Klejk Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 mianowicie mam dziwny prblem z przeladowaniem... ktory opisuje w tym poscie http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/przeladowanie-inaczej-259122/ a tu logi chyba wszystko i dobrze... co prawda auto za kazdym razem sie przeladowalo Log (0 - 002,001,007) Log (0 - 002,025,013)
?uki1984 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Dziura w jakimś wezyku jak nic zobacz jak Ci mass flow skacze góra dół. a gdzie masz logi doladowania?
Klejk Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 w AEB nie mierzy przeciez doladowanie ECU chyba ---------- Post dopisany at 11:05 ---------- Poprzedni post napisany at 10:26 ---------- mass flow lata bo juz pewnie mialem przeladowanie :/
?uki1984 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Przeladonia zawsze bedzie przy jakichkolwiek nieszczelnosciach
Klejk Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 czyli tylko to podpada? Nic innego tam nie widac? Tylko dlaczego w takim razie doladowanie mam jak trzeba tylko przy wysokich obrotach zamiast zaczac spadac doladowanie ono rosnie?
Łukasz13 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Masz coś ze sterowaniem doładowania dobrze ten mac masz podłaczony? wysterowanie masz 0% czyli cisnienie idzie na gruszkę i powinno otworzyc wg i upuścic ciśnienie a u ciebie nic takiego sie nie dzieje ciśnienie rośnie aż komp obcina czasy wtrysków żeby zbic doładowanie, zobacz czy drożny jest wężyk idący do gruszki a najlepiej podaj tam cisnienie że sprężarki i zobacz czy sztanga chodzi płynnie.
Klejk Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 nie jestem pewien czy mam tego maca dobrze podlaczonego... zadnej instrukcji nie widzialem... i nie dostalem od niego... metoda prob i bledow go zalozylem tzn .... w czasie spoczynku cisnienie idzie na gryuszke w momencie kiedy pojawia sie na nim napiecie on zamyka krociec od strony turbiny i otwiera ten ktory wchodzi w tipa... i spuszcza to co sie nagromadzilo w WG.... jak mialem podlaczone tak ze bez napiecia w ten zamkniety krociec podawane bylo cisnienie i po pojawieniu sie napiecia szlo na gruszke... to w momencie kiedy dodwalem gazu doladowanie mi szlo na 1,5 bara ale przeladowan nie mialem dziwne... ale takie doladowanie pojawialo sie w sekunde i tak samo szybko spadalo jak odpuscilem gaz :/ juz sam nie wiem jak on ma byc dokladnie zalozony... nie wiem czy mam dobrze zalozony.... z tego co wiem i mi sie wydaje to naprawde malutka dziura nie powodowala by tego ze cisnienie zaczyna rosnac i wtedy mam przeladowanie... tylko bez ewentualnej roznicy w doladowaniu wali by przeladowanie... takze albo cos sie je...bie w ECU albo gdzies mam powalone przy MACu... ale na starym N75 tez sie tak dzialo... a moze to byc spowodowane tym ze sztange przy gruszce moge miec zle ustawiona?
Łukasz13 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Nie wiem jak ten mac ale n75 powinien byc tak bez napiecia powietrze z turbo idzie na gruszke, pod podaniu napięcia otwiera sie przejscie do tipa, czyli masz ok. Dziura nie bedzie powodowała przeładowań, możliwe że sztanga nie chodzi płynnie i się zacina albo faktycznie żle jest ustawiona.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się