A4-?ukasz-A4 Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Hej, Jestem posiadaczem A4 1.8 T 150KM z 99. Czasami (ale nie zawsze) muszę długo kręcić aby odpalić silnik, poza tym autko szarpie podczas jazdy. Uwydatnia się to po przełączeniu na gaz (choć dziś zauważyłem początki tego problemu na benzynie). Na jałowym biegu wygląda to tak, że obroty nieznacznie spadają co jakiś czas i wyczuwa się tę nierówną pracę w postaci szarpnięcia. Dodam jeszcze, że takie większe szarpnięcie podczas jazdy na gazie skutkuje przełączeniem na benzynę. Po wizycie u gazownika stwierdził, że to problem świec lub przebicia na przewodach zapłonowych. Świece wymieniłem i dalej to samo, a co do przewodów to mam moduły z cewkami i nie mam przewodów wysokiego napięcia. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Gazownik wykluczył winę instalacji. Może i słusznie, bo przecież odpalam zawsze na benzynie. Czy może to być wina którejś cewki? Jak zdiagnozować problem nie pakując się przy tym w duże koszty? Za każdą pomoc z góry dziękuję.
Dev Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Kolego najpierw VAG, czyszczenie przepustnicy i sprawdzenie szczelnosci dolotu tematu cewki tez nie mozna wykluczyć, a przewody to masz ale tylko dwa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się