mlodyabc Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Chce wymienić płyn chłodniczy w AVF ale chce żeby zleciało go jaknajwięcej bo odkręcając korek spustowy zleci tylko 3 litry. A podobno na cały układ wchodzi 6. Wiem, że tyle nie da się spuścić ale koło 5 powinno zlecieć-jak tego dokonać, żeby zleciało możliwie jak najwięcej?
mlodziak22 Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Ja wyciagalem jeszcze termostat, ale i tak zawsze ci coś jeszcze zostanie Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
1977andrzej Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Trzeba wyjac termostat. Zaopatrz sie w o-ring uszczelniajacy abu nie wkladac starego. Poczytaj tez tematy o wymianie termostatu. Wazne aby nie uszkodzic specjalnych wasow w kroccu, ktore ulatwiaja wlasciwe ustawienie termostatu przy jego ponownym montazu.
Biszczan Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Spuść płyn przez korek spustowy. Tak jak koledzy napisali wyżej wymontuj termostat, oraz wąż płynu chłodzącego przy chłodnicy oleju:
mlodyabc Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Opublikowano 17 Lutego 2013 Dzięki. A jaki będzie miał nr ten oring uszczelniający?
Gość adus20 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 z nagrzewnicy oraz bloku silnika nie spuscisz, ewentualnie z chlodnicy mozesz zzrzucic wąrz
Biszczan Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 dzięki. A jaki będzie miał nr ten oring uszczelniający? 038 121 119 b. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się