam, ze altek strasznie halasuje po odpaleniu (za kilka dni idzie na sprawdzenie). Jeszcze co do alternatora to chcialbym dodac do niego sprzegielko (altek siedzi przy silnik 1Z z '95), moze ktos pomoc w znalezieniu odpowiedniego sprzegielka?
Fido Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Aku można sprawdzić. Jest specjalny miernik który sprawdza prąd rozruchu. Ładowanie altka można sprawdzić zwykłym miernikiem ale jak podczas pracy nie zapala się kontrolka akumulatora to znaczy że ładuje. A hałasuje bo łożyska do wymiany pewnie, sprawdzisz jak pasek ściągniesz. Robiłem to w B5 Kto wie,może od razu regulator zmień (komplet ze szczotkami). Nie trzeba będzie po pół roku wyciągać go ponownie jak się skończą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się