fotograf87 0 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Witam, Mam taki problem.... Przy okazji standardowej wymiany oleju w silniku postanowiłem odpowietrzyć hamulce(po wymianie zacisków delikatnie niedomagały ;p) Znajomy mechanik podpiął się jakimś urządzeniem serwisowym (wiem tylko, że za pomocą BLUETOOTHA, a urządzenie wyglądało jak większy smartphone albo palmtop) Usunął SERVICE i chciał odpowietrzyć pompę ABS. Niestety coś mu się nie udało (chyba przerwał odpowietrzanie). Po zapaleniu silnika wyskakuje na FISIE napis BRAKE, miga kontrolka ABS i kontrolka od hamulca ręcznego. Abs, kontrola trakcji nie działają. Problem tkwi w tym, że nie wie jak to naprawić,.... Mówił coś, że adaptacja kąta skrętu może pomóc, ale ostatecznie chyba nie potrafił tego zrobić. Mówił też coś o KODZIE SERWISOWYM pompy ABS, który musi podobno znaleźć w internecie ;] Nie potrafię nic więcej powiedzieć, bo nie znam się na tym. Da radę ktoś mi pomóc na odległość? A może jest ktoś z okolic Białegostoku kto ogarnąłby mi to??? Może ma ktoś ten KOD serwisowy???? pomóżcie ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek 0 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Uruchomił funkcję test jak mi się wydaje.A błędy jakie wyświetla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajda 18 Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 jaki stan płynu hamulcowego, miałem kiedyś napis BREAK po wyjechaniu od mechanika, okazało sie że trzeba było dolać płyn hamulcowy, po wymianie hamulcy oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotograf87 0 Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 jestem pewien, że uruchomił funkcję TEST... i przerwał jej wykonywanie. To może być przyczyna??? płyn jest ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowin90 0 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Objawy które opisujesz dotyczą na 99% sterownika abs - wiem bo przerabiałem temat 2tyg temu u siebie. Jeżeli została przerwana procedura testowa to przypuszczam że wystarczy przeprowadzić kodowanie sterownika abs bo mógł się wysypać. Odpal VCDS-a, połącz się ze sterownikiem ABS/Hamulce i zobacz czy w tabeli coding bodajże na górze masz same zera - jeżeli tak trzeba przeprowadzić kodowanie. Jeżeli jednak jest jakiś kod, zczytaj błędy i wrzuć tutaj. Instrukcję kodowania znajdziesz tutaj : Audi A4 (8E) Brake Electronics (Bosch 5.7) - Ross-Tech Wiki Na dole stronki masz filmik na yt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek 0 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Raczej kodowanie się przez to nie wysypało.Podstawa to sprawdzić jakie błędy wyrzuca ABS.Jeśli uruchomił funkcję TEST to podam Ci procedurę jak z niej wyjść tylko najpierw podaj błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotograf87 0 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 zaraz jadę to jakoś ogarniać... z tego co kojarze ABS wyrzuca błąd o kącie skrętu (ale pewien nie jestem) a powiecie mi chłopaki - hamulce od S4 (340mm przód i 300mm tył) to jakie oznaczenie przy kodowaniu : 1 = C54 (PR-1LZ) 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) 3 = HP2 16" (PR-1LX) 3 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek 0 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Jeżeli masz sterownik BOSCH 8.0 to nie zakodujesz nic tylko zrobisz adaptację czujnika kąta skrętu i ESP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotograf87 0 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 no i wyszło, że mam sterownik BOSCH 8.0 kodowanie raczej nie jest prawidłowe, bodajże 000001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek 0 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 A błędy jakie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotograf87 0 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 jakiś program BOSCH'a pokazał następujące błędy: P0529 KOmunikat magistrali CAN sterownik poduszki powietrznej P0522 Szyna-Can,sterownik silnika C0687 Sterownik silnika, sprawdzić kodowanie P0722 Napięcie zasilania czujnika kąta obrotu kierownicy ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 akku odpinałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotograf87 0 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 był odpinany na 10-15 minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek 0 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 A masz może scan auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 kodowanie sie rozjechało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotograf87 0 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 mam tylko wydruk z programu BOSCH, ale na nim są tylko wypisane te błędy o których napisałem w poprzednim poście. Nie mam pełnego skanu auta. W servisie powiedziano mi, że wysypało się kodowanie ABS'u i, że niby mi to zrobią tylko im zostawić auto na kilka godzin, bo muszą poszukać tych kodów w literaturze ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 W servisie powiedziano mi, że wysypało się kodowanie ABS'u i, że niby mi to zrobią tylko im zostawić auto na kilka godzin, bo muszą poszukać tych kodów w literaturze ;] :facepalm::facepalm: zrobisz to sam, potrzebny tylko solidny sprzet i najpierw zakodowac na std hamulcach a pózniej próbowac przekodowac na S4 ale nie ma pewności czy przejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fotograf87 0 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 a może ktoś wie jakimi cyferkami zakodować tą pompę ABS'u (pompa BOSCH 8.0) właśnie kolejny mechanik powiedział mi taki kod 0004529 hmmmm ---------- Post dopisany at 18:13 ---------- Poprzedni post napisany at 18:13 ---------- no tak... ale ja nie mam żadnego sprzętu ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 jak chcesz to pozycze Ci VCDS-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek 0 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Coś mam inny opis tych błędów czym to czytane było?????? P0522 to odnośnie ciśn oleju P0529 to czujnik prędkości P0722 też odnośnie czujnika prędkości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się